کد خبر: ۸۶۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی نوشت : " رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ، در سومین دیدار نوروزی خود به منزل دکتر احمد شیمی چهره ماندگار دامپزشکی رفت و به نشان احترام به جایگاه رفیع علم ودانش بر دستان این دانشمند برجسته  بوسه زد.

دکتر سید محمد آقامیری در این دیدار استادان ، پیش کسوتان و  چهره های علمی ماندگار را مظهر هویت و شناسنامه دامپزشکی کشورمان خواند و گفت : برای اینجانب افتخار بزرگی است که در چند ساله اخیر توفیق یافته ام محضر شما را درک کنم لذا از درگاه خداوند متعال برای شما و همه دانشمندان کشورمان آرزوی طول عمر باعزت و سربلندی می کنم .

دکتر شیمی نیز در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک متقابل سال نو ،  تحولات سازمان نظام دامپزشکی در سال های اخیر را زحمات منحصر فرد وی خواند و افزود : از همه تلاشگرانی که در جهت اعتلای دامپزشکی کشور تلاش می کنند تشکر می کنم .

استاد نام آور کشورمان ، انتخاب رشته دامپزشکی و ادامه تحصیل در این رشته را از شانس های زندگی خود برشمرد و تاکید کرد : این گفته بنده بخاطر آن است که رشته دامپزشکی را می شناسم و می دانم دامپزشکی علمی کم نظیر است و به همین خاطر بود که تا سن 82 سالگی به تدریس در دانشگاه می پرداختم.

استاد برجسته کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود ، از روند رو به رشد پذیرش دانشجوی دامپزشکی انتقاد کرد و افزود : به علت افزایش بی رویه پذیرش دانشجو در این رشته تعداد زیادی از افراد پس از فارغ التحصیلی به مشاغل دیگر روی می آورند.

سید محمد آقامیری نیز ضمن تائید فرمایشات این استاد ارزشمند  ، پیشرفت های حوزه دامپزشکی را  مدیون تعصب دامپزشکان متعهد به حرفه مقدس دامپزشکی دانست و ابراز امیدواری کرد : به یاری و فضل پروردگار خادمان صنف دامپزشکی  همه سعی و تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا در سال جدید با اجرای کامل برنامه های نظام دامپزشکی از جمله قانون افزایش بهره وری بستر های مناسبی  برای افزایش فرصت های شغلی دامپزشکان فراهم شود."

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مزدک
|
-
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
کارهای اینچنینی واجب، زیبا و موثر می باشند.سال نو مبارک.
دامپزشک
|
-
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
با سلام

ضمن تشکر و سپاس از دکتر آقا میری برای احترام به پیشکسوتان ولی آقای دکتر کاش در این چند سال که ریاست سازمان نظام دامپزشکی را داشتید به فکر کارهای بطنی برای ارتقائ وضعیت شغلی و وجهه دامپزشکی در کشور بودید تا اینکه فقط دنبال سوژه های جالب و خبر ساز.دامپزشکان کشور ما با حقوقهایی از 200هزار تومان تا 1میلیون 200هزار تومان دارند میگیرند.آقای دکتر آقا میری این برای شما جای تاسف نیست؟شما که بعنوان اشتغال زای نمونه انتخاب شدید وضعیت درامد این افراد رو هم میدونید؟اگه میدونید و شب خوابتون میبره دیگه نمیدونم چی بگم.
ح م
|
-
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
به نظر اینجانب سازمان نظام با تصویب ایین نامه حقوق مسعولین فنی تا اینجا کار خود را انجام داده است ولی وقتی این کار اجایی می شود که ماده19 ایین نامه نظارت بهداشتد اجرا شود و این همراهی سازمان دامپزشکی هم نیاز دارد زیرا اهرم اجرایی که همان صدور و تمدید پروانه است در اختیار سازمان دامپزشکی است و تنها در صورت حمایت و عزم سازمان دامپزشکی این مشکل حل می شود
براستی کارفرما به چه دلیل باید از سازمان نظام داپزشکی حرف شنوی داشته باشد در صورتی که هیچ کاری با این سازمان نداشته و تمام مشکلات خود را با سازمان دامپزشکی راسا و پشت درهای بسته حل می کند
ایا فکر می کنید نظارت بهداشتی یا ناظرین بهداشتی بخش غیر دولتی برای کارشناسان و مدیران سازمان دامپزشکی ارزشی دارند
پس بیاید واقع نگر باشیم
راستگو
|
-
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
مطمئنا کارهای تبلیغاتی سودی برای جامعه دامپزشکی نخواهد داشت و ............ و در سالهای اخیر دامپزشکی بزرگترین ضربه را از ......... به خود دیده است .
نظر شما
ادامه