کد خبر: ۱۲۰۱۹

حکیم مهر - ابوترابی نماینده مردم شهرستان نجف آباد،تیران وکرون در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: با توجه به نقش دامپزشکی در چرخه تولید و عرضه غذای سالم با منشاء دامی، دامپزشکی باید به عنوان محور سلامتی در جامعه معرفی شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، نماینده مردم شهرستان نجف آباد،تیران وکرون در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از اداره کلدامپزشکی استان از نزدیک با فعالیتهای آن آشنا شد.
در این بازدید دکترسید اکبر حسینی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در نشستی صمیمانه با حضور معاونین، و جمعی از کارشناسان این اداره کل ضمن عرض خیر مقدم، گزارش مختصری ازفعالیتهای سازمان دامپزشکی کشور واین اداره کل در استان ارایه دادند. وی با اشاره به آمار عملکرد و دستاوردهای این اداره کل در سالیان اخیر و در بخش های مختلف گفت: خوشبختانه اداره کل دامپزشکی استان جزو استانهای پیشتاز در عرصه کنترل ونظارت بر بهداشت وسلامت مواد غذایی با منشاء دامی در کشور است.
ایشان در ادامه با اشاره به اینکه دامپزشکی به طور مستقیم با سلامت مواد غذایی پروتینه دامی مردم در ارتباط است به بیان  مشکلات وموانع پیش رو در این بخش در کشور اشاره کرد وخواستار پیگیری نمایندگان وحل موانع موجود در این بخش شد.
ابوترابی نماینده شهرستان نجف آباد،تیران وکرون در جمع کارکنان دامپزشکی استان ضمن قدردانی از مجموعه دامپزشکی استان، سلامت غذایی پروتینه با منشاء دامی مردم را مرهون تلاشهای شبانه روزی دامپزشکی دانست و خواستار اطلاع رسانی بیشتر این موضوع در جامعه شدند.
وی با اشاره به اینکه مردم با اطمینان به این مطلب که دامپزشکی برسلامت و بهداشت تولید وعرضه گوشت وفرآورده های خام دامی نظارت دارد از این محصولات استفاده می کنند، گفت:کم توجهی به این بخش باعث به مخاطره افتادن سلامت افراد در جامعه و افزایش هزینه های درمانی است.ایشان در پایان حمایت وپیگیری خود و همراه کردن دیگر نمایندگان مردم در مجلس را در جهت رفع موانع وکمبودهای موجود از این بخش اعلام نمود.

 

نظر شما
ادامه