کد خبر: ۸۱۹۲

حکیم مهر - سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران با همکاری انجمن مرغداران گوشتی، عرضه مرغ‌های بدون آنتی‌بیوتیک در هشت میدان مرکزی سطح شهر تهران را آغاز کرده و آن را تا 10 میدان تا پایان سال جاری ادامه خواهد داد.

در میدان میوه و تره‌بار سهروردی، عرضه مرغ بدون آنتی‌بیوتیک با حضور دکتر جعفری، دامپزشک و معاون بهداشت و تضمین کیفیت سازمان میادین میوه و تره‌بار افتتاح شد.

در این افتتاحیه همچنین رئیس شبکه دامپزشکی تهران از دستورالعمل‌های کنترل کیفی مرغ‌های ذبح شده خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، سیستم تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در دستور کار کشتارگاه‌ها قرار گرفته است.

دکتر رحمان میرزایی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های وزارت جهاد کشاورزی، با راه‌اندازی آزمایشگاه مادر، میزان آنتی‌بیوتیک موجود در مرغ‌های کشتارشده از این پس مورد بررسی قرار گرفته و در برنامه‌ریزی بلندمدت واحدها به سمت تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک خواهند رفت.

دکتر میرزایی رئیس شبکه دامپزشکی تهران در حال افتتاح عرضه مرغ بدون آنتی بیوتیک در میدان سهروردی تهران همراه با دکتر جعفری معاون بهداشت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه