کد خبر: ۷۰۰۸۸
تعداد نظرات: ۹۱ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
بر اساس حکم صادره، پرداخت تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان دارای مدرک دکترای تخصصی و دکترای عمومی در سازمان دامپزشکی، باید بدون توجه به شغل اداری یا فنی این افراد صورت پذیرد ...
 

حکیم مهر: دیوان عدالت اداری بخشی از شیوه‌نامه پرداخت تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی کشور را که در آن پرداخت تسری به کارکنان دارای مدرک دکترای تخصصی (PhD ) (با ضریب ۴) و دکترای عمومی (با ضریب ۳.۵) منوط به اشتغال در مشاغل فنی (بر اساس رشته شغلی در حکم کارگزینی) شده بود را ابطال کرد.

به گزارش حکیم مهر، این حکم هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در پی شکایت «دکتر سید اشکان ابراهیمی» رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از سازمان دامپزشکی کشور صادر گردیده است.

بر اساس حکم صادره از سوی دیوان عدالت اداری، پرداخت تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان دارای مدرک دکترای تخصصی و دکترای عمومی در سازمان دامپزشکی کشور، باید بدون توجه به شغل اداری یا فنی این افراد صورت پذیرد و مشروط نمودن آن به مشاغل فنی برخلاف قانون است.

به گزارش حکیم مهر، متن حکم صادره از سوی دیوان عدالت اداری به شرح زیر است:

شماره دادنامه :   140109970905810448

تاریخ دادنامه :   1401/03/10

شاکی : سیداشکان ابراهیمی

طرف شکایت : سازمان دامپزشکی کشور

نوع پرونده : رای به ابطال مصوبه

نتیجه رسیدگی : رای به ابطال مصوبه
پیام رای: صرفاً حکم مقرر در ردیف های 1 و 2 جدول شیوه‌نامه شماره 1914؍10؍00؍م-21؍4؍1400 سازمان دامپزشکی کشور که بر اساس آن، پرداخت فوق‌العاده خاص به مشاغل مربوط به دکتری تخصصی و دکتری حرفه‌ای صرفاً مقید به اشخاص شده است که در مشاغل فنی اشتغال به کار دارند، با حکم مقرر در ماده واحده قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران و کارمندان سازمان دامپزشکی و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور مغایرت دارد، ابطال شد.
مرجع رسیدگی: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

موضوع شکایت و خواسته:

ابطال جدول ذیل بند 2 شیوهنامه پرداخت فوقالعاده خاص سازمانهای پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور که طی نامه شماره 1914؍10؍00؍م- 21؍4؍1400 توسط رئیس سازمان دامپزشکی کشور به ادارات کل دامپزشکی استانها ابلاغ شده است.

گردش کار:

شاکی به موجب دادخواستی ابطال جدول ذیل بند 2 شیوه نامه پرداخت فوقالعاده خاص سازمانهای پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور که طی نامه شماره 1914؍10؍00؍م- 21؍4؍1400 توسط رئیس سازمان دامپزشکی کشور به ادارات کل دامپزشکی استانها ابلاغ شده است را خواستار شده و در جهت تبین خواسته به طور خلاصه اعلام کرده است که:

 «به استحضار میرساند: با توجه به لحاظ ضرایب ناعادلانه و خلاف قانون برای دارندگان مدارک دانشگاهی در مقاطع دکتری و تخصصی (ph.D ) و کارشناسی ارشد، را نظر به موارد ذیل جلب مینماید: 

 1- به استناد قـانون فوقالعاده خـاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و به طبع قانون تسری فوقالعاده خاص به سازمان دامپزشکی، بهرهمندی کارمندان دارای مدرک دانشگاهی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد از ضرایب موجود در قانون، دارای تفکیک بین رشته تحصیلی و یا مشـاغل اداری و فنی نیست و قوانین فـوقالذکر فارغ از تقسیمبندی و تفکیک از این حیث است.

2- ماده واحده قانون تسری مصوب 19؍2؍1391 مطابق جدول قانون مذکور به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور تسری مییابد که بر اساس جدول امتیازبندی ماده واحده قانون فوقالعاده خاص پزشکی قانونی، ضریب شغل و شاغل برای دارندگان مدارک دکتری تخصصی (ph.D) 4 و کارشناسی ارشد 3 در نظر گرفته شده است.

 3- با توجه به شرایط احراز مشاغل تخصصی که در قانون خدمات کشوری ذکر گردیده، شیوهنامه مورد عمل سازمان دامپزشکی، رشتههای تحصیلی فناوری اطلاعات و نیز سایر رشتههای تحصیلی مشاغل تخصصی حوزه اداری را نادیده گرفته، با لحاظ کردن ضریب 1 برای این رشتهها تحت عنوان «سایر کارکنان»، عملاً مغایر نص قانون استنادی عمل نموده است. چرا که تمامی مشاغل حوزه فناوری و اطلاعات دارای تحصیلات دانشگاهی و با طی سلسله مراتب قانونی جذب سازمان متبوع شده و حائز شرایط مشاغل تخصصی میباشند.

