کد خبر: ۶۵۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
امیدوارم همه پزشکان و دامپزشکان کشورمان با عنایت به مفهوم سلامت واحد “One Health” روز به روز به همکاریهای بین بخشی بیشتر واقف شوند و در تقویت این همکاری در راستای پیشگیری از بروز و شیوع انواع بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان و بیماریهای منتقله از آب و مواد غذایی بیش از پیش بکوشند...

حکیم مهرمدیرمسئول حکیم مهر در پیامی فرارسیدن اول شهریورماه -  روز پزشک -  را تبریک گفت.

دکتر محمد لطفی‎زاده در این پیام با نثار درود به روان مرحوم بوعلی سینا (ره) بر نقش مهم پزشکان در ارتقاء شاخص‎های سلامت جامعه تأکید کرد و از همه پزشکان و دامپزشکان خواست در تقویت همکاری بین‎بخشی در راستای پیشگیری از بروز و شیوع انواع بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان و بیماریهای منتقله از فرآورده‎های غذایی و آب بکوشند.

متن این پیام بدین شرح است :

"بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن اول شهریورماه که به یمن میلاد با برکت فخر ایران اسلامی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا (ره) در کشورمان روز پزشک نام گرفته را به عموم پزشکان عزیز و خدوم این مرز و بوم تبریک عرض نموده و به روان آن حکیم بزرگ نیز درود می‎فرستم.

در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که بیشترین احتمال در قدر بودن آن می‎رود امیدوارم تقدیر همه ایرانیان سلامتی و عافیت باشد و پزشکان خدوم کشورمان نیز در سایه تقدیر این شب نورانی در پیشگیری از بروز و شیوع انواع بیماریها به توفیقات روزافزون نائل شوند.

امیدوارم همه پزشکان و دامپزشکان کشورمان با عنایت به مفهوم سلامت واحد “One Health” روز به روز به همکاریهای بین بخشی بیشتر واقف شوند و در تقویت این همکاری در راستای پیشگیری از بروز و شیوع انواع بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان و بیماریهای منتقله از آب و مواد غذایی بیش از پیش بکوشند.

در پایان از درگاه خداوند متعال در این ماه مبارک و بخصوص در این شب نورانی که احتمال قدر بودنش فراوان است ضمن تبریک مجدد، برای همه پزشکان فداکار میهن عزیزمان سلامتی، شادکامی و موفقیت آرزو و از همگان دعای خیر مسئلت می‌کنم.

دکتر محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

1 شهریور 1390 "

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر شاهو قهرمانی دهبکری
|
-
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
0
0
با سلام و سپاس!
روز پزشک مبارک!
پزشکان و دامپزشکان همیشه یار و یاور هم بوده و هستند. این تبعیض های ناروا و نابجاست که سبب استحاله حس و نیروی یک دامپزشک در برابر یک پزشک میشود. دامپزشکان این مرز و بوم را همیشه نادیده گرفته اند و باز هم نادیده خواهند گرفت. بطور فرض در سایت اولين كنگره منطقه اي جانوران سمي ،‌زهرآگين و سموم جانوري که توسط موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در آذرماه 90 برگزار میشود اگر چه تعداد قابل توجه دوستان همكار در موسسه رازی را دامپزشكان عزيز و گرامي تشكيل مي دهند، اما جاي تاسف دارد كه در جدول پرداخت حق شركت در كنگره، اسم پزشكان عمومي وجود دارد ولي اسمي از دامپزشكان نيست. از اينكه حتی خود موسسات و نهادها و سازمانهای مربوطه نيز دامپزشكان را سهوا يا عمدا اسم نبرده و نمیبرن، متاسفم .
نظر شما
ادامه