کد خبر: ۷۰۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در نامه ای از زحمات سازمان دامپزشکی کشور در برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی تقدیر و تشکر کرد.

متن این نامه بدین شرح است :
جناب آقای دکتر محسن دستور

ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور

با سلام

بدین وسیله از تلاش و زحمات پرثمر حضرتعالی در مقام ریاست سازمان دامپزشکی کشور در راستای اعتلای حرفه دامپزشکی و فراهم نمودن شرایط مناسب برای مسئولین آن سازمان جهت به تحقق رساندن وظایف خطیرشان در بخش های کلیدی و خدمت رسانی به جامعه و مردم عزیزمان تقدیر و تشکر به عمل می آید.

توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

همچنین از روابط عمومی آن سازمان در برگزاری باشکوه جشن چهاردهم مهر ٰ روز ملی دامپزشکی ٰ و نیز تشریف فرمایی جنابعالی به همراه معاونین در جشن جامعه دامپزشکان ایران سپاسگزاری می گردد.

دکتر ناصر نبی پور / رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران

 

گفتنی است در حالی که جشن روز ملی دامپزشکی در تهران مانند سال گذشته، امسال نیز با شکوه برگزار شد اما اطلاع رسانی ناقص و ضعیف سازمان دامپزشکی از این مراسم و انعکاس کمرنگ آن در رسانه‎های عمومی و نیز عدم صدور پیام تبریک از سوی رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان خطاب به همکاران خود در سطح کشور و عدم توجه به نقش سایر رده‎های دامپزشکی در جشن روز دامپزشکی در کنار نقاط قوت، از نقاط قابل تأمل محسوب می شد که امید است در آینده اصلاح گردد.

 

خبر مرتبط :

 مراسم بزرگداشت روز دامپزشکی در تهران با شکوه برگزار شد / رئیس سازمان نظام پزشکی آمد اما دکتر آقامیری ...!

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
0
0
بدون شک عمل بسیار زیبای دکتر نبی پور می تواند سرمشق سازمان نظام نیز قرار گیرد در طی تمام دوران فعالیت حرفه ای ام جامعه دامپزشکان عملکرد ستودنی داشته است به همین دلیل است که همچنان کنگره دامپزشکی سراسری را با اقتدار برگزار می نماید از دکتر نبی پور و کلیه کسانی که اعتلای نام حرفه ام را خواهانند سپاسگزارم ایام عزتتان مستمر باد
دکتر م ش
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
0
0
از هر دوی این بزرگواران جای تقدیر و تشکر دارد. از جناب دکتر دستور به دلیل جشن بسیار خوبی که برگزار کردند و از جناب دکتر نبی پور به دلیل اهتمامی که به مسایل صنفی دامپزشکی دارند و وقت بسیاری که برای این صنف می گذارند. برای هر دو عزیز آرزوی سلامتی دارم. همچنین امیدوارم سازمان نظام دامپزشکی هم به زودی در کنار سازمان دامپزشکی و جامعه دامپزشکان قرار گیرد و به شایعه رقابت با سازمان دامپزشکی خاتمه دهد.
نظر شما
ادامه