کد خبر: ۶۴۳۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان و همکاران دارای سابقه بیماری خاص، رزیدنت بیمارستان‌ها، دانشجویان و همکاران رشته های پزشکی و دامپزشکی، بیماران قلبی، همکاران بالای شصت سال و دانشجویان خوابگاهی در اولویت واکسیناسیون دانشگاه فردوسی قرار گرفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «عادل سپهر» مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در خصوص واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد باید گفت که مکاتبات بسیاری هم تلفنی و هم حضوری با دانشگاه علوم پزشکی مشهد و روابط عمومی اداره بهداشت و درمان کشور داشتیم که طبق این مکاتبات تعیین شد تا دانشجویان و پرسنل دارای شرایط خاص در اولویت واکسیناسیون باشند.

او افزود: اسامی افراد دارای شرایط خاص، انتخاب و به مراجع ذیربط اعلام شده است و منتظریم تا دستورات لازم در خصوص واکسیناسیون این افراد را به ما بدهند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: افرادی که باید در اولویت واکسیناسیون دانشگاه فردوسی قرار گیرند به ترتیب دانشجویان و همکاران دارای سابقه بیماری خاص، همکاران و دانشجویانی که رزیدنت بیمارستان‌ها هستند و در مکان‌های پرخطر رفت و آمد دارند، دانشجویان و همکاران رشته های پزشکی و دامپزشکی، بیماران قلبی، همکارانی که بالای شصت سال هستند و دانشجویان خوابگاهی را شامل می‌شوند.

سپهر بیان کرد: طبق بحث‌هایی که در گفتمان‌ های مختلف با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم پس از انجام واکسیناسیون ترم مهرماه حضوری خواهد بود و امیدواریم که تا قبل از سال تحصیلی جدید واکسیناسیون در سطح گسترده انجام شده باشد.

او تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه فردوسی مشهد با کمک دانشکده فنی و مهندسی و با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، خود پتانسیل انجام واکسیناسیون دانشجویانش را در داخل دانشگاه دارد و نیازی نیست تا دانشجویان برای انجام واکسیناسیون به جای دیگری مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان، پرسنل اداری و اساتید دانشگاه تاکید کرد: زمان واکسیناسیون هنوز به طور دقیق مشخص نشده، اما به ما قول داده شده است تا حداقل از خرداد یا تیرماه امسال واکسیناسیون دانشجویان و اساتید آغاز شود و امیدواریم تا قبل از مهرماه هم به پایان برسد.

سپهر اظهار کرد: تعداد افرادی که طبق پیش بینی‌های انجام شده تا قبل از مهرماه باید واکسن دریافت کنند چیزی حدود ۲۷ هزار نفر هستند که این تعداد تمامی دانشجویان با تعداد حدود ۲۵ هزار نفر، اعضای هیئت علمی دانشگاه با تعداد ۸۲۰ نفر و کارمند‌ان شرکتی و غیر شرکتی با تعداد حدود هزار نفر را شامل می‌شود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
1
0
این خبره اخه دادین؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
3
ما دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز حتی در شرایط قرمز کرونا موظف به حضور در دانشکده هستیم، ولی هیچ اقدامی برای واکسیناسیون کرونا از طرف مسئولان انجام نشده است و تعدادی از همکلاسی هایمان تا حالا به کرونا مبتلا شده اند. البته عوضش به تازگی واکسن هاری به ما زده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
3
اصلا ربطی به دامپزشک شدنشون نداره
چون دانشجو هستند
در اولویت قرار گرفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
1
2
آفرین به رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی.
به این میگن ارتباط مفید و سازنده و کاربردی .
مسئولین یاد بگیرن
نظر شما
ادامه