کد خبر: ۶۱۸۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

امین زندگانی بازیگر سریال «خانواده دکتر ماهان» در خصوص این سریال با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، زندگانی بازی در تلویزیون را با حضور در سریال‌های «وکلای جوان»، «طلسم شدگان»، «همسفر» و … شروع کرد و بعد‌ها با بازی در سریال «معصومت از دست رفته» مشهورتر شد.

نقش آفرینی وی در فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به یاد ماندنی شد و بالاخره حضور در سریال «مختارنامه» و در نقش مسلم‌بن عقیل او را در ذهن‌ها ماندگار کرد.

امین زندگانی این روزها با «خانواده دکتر ماهان» مهمان آی‌فیلمی‌ها است .

زندگانی درخصوص چگونگی پذیرفتن  بازی در این سریال گفت: مثل همه کارهای دیگر بازی در این سریال را نیز به من پیشنهاد دادند، منتها من در آن زمان درگیر کاری در تهران بودم و به همین خاطر نمی‌توانستم به برای بازی در این سریال به شمال کشور بروم اما خانم اسکندری با من تماس گرفتند و گفتند که شرایط برای کار خوب شده است و من در هفته چندین بار بین شمال و تهران در حال جا به جایی هستم. به همین خاطر به این پروژه جواب مثبت دادم. همچنین علاوه بر این من فکر می کنم موضوع محیط زیست در سینما و تلویزیون مورد بی مهری قرار گرفته است و کمتر به این موضوع مهم پرداخته می‌شود آن هم در زمانی که مشاهده می‌کنیم یوز ایرانی در حال انقراض است نه تنها یوز ایرانی بلکه بسیاری از حیوانات دنیا دارند از بین می‌روند و ما برای فرهنگ‌سازی کمترین کار را انجام می‌دهیم. 

بازیگر نقش دکتر ماهان افزود: من از کودکی عاشق حیوانات بودم و شاید یکی از دلایل اصلی من برای پذیرفتن این نقش همین علاقه بود. اما نکته‌ای که باید بگویم این است که این سریال درباره محیط زیست بود و محیط زیست یعنی طبیعت و حیوانات، اما به دلیل مشکلاتی که در تولید سریال‌های اینچنینی  وجود دارد، به نظرم این سریال نتوانست آن چیزی را که در توانش است ، نشان دهد. ما از این بابت دستمان بسته بود. چون ما اگر حیوانی می‌خواستیم حیوانی وجود نداشت و طبیعتا این کار را سخت تر می‌کرد زیرا ما داریم در یک سریال درباره حیوانات صحبت می‌کنیم و در طبیعت هستیم اما حیوانی در تصویر وجود ندارد و خب کار کردن در محیط های خارجی و خارج از عادت چشم تماشاگر یک مقدار کار را سخت تر می کند و آن را از حالت استاندارد پایین تر می‌آورد.

با وجود تمام این سختی ها به نظرتان «خانواده دکتر ماهان» آنطور که باید دیده شد؟ زندگانی به این سوال پاسخ داد:

بله. به نظرم با وجود همه این مسائلی که گفتم سریال «خانواده دکتر ماهان» حتی با وجود این که زمان پخش اولیه آن زمان مناسبی نبود؛ اما دیده شد و مخاطب از آن لذت برد. به نظر من باید ذائقه مخاطب را در سریال سازی و فیلم سازی تغییر داد و «خانواده دکتر ماهان» نیز این کار را انجام داده است.امیدوارم سریال «خانواده دکتر ماهان»  در شبکه آی‌فیلم هم که به نظرم این شبکه باعث بهتر دیده شدن سریال‌ها می‌شود، مخاطبان خودش را داشته باشد.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده‌است. از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

این مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مشترک راما قویدل و علی محمد قاسمی و نویسندگی نسیم خُراشادیزاده است که در خرداد ماه ۹۸ از شبکه دو سیما پخش شد و این روزها روی آنتن شبکه آی فیلم است.

امین زندگانی، لاله اسکندری، سحرخزائيلي، ارسطو خوش‌رزم، خیام وقار کاشانی، کیمیا حسینی، عرفان برزین، بهرام شاه محمدلو، داوود فتحعلی بیگی، خاطره حاتمی، فهیمه آمن زاده، رؤیا افشار، مریم سرمدی، مسعود چوبین، شهروز ابراهیمی و ... بازیگر این سریالند که بهروز خوش رزم تهیه کرده است.

این سریال هر روز ساعت 17:00 پخش و 1:00 و 9:00 بازپخش می شود.

  

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
1
امین زندگانی عزیز خواهشا با انجمن ها و نظام دامپزشکی ارتباط داشته باش
نظر شما
ادامه