کد خبر: ۱۰۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی نوشت : هشتمین نشست روسای شورای نظام دامپزشکی استان‌ها صبح فردا در محل سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا برگزار می‌شود.

دکتر سید محمد آقامیری در نامه ای به روسای شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور از آنان برای حضور در این جلسه دعوت کرد. 
متن دعوت نامه بدین شرح می‌باشد:

رئیس محترم شورای نظام استان...

با سلام؛

هشتمین نشست روسای محترم شورای نظام دامپزشکی استانها روز چهارشنبه مورخ 15/6/91 از ساعت 00/8 لغایت 00/18 در محل سالن جلسات سازمان برگزار می‌گردد. لذا مقتضی است رأس ساعت مقرر در جلسه حضور بهم رسانید.

دکتر سید محمد آقامیری، رئیس سازمان

 

گفتنی است از بهمن 1389 تاکنون رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی معرفی نشده و دکتر آقامیری همچنان مانند دوره قبل این سازمان را اداره می‎کند و این در حالی است که رکن اول این سازمان یعنی شورای مرکزی که باید رئیس این سازمان مجری مصوبات این شورا باشد جلسات ماهانه (به عنوان وظیفه‎ای قانونی) ندارد!

بر اساس قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی مصوب مجلس شورای اسلامی، شورای مرکزی بالاترین مرجع تصمیم‎گیری این سازمان است و رئیس سازمان نظام دامپزشکی باید مجری مصوبات این شورا باشد و تراز و عملکرد مالی سالانه را هم به این شورا برای تصویب ارائه نماید.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشكان البرزي
|
-
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
0
0
با سلام.قبلا هم در مورد پيگيري تشكيل نظام دامپزشكي استان البرز پيام داده ايم كه مورد توجه قرار نگرفت.لطفا با ابزار هايي كه در اختيار داريد پيگيري بفرماييد.ما دامپزشكان استان البرز خواهان تشكيل شوراي نظام دامپزشكي براي استان خود هستيم.
نظر شما
ادامه