کد خبر: ۳۵۲۹۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:
این کارشناس در حین انجام وظیفه و در حضور مدیر عامل کشتارگاه با توهین و هتک حرمت یکی از حاضرین در محل مواجه شد و در ادامه توسط این فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت ...
 

حکیم مهر - مدیر کل دامپزشکی استان از ضرب و شتم و هتک حرمت کارشناس اعزامی اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان در محل کشتارگاه پاکدام کویر زاهدان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر مهدی حسینی» افزود: این کارشناس که به منظور نظارت بهداشتی و معاینه قیل از کشتار دام ها به کشتارگاه مراجعه نموده بود، در حین انجام وظیفه و در حضور مدیر عامل کشتارگاه با توهین و هتک حرمت یکی از حاضرین در محل مواجه شد و در ادامه توسط این فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا جایی که منجر به دخالت پلیس گردید و این درگیری با ورود پلیس به محل خاتمه یافت.

وی همچنین اظهار داشت: کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی جزو رسالت های اصلی دامپزشکی بوده و در حال حاضر با توجه به فصل فعالیت انگل های خارجی در دام ها و احتمال بالای ابتلای افراد به بیماری های مشترک از قبیل تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تشدید اقدامات بهداشتی و ضوابط قرنطینه ای و امنیت زیستی ضروری می باشد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان دامپزشکی، سلامت و امنیت غذایی مردم را با هیچ چیزی عوض نمی کند و این قبیل اقدامات، کوچکترین خدشه ای در انجام وظایف محوله و خدمت رسانی به مردم ایجاد ننموده و ما را در این مسیر مصمم تر خواهد نمود.

شایان ذکر است، گزارش مربوط با حضور نیروی انتظامی تهیه و پرونده اولیه با حضور نماینده حقوقی، مسئول حراست و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان تشکیل گردیده که به مرجع قضایی ارجاع خواهد شد.

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مجرب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
1
روش کار بدینصورت است:
کارشناس خیلی گیر است.صاحب کشتارگاه مراتب را به مدیران ارشد اطلاع می دهد و اوکی ضرب و شتم را می گیرد.یک کارگر با هماهنگی صاحب کشتارگاه کتک کاری و بی حرمتی می کند.پرونده ماسمالی شده و کارشناس به علت عدم مدیریت مناسب به یکی از ادرات خارج از حوزه بهداشت منتقل می گردد.کارگر هم مثلا اخراج شده و بعد از یک هفته به کار خود بر می گردد.
نتیجه اخلاقی:کارشناسانی که بعدا در آن کشتارگاه بازرسی می کنند میروند در یک اتاقی چایی قلیان صرف می کنند.
پیشنهاد:این تکنیک دمده و تکراری شده و مدیران ارشد باید به فکر تکنیک جدیدی باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
در سال 88 بعد اون بلایی که سر بنده هم آوردن.دامپزشکی نهایتا گفت به ما ربطی نداره برو به نیروی انتظامی شکایت کن.تازه فهمیدم که سازمان دامپزشکی کیلویی چند؟به علت بی اهمیتی سازمان دامپزشکی ،این بار سر مامور خودشون اومد. ایران را مدیران ...... از پا درآورد.این ضرب و شتم ها فقط از ......... سازمان دامپزشکی نشات می گیره. البته دولت .... وقتی به قاطعیت در مورد بهداشت مردم می رسه،بی اهمیتی طی می کنه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
حالا اگه یه پزشک این بلا سرش امده بودا صدبار اخبار میگفت روسای قواهم موضع گیری میکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
آاون دستگاهی که مامور رو برای انجام کار میفرسته درقبال همه مسایلش مسولیت داره. حالا اگه خودشو به ............. میزنه باید شکایت کرد وبیدارش کرد .باید اط دیوان عدالت اداری از دستگاه بی مسولیت و از دادسرای محل وقوع جرم از مسول اداره که پیگیر کارت نبوده و در کلانتری هم از مجرم ردیف اول یعنی ضارب و مدیر کشتارگاه شکایت کرد. تازمانی که تامین جانی کتبی هم از سوی دادگاه صادر نشده میتوان به محل جرم قدم نگذاشت. این مشاوره باید توسط مشاوران حقوقی دستگاه که فعلا در خوابند به کارمند داده شود . و قانون دستور حمایت حقوقی به دستگاه داذه ولی آقایان ازش فرار میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
البته جناب آقای دکتر خلج حتما پیگیری می کنند!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
نمیدونم بالاخره کی میخاد یه حرکتی صورت بگیره,و صداها بجایی برسه.
نظر شما
ادامه