کد خبر: ۶۷۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
شرکت نظام سبز سلامت بجز برخی حمایت ها از سوی تعدادی از مدیران کل دامپزشکی کشور ، تا امروز از هیچ منبع دیگری به صورت جدی مورد حمایت قرار نگرفته است و به نظر می رسد برای ادامه حیات و تداوم خدمت رسانی باید صورت و ظاهر را با نواختن سیلی جانانه سرخ نگاه داریم...

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی با بکار بردن تعابیری برای دکتر احمد اقتصاد که برای نخستین بار در پایگاه رسمی این سازمان منتشر می‎شود، در مطلبی با عنوان "در آستانه روز ملی دامپزشکی، هدیه‎ای سبز از نظام سبز سلامت به مسئولین فنی دامپزشکی" نوشت :

"مدیرعامل شرکت تامین نیروی انسانی  نظام سبز سلامت گفت : پرداخت نشدن به موقع حق بیمه مسئولان فنی دامپزشکی از سوی برخی  کارفرمایان ، باعث نقض توالی و تداوم احتساب بیمه برای مسئول فنی می شود که شرکت نظام سبز سلامت برای جلوگیری از تضییع حق مسئول فنی ولو آنکه کارفرما حق بیمه او را پرداخت نکند ، مبلغ را در موعد مقرر و  از محل اعتبارات جاری سازمان نظام دامپزشکی  پرداخت  می کند.

دکتر احمد اقتصاد  مرد با تجربه ای که سکان کشتی پر تلاطم " شرکت   نظام  سبز سلامت "  را با  خرد و تجربه  30 ساله خود هدایت می کند افزود  :  شرکت نظام سبز سلامت با دریافت مجوز از اداره کل بیمه تامین اجتماعی خود را ملزم کرد حق بیمه مسئولان فنی و بهداشتی طرف قرارداد خود را هر ماه سر موعد مقرر  به شعبه های بیمه تامین اجتماعی سراسر کشور پرداخت کند اما کم لطفی برخی کارفرمایان در پرداخت ها  باعث شده است " ثواب " ناشی از انعقاد قرارداد با تامین اجتماعی  ، شرکت نظام سبز سلامت را "کباب" کند زیرا  هر ماه مبالغ معتنابهی  برای جبران کسورات  به بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود.

یازدهمین  رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت : شرکت  نظام سبز سلامت برای " قطع وابستگی مالی بین کارفرما و مسئول فنی " تا کنون بیش از آنچه در  توان  داشته  تلاش کرده است اما بجز برخی  حمایت ها از سوی تعدادی از مدیران کل دامپزشکی کشور ، تا امروز از هیچ منبع دیگری به صورت جدی مورد حمایت قرار نگرفته است و به نظر می رسد  برای ادامه حیات و تداوم خدمت رسانی باید صورت و ظاهر  را  با  نواختن سیلی جانانه  سرخ نگاه داریم.

این مدیر  باغیرت و دلسوز دامپزشکی  در تشریح  مثال " سیلی و سرخ نگه داشتن ظاهر شرکت نظام سبز سلامت " خاطر نشان کرد : بعنوان مثال فقط در تیرماه سال جاری شرکت  نظام سبز سلامت ، به علت تاخیر 69 کارفرما در پرداخت بیمه ای ، مبلغی بالغ بر 14 و نیم میلیون تومان  معادل ( 146532146 ریال ) از محل اعتبارات جاری سازمان نظام دامپزشکی پرداخت کرده است تا تعلل و تاخیر در پرداخت ها  ، موجب وقفه در محاسبه سنوات بیمه ای و متعاقب آن ضرر و زیان ناشی از قطع تداوم بیمه مسئولان فنی نشود .

دکتر اقتصاد مدیرعامل به ظاهر اقتصادی ترین اما در باطن زیان ده ترین بخش سازمان نظام دامپزشکی ، از مدیران و کارفرمایان شاغل  در بخش های مختلف دامپزشکی خواست با " شرکت تامین نیروی انسانی نظام سبز سلامت " قرارداد منعقد کنند و به تعهدات خود نیز پایبند باشند زیرا  ، علاوه بر احترام به قوانین و مقررات قانونی کشور  ، رسالت خود در ارتقای سلامت و بهداشت جا معه را  نیز بخوبی ادا کنند .

دکتر اقتصاد در پایان با بیان اینکه " از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است " افزود : امسال سال جهانی دامپزشکی است و هم اینک نیز در آستانه 14 مهر - روز ملی دامپزشکی - هستیم ،  این روز را به همه سربازان خط مقدم بهداشت و سلامت جامعه یعنی دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی، تبریک و تهنیت می‎گویم."

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
0
0
http://sharghnewspaper.ir/Page/Paper/90/06/24/5
omid
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
0
كاملا درست است. حقوق ......... بسيار ناچيز است. سيلي بهتر جواب مي دهد.
ح
|
-
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
0
0
من مدت 8 ماه است که با این شرکت قرارداد بسته ام و کارفرمای ما حقوق به حساب شرکت نریخته حالا که پول خود را از شرکت به عنوان کارفرمایی که قرارداد امضا کرده است درخواست می کنیم ......... این قراردادها یک قرارداد کاملا سوری است و ............ دستتان به هیچ جا بند نمیشود بنده توصیه می کنم با خود کارفرما به طور مستقیم قرار داد ببندید
Dr.A.
|
-
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
0
0
بیننده محترم / بخش عمده مطالب شما نسبت هایی که است به مسئولین و همکاران دامپزشک داده اید. اگر حتی صحیح هم باشد (که برخی از آنها صحیح نیست) انتشار آن مصداق برملا شدن اسرار شخصی افراد است. لذا انتشار اینگونه مطالب کمکی به حقیقت نمی کند. مگر آنکه لطف فرموده و اسناد خود را به مراجع ذیصلاح جهت پیگیری ارائه نمایید. با تشکر - حکیم مهر

با سلام و خسته نباشید.
در وهله اول جناب دکتر لطفی، خواهش می کنم که حتما این مطلب را در روی سایت خود قرار دهید.
چون در غیر اینصورت متوجه می شویم که شما به دنبال حقیقت نیستید.
می گویند غم برادر مرده را برادر مرده می داند.
همکاران گرامی،چرا فکر می کنیدکسانی امثال ......... و بسیاری از همکاران دیگر که در شبکه های دامپزشکی و یا نظام استان ها مستقر هستند،درد شما و من( دامپزشکان بخش خصوصی) را می فهمند.
مشکل در نقطه آغازین همین جا می باشد.
درد و شکایت خود پیش کسی می برید ........... در واقع از خود آنها شکایت دارید.
.................................................................................................................................................................
من دوست دامپزشکی دارم که به تمام قوانین کار آشناست و اگر سوالی داشتید به من ایمیل کنید تا برایش بفرستم و جواب بگیرم و برای شما جواب ده.
چون اجازه ندارم ایمیلش را به شما بدهم.
در مطلب بعدی در مورد سیلی و سرخ نگاهداشتن برایتان می نیسم.
نظر شما
ادامه