 4- در قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در دو مقطع تحصیلی دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد تعیین ضرایب فوقالعاده خاص صرفاً بر اساس مقطع تحصیلی انجام شده است، حال آنکه در شیوهنامه مورد عمل سازمان دامپزشکی با تفسیر «پرسنل مشمول» به تعریف تفاوت نگر بین رشتههای تحصیلی و مشاغل فنی و اداری پرداخته است، لذا به دلیل عدم شفافیت در مبنای ضریببندی و مغایرت قانونی در تبعیت شیوهنامه از اسناد بالادستی مشخص است اساس شیوهنامه تفکیک بین رشتههای تحصیلی است.

 5- شیوهنامه سازمان طرف شکایت با طبقهبندی و تفکیک بین مشاغل و رشتههای تحصیلی به صورت مستتر از قـانون اصلی مغفول مانده است چرا که در قـانون مصوب معیار ضرایب بـدون تفکیکبندی، مقطع تحصیلی است (حداقل در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی) کما اینکه در این دو مقطع شغل مورد تصدی و رشته تحصیلی موجبات تفاوت را فراهم نکرده است.

6- قانون تسری شامل کلیه کارمندان دامپزشکی است و ضرایب را قانونگذار تعیین کرده است. این در حالی است که در شیوهنامه مورد عمل سازمان از ردیف 1 الی 4 کارکنان با مدارک دانشگاهی رشتههای خاصی بر اساس مقطع تحصیلی ضریببندی شده اند (تفکیک شده توسط ستون «پرسنل مشمول») ولی در ردیف 6 فارغ از هرگونه توجیه قانونی و منطقی و بدون تبعیت از ملاک قانونی مقطع تحصیلی، ضریب 1 را مستحق کارمندان اداری دارای مدرک دانشگاهی غیرمرتبط با دامپزشکی دانسته است.

 7- بودجه و اعتبار تخصیص یافته از سوی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور که طی نامههای شماره 142437-1؍2؍1400 مبلغ 590؍378 میلیون ریال به سازمان مرکزی و مطابق جدول آن نامه مبلغ 000؍837؍3 میلیون ریال به ادارات کل دامپزشکی استانها به تفکیک هر استان اختصاص یافته است. صرفاً بر مبنای درخواست سازمان و پیشبینی اعتبار بر اساس مقطع تحصیلی کارکنان اختصاص یافته است. 

8- با توجه به حاکمیتی بودن پستهای سازمانی سازمان دامپزشکی کشور و شمول حوزه  اداری در قالب پستهای حاکمیتی و تعطیلبردار نبودن وظایف حاکمیتی، چنانچه هیأت دولت و مصوبات تشکیلات تفضیلی تبعیضی بین پستها و مشاغل دامپزشکی از نقطه نظر فنی و اداری قائل بودند، قطعاً چنین تفاوتی را به هنگام تصویب و ابلاغ تشکیلات مذکور اذعان مینمودند. لذا با عنایت به موارد معروضه و با توجه به مراتب، به جهت تضییع حقوق و ورود ضرر و زیان مالی ناشی از پرداخت غیرقانونی تسری به بخش زیادی از پرسنل خدوم سازمان پزشکی قانونی، ابطال مصوبه شماره 1914؍10؍00؍م-21؍4؍1400 سازمان دامپزشکی کشور بر اساس نص قانون و رویه محاکم دیوان و مدارک استنادی مورد استدعاست.»

متن مقرره مورد شکایت:

  «مدیرکل محترم دامپزشکی استان ...

    موضوع: ابلاغ شیوه نامه

 به استناد قانون تسری فوقالعاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سـازمان دامپزشکی کشور و سـازمان زندانها و اقـدامات تامینی و تربیتی کشـور و به منظور اتخاذ رویه یکسان و هماهنگ در اجرای قانون مذکور، شیوهنامه پرداخت به شرح پیوست که در تاریخ 21؍4؍1400 با تایید شورای معاونین رسیده است، جهت اقدام لازم ابلاغ میشود. لذا شایسته است جنابعالی در کلیه مراحل پرداخت نظارت و اهتمام لازم را به عمل آورند. لازم به ذکر است این شیوهنامه جایگزین شیوهنامه ابلاغی طی نامه شماره 1885؍40؍00؍م-9؍4؍1400 معاونت توسعه مدیریت و منابع میگردد. 

«شیوهنامه پرداخت فوقالعاده خاص قانون «تسری فوقالعاده خاص سازمانهای پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور»

به منظور هماهنگی پرداخت فوقالعاده خاص موضوع قانون ابلاغی مجلس شورای اسلامی به شماره 10120-2؍3؍1391 به کارمندان و کارکنان سازمان دامپزشکی کشور، شیوه پرداخت فوقالعاده مذکور به همکاران شاغل در ستاد سازمان و ادارات کل دامپزشکی استانها در صورت تأمین اعتبار به شرح زیر ابلاغ میشود.

