کد خبر: ۱۲۶۹۱
حکیم مهر - استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در اداره کل دامپزشکی استان ؛ضمن دیداری صمیمی با کارکنان دامپزشکی ،از آزمایشگاه مرکزی و واحدهای فنی و اداری آن بازدید بعمل آورد.
نارویی که بمناسبت 27 آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت ،روز جهانی دامپزشکی، در جمع کارکنان اداره کل دامپزشکی استان حضور یافته بود،ضمن تبریک این روز و آرزوی سلامتی برای خانواده بزرگ دامپزشکی ، گفت: شما که جهت تامین سلامت و امنیت غذایی دیگران که مهمترین موضوع در بین افراد خانواده و جامعه است ،تلاش می کنید ، خودتان سلامتی اتان را به خطر انداخته اید و این اوج ایثار است .
همچنین استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سطح پایین حقوق و مزایای کارکنان دامپزشکی ،از آنان خواست مراقب حقوق جامعه باشند که ضایع نشود و گفت :مسئولیت های ما ارزان بدست نیآمده و این حاصل خون بزرگانی است که هر کدامشان یک ملت بودند. همچون شهید مظلوم دکتر بهشتی،شهید رجایی،... و چون مسئولیت را پذیرفته ایم باید با نظارتهای دقیق کاری خویش، پاسخگو باشیم ضمن اینکه برای رسیدن به هدف باید تلاش و جدیت داشته باشید و پیگیری کنید.
نارویی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: ضوابط بهداشتی باید برای همه اجراء شودو از تخلف کسی نباید گذشت ، خوب ،خوب است اگر چه مخالف ما باشد و بد بد است اگر چه فرزند ما باشد.
وی با اشاره باینکه دامپزشکی کار سختی است که خود از نزدیک آنرا لمس نموده ،افزود:شما با بیماریها در تماس هستید .اگر بیماری مسری بوده و به انسان سرایت کند این ممکن است به همکار دامپزشکی و به تبع به خانواده اش منتقل شود. اینها واقعاٌ مظلوم واقع شده اند.
استاندار سیستان و بلوچستان در بخش پایانی اظهار داشت چون ما از یک خانواده هستیم بدین منظور ماآمدیم از نزدیک باشما دیدار داشته باشیم و ضمن تبریک این روز به شما خداقوت بگوئیم .
نظر شما
ادامه