کد خبر: ۶۵۸۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز گفت: طرح پیشگیری و مقابله با سگ گردانی در اماکن عمومی با بیش از ۶۰ وظیفه در سه حوزه پیشگیری‌های فرهنگی- اجتماعی، وضعی- انتظامی و حقوقی- قضایی برای ۱۵ نهاد استانی تعریف شده که آماده ابلاغ به مجریان است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «جعفر داراب‌خانی» در «نشست بررسی طرح پیشگیری و مقابله با سگ گردانی در اماکن عمومی و ساماندهی سگ‌های ولگرد و بلاصاحب» گفت: با توجه به شیوع سگ گردانی و مخاطرات این پدیده و آسیب‌های وجود سگ‌های ولگرد و بلاصاحب در سطح شهر از جمله در حوزه سلامت روانی، بهداشتی و امنیتی و در پی مطالبات و درخواست بسیاری از شهروندان و تأکیدات رئیس کل دادگستری استان در خصوص پیشگیری از این معضل، رسیدگی به این موضوع در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، جعفر داراب خانی از تهیه و تدوین طرح پیشگیری و مقابله با سگ گردانی در اماکن عمومی و ساماندهی سگ‌های ولگرد و بلاصاحب با مشارکت دستگاه‌های مربوطه خبر داد و گفت: در این طرح، بیش از ۶۰ وظیفه در سه حوزه پیشگیری‌های فرهنگی- اجتماعی، وضعی- انتظامی و حقوقی- قضایی برای ۱۵ نهاد استانی تعریف شده که آماده ابلاغ به مجریان است.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز ضمن تشریح اهمیت اطلاع رسانی و ارتقاء آگاهی‌های عمومی، مداخلات روانشناختی و نقش سازمان های مردم نهاد در پیشگیری از معضل سگ گردانی، وظایف نهادهای مجری و همکار را در این خصوص به تفکیک بیان کرد.

در این نشست، نمایندگانی از فرماندهی انتظامی استان البرز، سپاه امام حسن مجتبی(ع)، پلیس راهور، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اتاق اصناف حضور داشتند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
1
نخود هر آتش،دامپزشکی،بی جابگاه دامپزشکی،مونده تو وطایف خودش دامپزشکی،مدیران مستاصل ،دامپزشکی،فکر کنم اون ۱۴ تا دستگاه برای تشویق دامپزشکی اومدن پای کار..چون صرفا نام سگ در میان است آیا به منزله تعهدی برای دامپزشکی تلقی میشود.چرا رئیس سازمان دامپزشکی پاسخگو نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
وظیفه دامپزشکی چیه ؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
2
0
دامپزشکی رو اگر دعوت نمیکردن، اونوقت میفرمودید که چرا دعوتمان نکردن؟! اتفاقا عمل پسندیده و مبارکی است. اول بایستی فرهنگ سازی بشه و جایگاه‌های مشخصی در نظر بگیرن. بعدش اگر کسی رعایت نکرد، برخورد کنن. البته این پدیده هم احتمالا جزو جو گیریهای این دهه ملت ایران باید باشه که کم کم خودشون یادشون میره و کمرنگ خواهد شد.
نظر شما
ادامه