 

 ........... رئیس سازمان دامپزشکی کشور»

 

علیرغم ابلاغ دادخـواست و ضمائم آن به سازمان دامپزشکی کشور، تا زمان رسیدگی به پرونده در جلسه هیأت عمومی، پاسخی از آن مرجع واصل نشده است.

    هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ 10؍3؍1401 به ریاست معاون قضایی دیوان عدالت اداری در امـور هیأت عمومی و با حضـور معاونین دیوان عدالت اداری و رؤسـا و مستشاران و دادرسان شعب دیـوان تشکیل شد و پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء به شرح زیر به صدور رأی مبادرت کرده است.

رأی هیأت عمومی

بر اساس ماده واحده قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمانهای پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی و سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مصوب 19؍2؍1391: «از تاریخ تصویب این قانون، فوق‌العاده خاص موضوع «قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمانهای پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران مصوب 4؍2؍1390» به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور مطابق جدول قانون مذکور و کارمندان سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مطابق جدول ذیل تسری می‌یابد» و در جدول مندرج در ماده واحده مذکور مشاغل مربوط به «دکتری تخصصی» و «دکتری حرفه­ای» به طور مطلق مشمول محاسبه فوق­العاده خاص شده‌اند. بنا به مراتب فوق، صرفاً حکم مقرر در ردیفهای 1 و 2 جدول شیوه­نامه شماره 1914؍10؍00؍م-21؍4؍1400 سازمان دامپزشکی کشور که بر اساس آن، پرداخت فوق‌العاده خاص به مشاغل مربوط به دکتری تخصصی و دکتری حرفه­ای صرفاً مقیّد به اشخاصی شده است که در مشاغل فنی اشتغال به کار دارند، با حکم مقرر در ماده واحده قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی و سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مغایرت دارد و خارج از حدود اختیار است و مستند به بند 1 ماده 12 و ماده 88 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392 ابطال می‌شود.

