کد خبر: ۶۸۷۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعدازظهر روز یکشنبه (۱۵ اسفندماه) در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۱ با جزء (۲)‌ بند (ح) تبصره (۶) موافقت کردند.

در جزء (۲) بند (ح) تبصره (۶) لایحه بودجه ۱۴۰۱ آمده است: کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی که پروانه کار آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان نظام پزشکی ایران صادر می­شود و کلیه اشخاص شاغل در کسب و کارهای حقوقی اعم از وکالت و مشاوره حقوقی و خانواده، مکلفند از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.

مستنکفین از اجرای این حکم حسب مورد و براساس دستورالعملی که حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال 1401 توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی(سازمان امور مالیاتی کشور) با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه می شود به پرداخت جریمه یا لغو پروانه پزشکی یا لغو پروانه اشتغال محکوم می شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر داراب‌پور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
3
سالی ۵۰‌درصد تورم رو تحمل کن و از کل ارزش داراییت به نفع دولت کم بشه و به جیب دولت ریخته بشه و بعد همزمان ۲۵ درصد از سود کل (نه سود خالص!) رو مالیات بده و هیچ حقی هم نداری که برای هزینه کرد پول مالیات کشورت تصمیم بگیری.
نظر شما
ادامه