کد خبر: ۳۳۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغداران گوشتی در واکنش به خبر تقلب در عرضه فرآورده‌های گوشت قرمز عنوان کرد: متاسفانه تقلب بسیار زیاد است و حتی سنگدان و گوشت مرغ چرخ کرده را رنگ کرده و به جای گوشت چرخ کرده می‌فروشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا،«محمد یوسفی» با تاکید بر اینکه با وجود نظارت‌های دستگاه‌های مسئول از جمله سازمان دامپزشکی، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، هر از گاهی شاهد تقلب هستیم، افزود: زمانی که اختلاف قیمت گوشت قرمز و مرغ این قدر زیاد و فاحش باشد، بنابراین چندان هم بعید به نظر نمی‌رسد که گوشت مرغ را به جای گوشت قرمز چرخ کرده بفروشند.



وی تصریح کرد: البته بافت گوشت مرغ و گوشت قرمز با هم متفاوت است اما در صورتی که گوشت چرخ شود، امکان تقلب وجود دارد.

یوسفی ادامه داد: بهداشت پروتئین خام بر عهده سازمان دامپزشکی است و این سازمان باید در این‌مورد اظهار نظر روشن کند.

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغداران گوشتی تاکید کرد: بنده تاکنون به عینه موارد این گونه تقلب‌ها را مشاهده نکرد‌ه‌ام اما درباره گوشت چرخ کرده ابهام بسیار است.

وی با بیان این که گوشت چرخ کرده مرغ با رنگ‌های خوراکی به جای گوشت قرمز فروخته می‌شود، خاطر نشان کرد: از آنجایی که سلامت و بهداشت مردم برای این افراد موضوعیت ندارد بنابراین دستگاه‌های نظارتی باید توجه و نظارت بیش‌تری را در این باره به خرج دهند.

گفتنی است، روز گذشته مدیر کل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو از تقلب و عرضه فرآورده‌های گوشت مرغ به‌جای گوشت قرمز خبر داده و گفته بود: استفاده از رنگ‌های غیرمجاز در مواد غذایی به‌ویژه استفاده از رنگ برای تقلب در فرآورده‌های گوشت مرغ به‌جای گوشت قرمز به واقع وجود دارد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
اینم لابد یه نقشه جدیده میخوان قیمت مرغو ببرن بالا از این بازیا در میارن
نظر شما
ادامه