مهدی دربین

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

معاون قضایی دیوان عدالت اداری
 
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
15
4
ها ها ها ها ها.....
پاسخ ها
ناآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
ایجاد تفرقه فکری بین همکاران.....مبارکتون باشه...شما چقدر ساده هستین که بعد از این همه سال دارین بازم رکب میخورین....الحق که ما حقمون همین چیزا هست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دقیقاااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
صرفا جهت اطلاع.
دکتر سید اشکان ابراهیمی دکترای تخصصی سیستم های کامپیوتر از دانشگاه روزانه اصفهان هستند.
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
امروز ایین نامه پرداخت اضافات شایستگی به کارمندان غیر عملیاتی وزارت نفت توسط ذیوان عدالت اداری ابطال گردید. این شکایت از طرف اقای کریمی پاشاکی از کارمندان مناطق عملیاتی نفت صورت پذیرفته است. امید است در سازمان دامپزشکی هم همین رویه در خصوص تسری پیگیری و محقق گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
11
15
آفرین آقای دکتر ابراهیمی
لیسانس های اداری هم مثل فنی ها تسری میگیرن پس چطور دکتر که اینقدر درس خونده نگیره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
4
27
ای کاش مجوز قرنطینه هزار تومن نباشه
بیشتر باشه تا درامد بیشتر باشه
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
7
19
درحال حاضر سازمان در حال تخلف بوده و متاسفانه بر اساس مدرک تحصیلی تسری را پرداخت می نماید.این موضوع هم با قانون مادر هم با شیوه نامه در تضاد می باشد و تسری بر اساس مدرک در گروههای شغلی تخصصی و غیر تخصصی طبقه بندی شده است.این موضوع باعث شده که به دلیل کم امدن منابع به دلیل تخطی از قانون تسری به صورت 100 درصد پرداخت نگردد و حتی تبصره های غیر قانونی دیگر همچون تحفیض درصدی از تسری به مدیر کل ها به قانون ملحق شده است . امیدوارم دیوان به این موضوع ورود نماید و با متخلفین نیز برخورد قانونی گردد.از دوستان خواهشمند است از طریق مراجعه به دیوان عدالت اداری (سایت) و درگاه اینترنتی بازرسی کشور (https://shekayat.bazresi.ir/portal/login?service=aHR0cHM6Ly9zaGVrYXlhdC5iYXpyZXNpLmlyL3BvcnRhbC9qX2FjZWdpX2Nhc19zZWN1cml0eV9jaGVjaw%3D%3D#/zrm/citizen/case/display/ff8080818124f48601812cea506e134d) به طرح تخلف در حال جریان برای برقراری نص قانون اقدام نمایند. خداوند حال قومی را تغییر نمیدهد مگر اینکه خودشان این تغییر را ایجاد کنند.
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
تخلف تساوی ضریب تسری مشاغل تخصصی با غیر تخصصی باید مورد رسیدگی قرار گیرد و افراد بانی باید به جرم حیف و میل بیت المال و ایجاد تبعیض بین مشاغل عمومی در دستگاههای اجرایی مورد بازخواست قرار گیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
این ده یا ۲۰ درصد در اختیار مدیر کل ها از کجای قانون دراومده و تا حالا به چه اشخاصی پرداخت شده این دیگه اخر تفسیر قانونه
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
ادرس سایت دیوان https://sajed.divan-edalat.ir/Users/SimpleLogin?ReturnUrl=%2F برای ارسال شکایت هستش. که ابتدا باید ثبت نام نمایید و دیش نیاز ان این هست که سامانه ثنا داشته باشید‌. ثبت شکایت با پرداخت هزینه ناچیزی مقدور هست. حتما با مستندات قانونی شامل قانون مادر و اییننامه ها ی قانونی یا غیرقانونی صادره معاونت توسعه سازمان و نمونه ای از فیش های حقوقی و تشریح کامل موضوع اقدام به ثبت شکایت فرمایید
دامپزشکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
خوشبختانه ما در خصوص تسری قانون مادر داریم بطوریکه ضرایب پرداخت که معمولا در قانون نمی اید و در ایینامه های بهدی مصوب وزیران تصویب میگردد در قانون تسری در متن قانون توسط محلس تصویب شده است تا امکان تفسیر به رای و تغییر ضرایب به رای شخص منتفی گردد. در این خصوص با جست و جوی قانون تسری سازمان زندان ها قابل دستیابی در نت می باشد. افرادی که ضرایب را به گونه ای دیگر اجرایی کرده اند یا در پرداخت این فوق العاده تبصره هایی همچون به تحفیض اختیار پرداخت به مدیر یا برابری ضرایب فنی و اداری را شیوه نامه کرده اند را نمیتوان اشتباه تصور کرد‌ این افراد مجرم بوده و علاوه بر انفصال از خدمت باید به جرم دست اندازی در بیت المال مورد تعقیب قضایی قرار بگیرند.
ویدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
3
21
چرا تسری نسبت به پارسال کاهش داشته همه ارگان ها حقوق را افزایش دادند اینجا برعکس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
برای نور چشمی ها ........... کاهشی ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
کم شده؟
به ما که هنوز ندادن
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
14
48
تفاوت یه دامپزشک که وقت زندگی و جونشو گذاشته مدرک گرفته با یک دیپلمه که در حین کار لیسانس گرفته چی میشه اصلا نباید به غیر فنی ها تسری بیشتر از قانون بدن طرف با مدرک ادبیات عرب با من نیم درصد تفاوت داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
درودبرشما.اینجا واقعا سازمان غیردامپزشکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
