کد خبر: ۳۳۶۶۹
در دیدار با مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی مطرح شد:
«علی قربانی» افزود: باید با رایزنی و گفت‌وگو با افراد و نهادهای مسئول، درصدی از اعتبارات فصل سلامت در بودجه عمومی کشور به سازمان دامپزشکی اختصاص یابد ...
 

حکیم مهر - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی حمایت خود را از اختصاص درصدی از بودجه فصل سلامت کشور به سازمان دامپزشکی اعلام کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «علی قربانی» نماینده مردم پنج شهرستان این استان در مجلس، در این دیدار با اشاره به حمایت های دولت و مجلس از طرح تحول سلامت، نگاه ریشه ای به موضوعات را ضرورتی اساسی برای حل مشکلات آحاد جامعه برشمرد و گفت: با توجه به نقش و اهمیت دامپزشکی در جلوگیری از بروز بیماری های مختلف ازجمله بیماری های مشترک، باید با رایزنی و گفت و گو با افراد و نهادهای مسئول، درصدی از اعتبارات فصل سلامت در بودجه عمومی کشور به سازمان دامپزشکی اختصاص یابد.

وی هم چنین با اشاره به ارتباط نزدیک خود با روستاییان و عشایر، از اقدامات اداره کل دامپزشکی برای کنترل رخداد بیماری تب برفکی در سال گذشته و اوایل سال جاری قدردانی کرد و تدابیر و تلاش های انجام شده در این راستا را ارزشمند خواند.

«دکتر سید محمدمهدی احمدی» مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فنی دامپزشکی استان در سال جاری، خواستار آن شد که دولت و مجلس برای تقویت اعتبارات این سازمان اهتمام بیشتری بورزند.

شایان ذکر است، در این دیدار صمیمانه، «جمشید گریوانی» عضو 4 دوره شورای اسلامی شهر بجنورد نیز از خدمات و عملکرد مطلوب دامپزشکی استان و شبکه شهرستان بجنورد قدردانی و تشکر کرد.

 
 
نظر شما
ادامه