کد خبر: ۹۶۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - تولید واکسن تب برفکی یکی دستاوردهای مهم سرمایه‌گذاری ایران در حوزه صنایع پیشرفته است که دستیابی به دانش فنی و کلیه زنجیره تولید آن، با تلاش بخش خصوصی و حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران میسر شده است.
بزرگ‌ترین کارخانه تولید واکسن تب برفکی کشور در حالی سال پیش به بهره‌برداری رسید که ماشین‌آلات و تجهیزات این کارخانه به دست متخصصان ایرانی ساخته و دانش فنی تولید واکسن تب برفکی در کشور بومی شده‌است.

با افتتاح این کارخانه، ایران ازنظر ظرفیت تولید، به عنوان سومین تولیدکننده واکسن تب برفکی جهان معرفی شد. استفاده از این دانش فنی عظیم، تاثیرات ملی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گسترده‌ای برای بخش‌های مختلف تولیدی و دامپروری کشور درپی داشت.
عمده ماشین‌آلات این کارخانه به‌دست دانشمندان و متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده و با تولید ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دوز واکسن در سال، بخش عمده‌ای از نیازهای کشور و منطقه را تامین خواهد کرد.
کارخانه تولید واکسن تب برفکی مهاباد ازنظر ظرفیت تولید، بزرگ‌ترین کارخانه در سطح خاورمیانه و سومین کارخانه در جهان، جزو طرح‌های صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که با مشارکت بخش خصوصی در منطقه مهاباد ایجاد شد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر شاهو قهرمانی دهبکری - بورد تخصصی پاتولوژی
|
-
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
0
0
حکیم مهر عزیز ! سلام!
بنده 5 ماه تمام تو این کارخونه فعالیت کردم. کدوم بهره برداری؟!؟!؟!؟!؟!
ما یه گروه 12 نفری بودیم که از 8 صبح تا 5 عصر و بعضی از ما هم تا 11 شب اونجا جون کندیم که به یه جایی برسونیمش............................ آخر سر از این اکیپ 12 نفری شاغل در آزمایشگاه سلول و فرمانتور و متعلقات، موندن 2 نفر و یه نفر هم که تو بخش اتوکلاو بود!
حالا من نمیدونم با سه نفر و بدون مسوول فنی و کادر درست و حسابی (که تو اساسنامه ذکر شده که حداقل باید 120 نفر باشن) و همچنین بدون همکاری بلافصل با سازمان دامپزشکی، این قافله ره به کجا خواهد برد؟!؟!!؟؟!
جالبه که بدونین که جناب آقای دکتر ........ - ............- هم که چندین سال با تمام وجود و بدون هیچ چشمداشتی با این واحد همکاری صمیمانه داشتند، ........................ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!میزان حقوق مصوب ...... به ازاء ساعات کاری 8صبح تا 5 عصر و نیز کشیک شبانه سه روز یکبار برای هر دو نفر:
کاردان: 120000 تومان
کارشناس: 220000
دکتر: 500000
خنده دار نیست؟!؟!؟!؟؟!
دکتر شاهو قهرمانی دهبکری - بورد تخصصی پاتولوژی
|
-
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
0
0
دست به سانسورت ملسه، بدجوری!!!!!! دمت گرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ماما رفیق دکتر قهرمانی
|
-
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
0
0
ببخشید شما از به بهره برداری رسیدنش اطمینان داری؟؟؟؟
نظر شما
ادامه