سلام
درست میفرمایید اسم سازمان دامپزشکی باید به سازمان اداری و مالی تغییر کند چون هیچ هیچ هیچ جایگاهی برای دامپزشکان در این سازمان تعریف نشده.ضمنا حقوق و مزایای مساوی و برابر با اداری و مالی دریافت میکنند که جای افسوس دارد برای سازمان اداری و مالی (سازمان به ظاهر دامپزشکی).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
22
18
این وسط حق همکارانی که کارشناسی ارشد دارند درست ادا نشده و اگر ضریب رو ۳/۵ نمیکنید حداقل به۳/۲۵ افزایش بدید.آخه این چه ظلمیه.phdسرجاشه؛دکتری حرفه ای سرجاشه ولی کارشناسی ارشد با لیسانس یکی شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
کارشناسی ارشد اخر نقلیه
چون معلومه شما کاردان بودین و ی بار لیسانس و ی بار ارشد گرفتین
یعنی دو بار مدرک ارائه کردین که خلاقه
پس قبول کنین بااااید مساوی کارشناسی هستین
جهانگیر
| United States of America |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
حضرت والاااااا که میفرمایی کارشناسی ارشد برابر کارشناسی هست و باید ضریب کارشناسی بگیری!!!
قطعا واقف هستی که دکترای حرفه ای یعنی چی و معادل چه مدرکی هست!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
آقای جهانگیر آیا مدرکت دکترای حرفه ای با کارشناسی ارشد یک میزان زحمت داشته است؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دکترای حرفه‌ای شما هم معادل کارشناسی می باشد بزرگوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
ببین همه میدونیم که کارشناسی ارشد چجوریه
دو ساعت کلاس و دو تا سمینار در مورد ی رشته خاص
تازه اگه بهونه نیاری که ما کارمندیم و متاهل و وقت نمی‌کنیم و الکی نمره نگیری و بعدشم خرید پایان نامه
ولی دکترا دو سال آخر پوست میندازن هر هفته تو ی بخش و کار و کار علاوه بر کلاس و امتحان و ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
ما ارشدا هم زحمت کشیدیم همراه تجربه مدرکو گرفتیم نه با سهمیه و....اندازه دکتر عمومی درس خکندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
با سلام.همکار عزیزی که مجهز به علم غیب هستی بنده با ارشد استخدام و انشاالله به زودی هم تخصص خودم رو ارائه میدم. چرا از خودت فیلم سینمایی می سازی. این رو که همه همکاران میدونند که ارائه مدرک در مقطع بالاتر بیش از یکبار میسور نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
هیچ وقت به خودت اجازه نده که مدرک کارشناسی پله به پله رو که با سرکلاس نرفتن یا ..... از ساعات خدمتت تو یه بیغوله ای تو ناکجا آباد بهت دادن رو با مدرک دکتر کسی که تو کنکور شرکت کرده و توانایی هایش رو اثبات کرده قیاس کنی تو بهترین حالت تو ادای داشت مدرک کارشناسی رو درمیاری وگرنه کارشناسان و لیسانسیه های واقعی چنین خبطی رو مرتکب نمیشن
هادی یاراحمدی
| United States of America |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
انقدر تند نرید با" دکترای حرفه ای"
به اب و آتیش هم بزنید شماها فوق لیسانس هستین. وزارت علوم رو برید یه سری بزنید کاملا متوجه میشین. جای بحث هم نداره. والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
یاراحمدی ما دکتر هستیم تسری دکترم میگیریم
اتفاقا وزارتخانه و مجلس فهمیدن که کارشناسی ارشد معادل کارشناسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
آقای یارقلی احمدی
مهم نیست از نظر تو دکتر دامپزشک چی هست ، نظر تو که اهمیتی نداره ضمن اینکه دکترای دامپزشکی اسمش روشه و نیاز به معادل سازی نداره اون مدرک توئه که از این بیغوله و اون سوراخ موش شبیه ماشین سمند سرهمش کردی و نیاز به معادل سازی داره ، وقیح ترین آدمها کسانی هستند که نون دامپزشکی رو میخورن و بهش توهین میکنن همکاران عزیز مشخص کنید این آدم مال کدوم اداره و استان هست من با این کار دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
من هدفم توهین به همکاران دامپزشکم نیست ولی یکسری افراد بیسواد ، ضعیف و با سهمیه تونستنددر دانشگاه علی آباد یه مدرکی بگیرن و با اون پوز بدهند از بقیه اساتید عذرخواهی میکنم .
دوست عزیزتر از جانم ، منظور از دکتری حرفه ای برای پزشکان می باشد و کاش کمی درس بیشتر خوانده و یا درصد سهمیه را بیشتر میکردی و میتوانستی دکتری حرفه ای قبول شی ، البته آرزو بر جوانان عیب نیست . میتونی در صورت بالا بودن هوش و ذکاوت بیایی کنار من کارشناسی ارشد بنشینی و آزمون شرکت کنی و با تقلب و ... تخصص بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
خزعبلات به هم نبافید مدرک دانشگاهی اعطا شده به همه دامپزشکان در ایران دکتری حرفه‌ای می باشد و این صراحتا در مدرک اعطایی به این افراد ذکر شده است شما هم لازم نیست اغراض ما بعدالطبیعه اینجا راه بیاندازید همین که در حرفه دامپزشکی در حال ارتزاق هستید برایتان کفایت میکند شهامت داشته باشید محل کارتان را بنویسید تا حضوری شما را توجیه کنم
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
7
4
درصورت تامین اعتبار....
فعلا که این ۳ماه خبری از تسری کلا نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
چرا؟ خیلی از استانها پرداخت کردند
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
