کد خبر: ۹۸۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - با حضور مدیرکل دامپزشکی استان کرمان طرح برچسب گذاری گوشت در کشتارگاه کرمان پس از طی یک دوره 10 روزه آزمایشی، به صورت رسمی آغاز به کار نمود.

اما آنچه در حاشیه این طرح سبب تعجب و البته تأسف است باز هم حضور مسئولین ارشد دامپزشکی کشورمان بدون رعایت اصول بهداشتی اولیه در سطح کشتارگاهها است.

این بار نوبت دکتر غلامرضا زیدآبادی (نفر سمت چپ) بود که با کت و شلوار و بدون روپوش و ملاحظات بهداشتی در محل کشتارگاه حاضر شود!

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
1
0
سلام
دقت نظر حکیم مهر جای تحسین دارد. این از عملکرد فنی مدیرکل !! چند روز پیش در ذیل خبری از کرمان یادداشتی گذاشتم که به عملکرد مدیرکل کرمان در حوزه مدیریت برمیگشت. ولی ظاهرا آن خبر رجوع زیادی نداشت. الان با اجازه مدیر محترم سایت آنرا مجددا درج میکنم و امیدوارم حذف نشود. چون به نظرم مطلب مهمی است: و ریشه همه اش یک کلام:: تجربه،است که دانسته ها را به عمل صحیح تبدیل میکند.. و اما آن کامنت:
جدیدا وقتی اخبار دامپزشکی کرمان را میخونم ناخوداگاه به این فکر میکنم که مگر تو این استان از لحاظ دامپزشک اصطلاحا قحط الرجال هست که چند مسئول شبکه و اداره مثل مبارزه،بررسیها و.. بر عهده خانمی با چند ماه یا 2-3 سال سابقه قرار داده میشه. امیدوارم خدای ناکرده صحبت من به خانمهای همکار بر نخوره . ولی از جنسیت که بگذریم تجربه که دیگه مهمه!؟ با وضع موجود مدیریتهای استانی نیاز به سالها (بیش از 10-15 سال) تجربه و کار در سطح شبکه ها و لمس کار و مشکلات مخصوصا در مورد مبارزه با بیماریها داره.! به هرحال انتخاب با مدیرکل محترم بوده ولی صرفا از سر دلسوزی عرض کردم. به عنوان یک جوان مطمئنا شعار جوانگرایی را هم دوست دارم. ولی نباید شعارزده بشیم، بلکه احساس مسئولیت مهم تر است.- یک همکار
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
1
0
دکتر زیدابادی تازه مدیر کل نمونه است غیر نمونه هاش دیگه با ...... باید برند کشتارگاه
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
1
0
این کار رو از ......... یاد گرفته است
نظر شما
ادامه