کد خبر: ۳۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر



به گزارش حکیم مهر، روابط عمومي اداره كل دامپزشكي استان اردبيل در اطلاعیه ای اعلام کرد، به مناسبت آغاز دهه مبارك فجر، فاز جديد طرح واكسيناسيون عليه بيماري تب برفكي در جمعيت دام سنگين (گاو و گوساله) استان از فردا آغاز خواهد شد و با توجه به مساعدت و حمايت استاندار اردبیل، رئیس سازمان برنامه بودجه استان و رئیس سازمان جهاد كشاورزي استان در تامين هزينه خريد واكسن و تقبل هزينه هاي انجام واكسيناسيون توسط سازمان دامپزشكي كشور، اين طرح در استان اردبيل بصورت كاملاً رايگان به مدت يك ماه انجام خواهد شد.

ضمنا با توجه به تامين كامل واكسن با كارايي مناسب وارداتي، لازم است دامداران نگراني از كمبود واكسن نداشته باشند و همكاران اين اداره كل در بخش دولتي و خصوصي استان با برنامه اي مشخص به كليه واحدهاي دامپروري و روستايي عشايري استان مراجعه خواهند نمود.

لازم به ذكر است هزينه واكسن در اكثر استان هاي كشور به ازاي هر راس حدود سه هزار تومان از دامدار اخذ مي گردد و صرفاً هزينه انجام واكسيناسيون شامل اياب ذهاب، سرنگ و سر سوزن و لباس كار و ... توسط سازمان دامپزشكي پرداخت مي شود و خوشبختانه استان اردبيل جزو معدود دو يا سه استان كشور خواهد بود كه طرح را با واكسن موثر وارداتي، كاملا رايگان انجام خواهد داد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
در استان .............. واکسیناسیون با پول دامداران برای واکسن و تزریق انجام شد استقبال نکردند و مروکز مایه گوبی هم بی اعتبار شدند تقاضای رسیدگی داریم بخش خصوصی ........
نظر شما
ادامه