این ۳ماه را بشما تسری دادن؟؟؟بماازاول ۴۰۱ چیزی ندادن که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
تهران پرداخت شده
علی سهرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
4
21
منظور این است که افرادی که مدرک دکتری عمومی و دکتری تخصصی دامپزشکی دارند چه در خوشه شغلی های فنی و چه در خوشه شغلی اداری هستند باید یه جور تسری بگیرند .از این به بعد قطعا افراد استخدام شده میل به انجام کار اداری پیدا خواهند کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
4
6
سلام وقت شما بخیر نگاه کنید در استان ............ با ادامه تحصیل کاردانها موافقت شد ولی حالا بعد از دریافت مدرک لیسانس آنه ابطال شد همه جا هرچی پرچی شده است ریس سازمان به داد همکاران برس کجاست عدل علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
سلام
در تمامی ادارات دامپزشکی همکارانی که مدرکشان زیر دیپلم بوده رفتند و ادامه تحصیل دادند و الان در مقطع دکترا هستند
اما دکترهای دامپزشک اصلا سازمان اجازه ادامه تحصیل به آنها نمی دهد و اگر هم داده برای تعداد بسیار بسیار محدود و آنهم نورچشمی ها.خوشابحال شما زیر دیپلم ها و دیپلم ها و فوق دیپلم ها و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
4
13
در استان ............ راننده اداره فوق لیسانس گرفت ، کلی خیانت کرد و .... تسری بگیره یه دکتر که با طویله و کلر و فرمایند سر و کار داره باهاش یکی بگیره. ننگ به این عدالت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
فرم آلدئید مجید دلبندم نه فرمایند.
چطور فنی هستی اسم مواد شیمیایی رو غلط میگی . حتما از اون افرادی هستی که پول دادی مدرک گرفتی . البته تو بخش اداره هم اینطور افراد زیاد هستن فقط پول میدن مدرک میگیرن فردا هم سر بقیه که زحمت کشیدن درس خوندن میپرن و میگن فوق لیسانس دارم. ننگ بر این سیستم آموزشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
یا هم منظورت فرمالین بوده نه فرمایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
بعضی گوشی ها کلمات ناشناس و تخصصی رو به عامیانه و معمول تغییر میدن
اینم نوشته فرمالین شده فرمایند
مال من میشه فرمالیته اگه حواسم نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
پاسخ به نظر 9:15:
زیاد سخت نگیر چون طرف ........ خودشم می دونه غلط تایپی موبایل هست ولی چکار کنه دیگه... یک کلمه یاد گرفته فکر کرده هنر کرده به غلط تایپی گئشی اشکال گرفته.
مجید 2 هم بهتره بدونه طرف می خواسته بنویسه فرمالین و نمی خواسته بنویسه فرمالدههههههید!
بعد
ناشناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دوست عزیز نکنه اداره شما ناساست و شماهم پریزیدنت dvm هستید که یک نفر با فوق لیسانس براتون رانندگی میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
2
17
بنده پیشنهاد میدم جهت رعایت حال همه همکاران چه همکاران محترم فنی و چه همکاران محترم اداری.
بخش اداری هم توسط نیروهای فنی اداره بشه و نیروهای اداری به ادارات دیگر منتقل بشن . اینگونه هیچکس سوهان اعصاب دیگری نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
آفرین
فک نکنم کار سختی باشه و از دامپزشکان برنیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
7
1
آقا یکی خلاصه داستان رو بگه ببینیم چی شد؟باز سر ما اداریا کلاه رفت؟
پاسخ ها
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
اتفاقا هر چی کلاهه سر نیروهای فنی گذاشتند چون همیشه تو گاش و روستا هستند و از مزایا و ... بیحبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
نه انشالا دارن جلوی زیاده خواهی های شما رو میگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
خب فرق اداری و فنی اینه!
شما سواد خواندن یه رای دیوان رو ندارید چطور ادعای انجام امور اداری رو دارید.
این رای به نفع اداری هاست چون دکتر ابراهیمی دکترای تخصصی کامپیوتر دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
1
13
اینطوری همه میرن دنبال کارهای راحت تر و کارهای سخت میمونه برای بیچاره هایی که توصیه کننده ای ندارن!
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
1
14
با سلام منبعد ما نیروی فنی چه دامپزشکی و چه تکنسین، داخل ادارات می شنویم و پست اداری می گیریم... اگه فنی و اداری فرقی نداره... تمام
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
دوست عزیز هر وقت جرات کردی لوکیشن خود را ایران انتخاب کردی ان وقت جرات میکنی از این حرف حقت دفاع کنی. ابتدا خود را به قانون مسلط کن بعد جرات کن بعد حقت را بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
لوکیشن این دوستمون به شما ارتباطی نداره تو حد و اندازه خودتون سخن بگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
کاملا صحیح میفرمایید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
منم دنبال یک پست اداری بی دردسر دارم میافتم دو سه نفرم واسط گرفتم تا چی پیش بیاد امسال نشه سال دیگه. بلاخره یه کنج عافیت دور از نمونه برداری هاری و تب برفکی و تست سل و ... پیدا میشه ما هم بریم زیر کولر بشینیم برای حقوق و مزایای پرداخت نشده مون جدل راه بندازیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
4
10
