کد خبر: ۱۲۲۶۲

حکیم مهر - مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی قزوین تخریب منابع طبیعی را ظلم در حق طبیعت دانست.
حجت‌الاسلام علی بهادری پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: منابع طبیعی از قبیل درختان، بیابا‌ن‌ها، مراتع و جنگل‌ها امانت الهی هستند که حفظ و نگهداری آنان بر هر انسانی لازم و ضروری است.

وی افزود: با توجه به اینکه طبیعت جایگاهی والا در دین اسلام دارد و انسان را به یاد قیامت می‌اندازد نباید آن را ساده گرفت بلکه باید از طبیعت به نحو بهینه و درست استفاده کرد تا هم انسان و هم موجودات دیگر از آن بهره‌مند شوند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به این حدیث از امام کاظم(ع) که فرموده است: «اگر کسی می‌خواهد در زندگی با نشاط باشد باید به آب، سبزه و رخسار مؤمن زیاد بنگرد» انسان نیز باید در حفظ منابع طبیعی به ویژه درخت توجه ویژه داشته باشد چرا که درخت سبب تلطیف هوا و مانع سیلاب‌ها می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی قزوین تصریح کرد: مردم باید در حفظ منابع طبیعی از سیره عملی پیامبر اکرم (ص) در طبیعت تأسی کنند.

عشق به امام زمان (ع) را باید حقیقی کرد

بهادری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: عشق به امام زمان (عج) را باید با عمل به دستورات دینی حقیقی و واقعی کرد.

وی افزود: با توجه به این فرمایش امام زمان (عج) که «ما امر شدیم از شیعه مواظبت کنیم» باید گفت که اگر مواظبت امام زمان (عج) نبود امروز نیز ایران اسلامی به کشورهای منطقه تبدیل شده بود.

این مسئول تصریح کرد: امام زمان (عج) میلیو‌ن‌ها برابر پدر و مادر به انسان مهربان‌تر هستند بنابراین باید تشنه امام زمان (عج) بود تا بتوان ایشان را درک کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی قزوین ابراز داشت: اسلام مکتبی است که در آن ناامیدی راه ندارد چرا که تحت توجهات و عنایات امام زمان (عج) قرار دارد.

نماز جمعه دشمن‌شکن است

بهادری در پایان آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه را حج فقرا و دشمن‌شکن ذکر کرد و متذکر شد: هر چه قدر وحدت و انسجام بین ملت ایران افزایش یابد دشمن نمی‌تواند به انقلاب اسلامی آسیبی برساند و دشمنان همیشه در رعب، ترس و وحشت به سر خواهند برد.

 

نظر شما
ادامه