کد خبر: ۶۱۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با برگزاری دوره‌های تخصصی خبرنگاری به صورت رایگان از دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی علاقمند ثبت نام می‌کند.
این سازمان از همه دامپزشکان و رده‌های مختلف دامپزشکی علاقمند به فعالیت در عرصه خبر و اطلاع رسانی دعوت کرد جهت اعلام آمادگی برای شرکت در دوره های  آموزشی تخصصی خبرنگاری با کلیک بر روی عبارت زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

(ثبت نام با کلیک از اینجا)


انسجام و یکپارچگی در تولید خبرها به صورت حرفه ای به منظور ارتقاء شأن و جایگاه شاغلان این رشته تخصصی و تأثیرگزار در صنعت کشور و در نهایت ارتقاء سلامت جامعه از جمله اهداف برگزاری دوره‌های خبرنگاری اعلام شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‎الملل سازمان نظام دامپزشکی، جزئیات بیشتر درخصوص عناوین دوره‌ها، مدت زمان برگزاری و غیره پس از اتمام ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است به تازگی یک خبرنگار دامپزشک، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی را بعهده گرفته است.

دکتر مهدی حسن‎پور که دانش آموخته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است بیش از اینکه به سبب فعالیت در زمینه دامپزشکی مشهور باشد به دلیل تهیه گزارش‎های مختلف خبری در واحد مرکزی خبر در معرض دید بینندگان تلویزیونی بوده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
یک دامپزشک خبرنگار یا یک خبرنگار دامپزشک؟!!
از آشنایان
|
-
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
سلام جناب آقای دکتر لطفی زاده لطفا نظرتان را درباره برگزاری دوره آموزش خبرنگاری بفرمایید و اعلام نمایید آیا مایل به شرکت در این دوره هستید یا نه؟
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
با سلام و احترام / در هر دو سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی از ضروریات کار در روابط عمومی به نظر من طی کردن دوره خبرنویسی و خبرنگاری است. هر چند آموختن عیب نیست و اگر مطالب جدیدی باشد با افتخار شاگردی خواهم کرد اما باید عرض کنم که بنده علاوه بر تجربیات چهارساله، دوره رسمی در زمینه خبرنگاری را به اتمام رسانده ام و تقریباً همه آنچه در این مدت در عرصه کار تجربه داشتم را مرور کردم. علاوه بر آنچه عرض کردم به نظرم نیاز امروزمان تربیت خبرنگاران تخصصی در زمینه دامپزشکی برای خبرگزاریهای رسمی کشورمان هم هست. ان شاء الله این دوره هم که قرار است برگزار شود منشاء خیر باشد. ضمناً امیدوارم سازمان دامپزشکی کشورمان هم به آنچه تذکر دادم یا بعبارت بهتر پیشنهاد نمودم توجه کند و آموزش مسئولین روابط عمومی و فعالان خبرنویسی خود را بصورت کابردی (و نه صرفاً تئوری) دنبال نماید. محمد لطفی زاده
همان آشنا
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
سلام
ممنون بابت جواب
موفق باشید
نظر شما
ادامه