تسری و فنی و اداری مبارکتون باشه، امضا کنین از این سازمان فقط فرار کنیم، فراررررررر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
2
6
مگه الان خارج از اداره هستین؟
همیشه در اداره در حال گیم بازی هستین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
شمام بد نیستیا خوب لو می دی خودتو. انگار توام مدام تو اتاق دیگران ول می گردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
1
6
یه سوال داریم ما کارکنان اداره کل استان .....
مدیر کل محترم امور اداری سازمان
آیا علوم سیاسی هم از شرایط تصدی پست معاون توسعه هست یا نه ؟
مدیر کل امور اداری جواب بده
اگه نیست
چرا برداشته نشده هنوز تا هر روز نیاد بگه امشب با رئیس سازمان دیالوگ کردم
تازه باید بره دیوان مشخص شه چطور منصوب شده
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
سلام دوست عزیز
اگر تجربه کافی در حوزه های اداری ومالی داشته باشه میتواند معاون توسعه شود
وقتی یه دکتر دامپزشک رئیس امور اداری و معاون توسعه مدیریت ومنابع ومسئول روابط عموی میشود چرا این فرد با کوله باری از تجربه نشود.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
تجربه در اون حدی که این مورد داشته همه تو پستا دارن
دکتر دامپزشک مدرک تخصصی سازمانه
علوم سیاسی چیه ؟
یه ذره فکر کن
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
11
0
آیا صحت دارد که تا برج ۴ فقط تامین اعتبار شده و برنامه و بودجه از برج ۴ به بعد اعتباری بمنظور تسری در نظر نگرفته است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دکتر حسینی درتودیع معارفه مدیرکل استان تهران به صراحت گفتند که تاپایان سال تامین اعتبارشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
حسینی دکتر نیست
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
3
دوستان، به شما تسری پرداخت شده؟؟؟چرا بما چیزی ندادن
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
4
5
چرا باید فردی در این رتبه و مقام باز هم ریسک کنه و قصیه رو به دیوان ارجاع بده که باز هم بحث پرداخت مستمر و غیر مستمر بوجود بیاد . خب برو استعفا بده تو هم بشو کارشناس تشخیص درمان . حالا خوب شد باز هم با وجود مدرک فنی شدی بلای جان نیروهای اداری و نعمتی برای نیروهای فنی ؟ بودجه که برگردونده نمیشه ده درصد از نیروهای اداری کم و به نیروهای فنی اضافه شد و والسلام .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
کدوم ریسک رو میگی.اینکه مدیر مصلحت اندیشی بکنه و واضحات رو نادیده بگیره و قانونی رو که بخاطر سختی شغل دامپزشکی تصویب شده رو تفسیر کنه و بگه با همان ضرایب و همان مقدار، شامل اداری هم میشه رو فردی ،به چالش بکشه،نشان از بی قانونی مدیر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
مشکل شما اینه که فکر میکنید ایشون دکتر دامپزشک هستند.
حسب اطلال دکترای تخصصی سیستم های کامپبوتری دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
3
5
تا وقتی اینجور اختلافها باشه به هیچ جایی نمیرسید
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
8
گفت چشم تنگ دنیا دوست را
یاقناعت پر کند یا خاک گور.....
.
دامپزشکی همینه ..تمام ادارات بی دردسر سالهاست در بالاترین سطوح دریافت میکنند ولی دامپزشکی سالهاست اداری فنی درگیره..
خلایق هرچی لایق..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
آفرین دوست بزرگوار
بعضیا فک میکنن چون بهشون میگن فنی واقعا دارن کار فنی میکنن
فنی یعنی ساخت و تعمیر ماشین الات و غیره..
هنوز یه عده ای بحث ماست و دوغ را درک نکردن .
دامپزشکی به دوقسمت اداری مالی و بهداشتی درمانی تقسیم شده .
آقایون بهداشتی درمانی اگه واقعا دنبال حق و حقوقتون هستین چرا آیتم بهداشتی یا همون ضریب یک و یک دهم رو که در قانون خدمات کشوری اومده را پیگیری نمی کنید . این آیتم واقعا حق شماست و ما اداریا صراحتاً بر این حقتون صحه میگذاریم و حمایتتون میکنیم.
# آیتم بهداشتی حق شما بهداشتی درمانیهاست پیگیر باشین و ما هم حمایتتون میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
سازمان تخصصیه عزیز. هرچند کوچکه ولی تخصصیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
ناشناس 15:42 یعنی از این بهتر نمیتونستی خودت رو معرفی کنی فهمت از دامپزشکی و قسمت فنی اون معادل ساخت و تعمیر ماشین آلات و غیره است گوگل اختراع شده برای اینکه فهم تو رو بالاتر ببره استفاده کن ازش ، بازم نیست در مورد همه چیز نظر بدی عمو جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
برای کسی که از نظر خودش امور دامپزشکی و اداری رو با دوغ و ماست مقایسه میکنه، بیشتر از این انتظار نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
3
14
این حکم کاملا منطبق بر قانون تسری است انشالا رییس سازمان اهتمام کنند جلوی زیاده خواهی کارکنان اداری رو بگیرند و از ادامه پرداخت غیرقانونی تسری برای بخش اداری جلوگیری نمایند و در غیر اینصورت حق شکایت برای ما محفوظ است قانون اگر بد است اصلاح گردد و گرنه تفسیر به رای نفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
2
3
ردیف 5 ام جالبه در حرفه دامپزشکی با مدرک غیر مرتبط؟؟؟؟
