کد خبر: ۸۶۰۲

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی نوشت : "رئیس سازمان نظام دامپزشکی و معاون سازمان  با حضور در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با رئیس و معاونان دانشکده دامپزشکی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر سید محمد آقامیری که در دومین روزکاری سازمان نظام دامپزشکی برای دیدار نوروزی با رئیس و معاونان دانشکده، در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران حضور یافته بود، گفت: عرصه بهداشت عمومی و سلامت جامعه که دامپزشکان در ارتقاء آن نقشی بی بدیل دارند، باید به دور از اعمال هر گونه سلایق شخصی و گروهی یا سیاسی مدیریت شود.

وی افزود: با تهیه ساز و کار مناسب ، باید فاصله حوزه های علم و عمل در بخش های پیشگیری، مبارزه و کنترل بیماری‌های دامی را، بیش از پیش کاهش دهیم.

دکتر آقامیری گفت : به عنوان مثال بسیاری از مشکلات دامپزشکی کشور ناشی از بروز نبودن قوانین و مقررات حاکم بر این حوزه است، درصورتی که با هم افزایی دستگاه های حاکمیتی و دانشگاهی و بروز نمودن بسیاری از قوانین قدیمی، می توان برای  رفع این نقیصه تلاش کرد.

وی ادامه داد : البته این بدین معنا نیست که تلاش کنیم تصدی‌های خود را افزایش دهیم بلکه باید  کمبودهای قوانین حاکمیتی که منجر به اقتدار دامپزشکی کشور و در نهایت باعث ارتقاء بهداشت عمومی جامعه می شود را افزایش دهیم .

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از زحمات دکتر تاجیک رئیس سابق دانشکده دامپزشکی، برگزاری هفتمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی در این دانشکده را خوب توصیف کرد و افزود: سازمان نظام دامپزشکی آمادگی دارد هر گونه تصمیم گیری در بخش های علمی همایش های علمی تخصصی را به دانشکده‌های دامپزشکی واگذار کند و در روند برگزاری همایش ها فقط نقش اجرایی داشته باشد.
دکتر امیر رستمی رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو گفت: در سال های گذشته سازمان نظام دامپزشکی تلاش های خوبی داشته است، که امیدواریم با برگزاری چنین نشست هایی شاهد توسعه و گسترش روابط دانشکده دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی باشیم.
وی با استقبال از پیشنهاد نقش فعال دانشکده در بخش علمی همایش های سازمان نظام دامپزشکی افزود: دانشکده دامپزشکی از هر طرح و پیشنهادی که به گسترش فضای علمی و توسعه زیر ساخت ها منجر شود حمایت می کند

رئیس جدید دانشکده دامپزشکی در ادامه افزود: زمان به سرعت در حال سپری شدن است و باید مجموعه دانشکده و بخش های اجرایی و خصوصی دست به دست یکدیگر بدهیم تا بتوانیم در پایان سال کارنامه درخشانی را از خود ارائه دهیم.

دراین دیدار دکتر امیرعباس جعفری معاون آموزش، بهداشت و توسعه سازمان نظام دامپزشکی و معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده دامپزشکی نیز حضور داشتند.
دکتر امیر رستمی بهمن سال گذشته گذشته از سوی دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران به عنوان رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران معرفی شد.
وی استادیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و متخصص بیماری‌های دام های کوچک است."

راست به چپ (ردیف سمت راست) : دکتر حسن پور - دکتر سلطانی - دکتر رستمی

راست به چپ (ردیف سمت چپ) : دکتر اکبرین - دکتر باهنر - دکتر سروری - دکتر جعفری - دکتر موسوی - دکتر آقامیری

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه