کد خبر: ۱۲۰۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - یک باب مرکز عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان آمل که اقدام به عرضه گوشت چرخکرده تقلبی در این شهرستان می نمود پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی گردید .

مسئول اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران اعلام کرد برابر گزارش واصله مردمی در خصوص مشکوک بودن گوشت چرخکرده عرضه شده توسط یکی از مراکز عرضه ، کارشناسان و بازرسین بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان بطور سرزده ضمن بازدید از واحد یاد شده و نمونه برداری از گوشت های موجود و همچنین انجام آزمایشات تکمیلی ( PCR ) متوجه شدند که گوشت چرخکرده موجود در آن مرکز عرضه ، مخلوطی از گوشت های مرغ و گوسفند می باشد . دکتر بهروز طاهرنژاد افزود موضوع فوراً به مراجع قضایی اعلام و پرونده جهت رسیدگی در اختیار آنان قرار گرفت . طاهرنژاد ضمن سپاس از شهروندان و هم استانیهای عزیز در خصوص اطلاع مواردی نظیر عرضه غیر بهداشتی انواع فرآورده های خام دامی به دامپزشکی تصریح کرد ، بازرسین و کارشناسان بهداشتی دامپزشکی نیز در بازدید های ادواری خود از این نوع مراکز با چنین مواردی به شدت برخورد می کنند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
0
0
بابا مرغ و گوسفند که خوبه /باز خوبه حیوان دیگه ای نبوده
دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
0
0
گوشت گوسفندی رو آخه کدوم مغازه داری میاد با گوشت گاوی چرخ کنه؟ مخلوط آلایش مرغ با آلایش غیر خوراکی دام بوده! دروغ تا کی ؟ به کی دارین دروغ میگین؟ بازم جای قدردانی داره که ادارات دامپزشکی دارن از خودشون یه عکس العمل کوچیک نشون میدن!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
0
0
.......من میدانم کار کیست کار ...است ایشان در ......مینشیند .............. معین
نظر شما
ادامه