اینقدر که فکر بخش دولتی هستند که حقوق خود روسا هم جزوش محسوب میشه برای همین پیگیر کار پرسنل خودشون هستند...کاش پشت میز نشینان به فکر همکاران بخش خصوصی هم بودند....ما هم مثل شما درس خوندیم ولی انگار رنگ خون شما فرق داشت....جناب آقای دکتر آقامیری امیدوارم برای مسئولین فنی هم فکری کنید وگرنه چه فرق بین شما و مدیران قبلی ....
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
4
2
آقای دکتر آقامیری عزیز خواهشا فکری هم به حال مسئولین فنی بخش خصوصی کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
این وظیفه نظام دامپزشکیه دوست عزیز.موظفند که برای شما عزیزان کار کنند.نه اینکه فقط حق عضویت بگیرند و دست انداز ایجاد کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
1
5
چه دعوای مسخره ای. بخدا این کامنتهارو همین همکارا مینویسن که هر روز تو اداره واسه هم چاکرم مخلصم میکنن ولشون کنی واسه پول توی چای همدیگه سم میریزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
سم نیست فرمالین هست اونم اداره ما بود که برای ضدعفونی کرونا توسط معاون توسعه فارغ التحصیل زیست شناسی به خورد همکاران داده شد البته الان پرش داشتن دنبال خورشیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
2
4
با سلام
خدمت تمام همکاران بزرگوار
خنده دار بودن موضوع اینجاست که خیلی از نیروهای اداری طی سالهای اخیر باتوجه به تعدیل نیرو از سایر ادارات به مجموعه سازمان دامپزشکی پیوستن، وماشاالله از موقع اومدن نیز پر ادعا و این موضوع تسری نیز ادعای اینارو زیادتر کرد،.......!!!! علی برکت الله
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
3
3
ای کاش بودجه باشه برای همه باسه.ولی خداییش در حق کاردان های دامپزشکی ظلم شده ضریب ۲.۵ برا افرادی که تمام ببخشیدا خرکاریای سازمان رد دوششونه.الان تو حوزه ما تب کریمه کنگو اومده تمام سم پاشی و خطراتشو ما انجام میدیم بقیه فقط میان عکس میگیرند و میرند.تمام کارکرد واکسیناسیون رو ما انجام میدیم و سازمان آمار میده .نمونه گیری هاری را ما انجام میدیم بازرسی سطح شهر و درگیری با متخلفان را هم که ۹۰ درصدشا کاردانها انجام میدن.
اصلا بهونه ای که سازمان سال ۹۰ برای تسری قانون فوق العاده خاص از پزشکی قانونی و ....به دامپزشکی رو کرد و تونست این قانون را به دامپزشکی هم سرایت بده همین کارهایی بود که کاردانها انجام میدند .اونوقت باید ردیف ۳ باشند تو تعین ضریب.
البته فایده نداره باید برم. الان حدود ۲۰۰۰ راس گوسفند منتظر هستند برای واکسن طاعون که زود بزنم که تا پایان خرداد مدیران پشت میز بتونند پز عملکرد واکسیناسیونشون را بدن تا پایان خرداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
خب حتما شبکه تون کلا دکتر ندارن چون نمونه برداری و بازرسی گوشت و فرآورده ها و تست سل کار دکتر دامپزشک هست و فقط واکسیناسیون کار کاردان هست
تازه لطفا سازمان پیگیری کنه هنوز خیلی از روسای شبکه کاردان یا کاردان ادامه تحصیل داده اند که اشرافی به بیماریهای قابل انتقال به انسان ندارن و حتی برنامه ریزی درستی برای طرح های واکسیناسیون ندارن و ضررهای اقتصادی فراوانی بخاطر عدم صلاحیت روسا و اخذ تصمیمات نادرست شون به صنعت دامپروری وارد شده
یک زمانی به دلیل کمبود نیرو ازشون استفاده شد اما الان که دیگه خوشبختانه دکتر دامپزشک کم نیستن باید یک تحول اساسی در سازمان رخ بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
میخواستی درس بخونی دکتر بشی برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
از چه سالی حقوق کاردان و دکتر برابر شد؟
اون خوب بود نه؟
الان تسری بد شد؟
اون موقع که همترازی دامپزشکان حذف شد مشکلی نبود؟
اون موقع که تو ساعت اداری بابت واکسیناسیونی که وظیفتونه مثل بخش خصوصی از دامدار پول میگیرین اون مشکلی نیس؟
فقط تسری که پاداش سالهای عمر و جوانی از دست رفته دکتراس و باز هم چندان فرقی با شما ندارم مشکله؟
اون سالهایی که شما مشغول .......... دامداران بودین و کیسه دوخته بودین واسه خودتون، دکتر بیچاره شبا بیدار بود و داشت درس میخوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
4
3
خجالت بکشید هم فنی هم اداری خجالت بکشید اینجا جای انتقام گرفتن نیست هنوز متوجه سیاست پشت این خبر ها نشدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
با واقعیت ها داری روبرو میشی ، چرا باید خجالت بکشند اینها انتقام نیست داستانی است که آقای ماکنعلی ایجاد کردند و ادامه دار است اینجا اداره دامپزشکی است نه اداره کارمندان دفتری و کارگره زنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
دل انگیز من نبایست خجالت بکشم.من نبایست دلواپس مزایای قانونی و پیگیر اون و خدای ناکرده تاراج اون باشم خجالت رو اون کسی بایست بکشه که احیانا اتاقش به مدیر کل و رییس سازمان نزدیک تر هست و تصور میکنه که علی رغم قانون ،به تسری هم نزدیک تر و هم لایقتر از عزیزان فنی است انشالا که هم ما سراغش می‌ ریم و هم قانون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
2
5
اونایی که این را تصویب میکنند یک روز تو گرما یا سرما بلند شن برند توی دامدار و مرغداری و تا اخر وقت فقط نگاه کنندف بعد بییاند و نظر بدهند که تفاوتی بین فنی و اداری هست یا خیر!!

مدرک که تو این چند سال همه کیلویی گرفتند!
نظر شما
ادامه