کد خبر: ۱۰۳۵۴

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی نوشت : دکتر مهدی فیض و دکتر علی رضائی‌پور به ترتیب به عنوان روسای جدید شورای نظام دامپزشکی استان‌های اردبیل و مرکزی منصوب شدند.

دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی، در احکامی جداگانه دکتر مهدی فیض و دکتر علی رضائی‌پور را به ترتیب عنوان روسای جدید شورای نظام دامپزشکی استان‌های اردبیل  و مرکزی منصوب کرد.

در این احکام آمده است:
بسمه تعالی
در اجرای ماده ۳ آیین نامه تشکیلات شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به پیشنهاد اعضای محترم شورای نظام دامپزشکی استان، به موجب این حکم به عنوان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان منصوب می‌شوید.

 امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، و سیاست های اجرایی دولت عدالت محور، در پیگیری و انجام امور محوله موفق و موید باشید.

دکتر سید محمد آقامیری، رئیس سازمان

 

گفتنی است از بهمن 1389 تاکنون رئیس جدید سازمان غیردولتی نظام دامپزشکی معرفی نشده و دکتر آقامیری همچنان مانند دوره قبل این سازمان را اداره می‎کند و این در حالی است که رکن اول این سازمان یعنی شورای مرکزی که باید رئیس این سازمان مجری مصوبات این شورا باشد جلسات ماهانه (به عنوان وظیفه‎ای قانونی) ندارد!

بر اساس قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی مصوب مجلس شورای اسلامی، شورای مرکزی بالاترین مرجع تصمیم‎گیری این سازمان است و رئیس سازمان نظام دامپزشکی باید مجری مصوبات این شورا باشد و تراز و عملکرد مالی سالانه را هم به این شورا برای تصویب ارائه نماید.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه