کد خبر: ۸۴۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - دوازدهمین کلینیک مرجع دامپزشکی کشور با حضور رئیس سازمان دامپزشکی و معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد افتتاح شد. 

این کلینیک مرجع جهت ارائه خدمات بهتر به دامداران و مرغداران در شهرستان تفت از توابع استان یزد افتتاح شده است.

به گفته رئیس سازمان دامپزشکی کشور این کلینیک و نظایر آن می تواند به عنوان مرکزی مؤثر جهت تشخیص به موقع بیماریهای دام و طیور و شناسایی بهتر عوامل بیماریزا در سطح یک استان عمل نماید.

گفتنی است دکتر دستور در سفر به استان یزد علاوه بر افتتاح این کلینیک، در سمینار ملی فن بازار بلدرچین هم شرکت نمود.

این سمینار با رویکردی علمی-فقهی و با حضور مسئولین جهاد کشاورزی و سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی و تنی چند از روحانیون در آغاز دهه سوم اسفند ماه سالجاری برگزار شد و پژوهشگران در این سمینار به ارائه مقالات علمی و فقهی خود در زمینه پرورش، ذبح شرعی و بهداشت بلدرچین پرداختند.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
nokhode har ash
|
-
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
.......va bazar e belderchin??????!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
تنی چند از روحانیون .....ذبح شرعی ......بلدرچین
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
بهانه دامپزشکی برای زنده کردن کلینیک های مرجع که قاعدتا باید توسط متخصص ترین ها اعمال مرجعیت تشخیصی کند آن قسمت از قانون است که گفته اگر مراکزی بود که بخش خصوصی بدلیل عدم صرفه اقتصادی کلینیک یا داروخانه و یا آزمایشگاه دایر نکرد دولت موظف به خدمات رسانی به مردم است اما از آنجاییکه احداث این مراکز در لجبازی با بخش خصوصی صورت گرفته ، اولا در مراکز استان ها که دارای تعداد زیادی بخش خصوصی هست دایر شده و نه مناطق محروم و دور و دوما بدون داروخانه و .... و سوما توسط دامپزشکانی که فاقد مهارت یا حتی تجربه درمانی و تشخیصی هستند
نظر شما
ادامه