کد خبر: ۷۱۰۵

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی اردبیل، یزد، کرمان و قزوین

 

با اهداء لوحی از همکاری و تلاش اداره کل دامپزشکی استان اردبیل در برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دامپروری تقدیر بعمل آمد


در هشتمین نمایشگاه تخصصی ادوات و محصولات کشاورزی ،دامپروری ،مرغداری ،تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته که از تاریخ 25 لغایت 29 مهر ماه در محل نمایشگاههای بین المللی اردبیل برگزار گردید،  با اهداء لوحی از همکاری و تلاش سرپرست اداره کل دامپزشکی اردبیل تقدیر بعمل آمد.

در متن این لوح تقدیر آمده است :

جناب آقای دکتر صالحی

 سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل

بدین وسیله با اهداء این لوح و به رسم یاد بود از همکاریها و تلاش جنابعالی در برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی در سال جهاد اقتصادی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده از درگاه خداوند منان توفیق و پیروزی روز افزون برای شما خواستاریم امید است همواره در راه پایداری ازقداست و ارزشهای کهن ایران زمین استوار و ثابت قدم باشید .

گفتنی است این لوح از سوی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به سرپرست این اداره کل تقدیم شد.

 

--------------------------

 

راه اندازی سیستم بایگانی الکترونیک در یزد


نرم افزار بایگانی الکترونیک در اداره کل دامپزشکی استان یزد راه اندازی شد.
رییس اداره امور عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد گفت: پس از آماده نمودن مدارک، رفع نواقص واسکن، پرونده ها در برنامه نرم افزاری قرار می گیرد.


مهندس دهقان نیری هدف استفاده از این نرم افزار را جستجوی بهتر اسناد، در اختیارقرارگرفتن پرونده ها برای چند کاربر با دسترسی های مختلف، سالم ماندن فیزیک پرونده ها و عدم استفاده دستی از پرونده ها عنوان کرد.

 

---------------------------

 

فاز دوم طرح واکسیناسیون تب برفکی در گاوداری های کرمان به اجرا در آمد


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: فاز دوم طرح واکسیناسیون تب برفکی در گاوداری های کرمان به مرحله اجرا درآمد.

'محمدمهدی یزدانپناه' با بیان اینکه تب برفکی یک نوع بیماری مسری و بسیار خسارت بار است، افزود: هزار و 200 گاو و گوساله گاوداری های صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی در این شهرستان از آغاز این طرح تاکنون علیه بیماری تب برفکی واکسینه شده اند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر هشت گروه از ماموران مایه کوبی شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان، عملیات مایه کوبی دام های این منطقه و توابع این شهرستان را علیه بیماری تب برفکی انجام می دهند.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان، از دامدارانی که تاکنون دامهای خود را علیه این بیماری واکسینه نکرده اند، درخواست کرد با شماره تلفن 2118606 شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان به منظور واکسینه کردن دام های خود تماس حاصل نمایند.

 

---------------------------

 

جابجایی موقت شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین

اداره کل دامپزشکی قزوین اعلام کرد :


با عنایت به بروز نقص در سیستمهای مخابراتی ورایانه ای شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین وعدم امکان پاسخگویی به مراجعین محترم،به اطلاع می رساند تا اطلاع ثانوی ارباب رجوع شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین باید به طبقه دوم ساختمان اداره کل دامپزشکی استان قزوین به آدرس قزوین -خیابان فلسطین غربی نبش چهار راه عمران مراجعه نمایند .

در ضمن شماره تلفن 1512 پاسخگوی کلیه هم استانیهای محترم در ارتباط با خدمات دامپزشکی خواهد بود.

 

نظر شما
ادامه