کد خبر: ۱۰۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه ازآغاز طرح لیبل گذاری لاشه استحصالی در کشتارگاه دام این شهرستان از اوایل شهریور ماه سال جاری خبر داد.

دکتر علی فاتحی نیا بیان کرد: لیبل درج شده بر روی لاشه های دام های سنگین 4 عدد و در دام های سبک 2 عدد می باشد که به عنوان شناسنامه لاشه دام که دارای مشخصات، نام کشتارگاه , تاریخ تولید ، تاریخ مصرف و شرایط نگهداری درج شده است.
 وی اظهار داشت این طرح به انجام نظارت های دقیق و کنترل لاشه های تولیدی و ایجاد امکان ردیابی و برخورد با موارد تخلف احتمالی در واحدهای عرضه شهرستان و جلو گیری از ورود لاشه های غیر بهداشتی کمک بسزایی می نماید، همچنین مردم شهرستان با اطمینان بیشتری نسبت به گذشته می توانند با مراجعه به واحد های عرضه گوشت قرمز، گوشت بهداشتی مورد نیاز خود را فراهم نمایند.
دکتر فاتحی نیا افزود این طرح با همکاری شهرداری شهر ابرکوه اجرا می گردد و امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش ارتقاء سطح سلامت جامعه باشیم.
وی در پایان از مردم خواست از خرید هرگونه گوشت فاقد لیبل و مهر بهداشتی دامپزشکی خودداری نمایند و در صورت مشاهده لاشه فاقد شرایط ذکر شده به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
-
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
0
با سلام اگر اطلاعی از اجرای این طرح و تصاویری از آن دارید لطفا منتشر کنید
نظر شما
ادامه