کد خبر: ۴۹۷۶۷

نماینده مردم میناب و رودان در مجلس گفت: علی رغم اینکه کشتی های چینی از دریاهای جنوب جمع آوری شده اند، اما از راه های دیگری به صید ماهیان ادامه می دهند و این امر باعث شده که نسل ماهیان دریای جنوب در خطر نابودی قرار گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «سیدمصطفی ذوالقدر» در نشست علنی امروز (سه شنبه 21 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ارتباطات گفت: سال گذشته برای ساماندهی خطوط تلفن همراه روستاهای حوزه انتخابیه اینجانب وعده دادید، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. متاسفانه برخی از روستاها که دارای 60 حافظ قرآن است، بدون تلفن و خطوط ارتباطی مانده اند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: علی رغم اینکه کشتی های چینی از دریاهای جنوب جمع آوری شده اند، اما از راه های دیگری به صید ماهیان ادامه می دهند و این امر باعث شده که نسل ماهیان دریای جنوب در خطر نابودی قرار گیرد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: از شما درخواست دارم به حوزه انتخابیه اینجانب سفر کرده و از نزدیک وضعیت راه ها و جاده های منطقه را ببینید، بیش از یکصد روستا از امکانات و جاده محرومند، از طرفی از تحقق وعده های مرتبط با اسکله سیریک و شهید رجایی بندرعباس خبری نشده است.

 
نظر شما
ادامه