کد خبر: ۶۳۴۳۶

مدیر باغ‌پرندگان تفرجگاه عینالی تبریز گفت: خوشبختانه در مجموعه باغ‌پرندگان هیچ موردی از آنفلوآنزا دیده نشد و با واکسیناسیون فوق حاد پرندگان (Re_6+Re_8) این مجموعه بازگشایی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «تبریزی» مدیر باغ‌پرندگان تفرجگاه عینالی تبریزبیان اینکه تمامی پرندگان مجموعه واکسینه شدندگفت: به دلیل برودت هوا و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا باغ پرندگان مدتی تعطیل بود و در اواخر طبق اعلام اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی مبنی به مشاهده بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تبریز تعطیلی مجموعه ادامه داشت.

اوافزود: در حال حاضر این مجموعه با نگهداری ۵۱ گونه پرنده و ۷ گونه پستاندار و رعایت  ضوابط بهداشتی آماده میزبانی و بازدید هموطنان عزیز می باشد .

«قلی‌پور» رئیس اداره‌فنی سازمان و ناظرفنی مجموعه باغ‌ پرندگان در خصوص این مجموعه توضیح داد: در راستای ایجاد فضای تفریحی و کارگاه آموزشی عملیاتی برای کودکان مبنی بر انس با حیوانات و ایجاد درآمد پایدار در صنعت گردشگری، همچنین بعنوان مرکز نگهداری‌ و تیمار پرندگان و حیوانات باغ‌پرندگان در ایستگاه ‌اول تله‌کابین احداث شده است.

 

نظر شما
ادامه