کد خبر: ۱۳۴۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر - شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی کشور به مناسبت روز مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام (13 تیرماه) و به منظور بررسی راهکارهای مناسب در حوزه تشخیص و درمان دامپزشکی کشور، به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان البرز در کرج برگزار گردید.
دکتر برایی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان البرز در این همایش ضمن خیرمقدم به مدعوین گزارشی از پتانسیل های آموزشی ، تحقیقاتی و اجرایی بخش دامپزشکی استان را ارائه نمود.

در ادامه همایش دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور از ویژگی های استان منجمله سرمایه گذاری انجام شده در حوزه تحقیقات واکسن و دارو در بخش دولتی و همچنین پتانسیل تولید فرآورده های دام، طیور و آبزیان و راه اندازی مراکز تولیدی واکسن، دارو و مواد بیولوژیک با امکانات بالقوه بخش خصوصی در استان خبر داد.
این همایش با محوریت تشخیص و درمان بیماری های مشترک و بیماری های واگیردار با حضور صاحب نظران حوزه دامپزشکی کشور از جمله رئیس، معاونین و مدیران کل سازمان دامپزشکی و مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور ادامه یافت.
در پایان دکتر برایی نژاد ضمن تاکید بر استفاده از روشهای نوین تشخیص و درمان در حوزه دامپزشکی بر مبارزه و پیشگیری از بیماری های مشترک تاکید نموده و اعلام کرد شرایط استان البرز در کشور بی نظیر است.

حضور موسسات تحقیقاتی ملی ، دانشکده ها و موسسات آموزشی دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی و همچنین حضور بخش دولتی توانمند ضامن بقا و ارتقای تولید به عنوان یکی از اصلی ترین استراتژی های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی است.
شایان ذکر است که در این همایش دکتر علوی رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور نیز حضور داشته و در ضمن سخنرانی خود ، از بخش خصوصی دامپزشکی استان البرز در کنترل بیماری های مشترک و بیماری های واگیر دام بعنوان بخشی توانمند و با قابلیت بسیار بالا یاد نمود.

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
0
0
همه جا باید .......... باشه
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
0
0
انشا اله این جلسه ، جلسه اخر خیلی از مدیران به شمار می ره بویژه اون هایی که بدون بلیط سوار شدن مثل استان ..... . ..... و.......... شاید هم ................. غلام

در این عکس اخری فکر می کنید رییس سازمان .....به چه چیزی فکر می کنه ....................- غلام
همکار
|
-
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
0
0
جناب آقای دکتر دستور، چرا در استان های محروم خانه تکانی نمیکنید؟ خواهش میکنم رسیدگی شود. بی لیاقتی مدیر باید بعد از گذشت چند سال و به چه بهایی به شما اثبات شود؟
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
0
...........بدون بلیط سوار شدند ایستگاه هر دو پیاده می شن- کارشناس سازمان

.................
1) صدور مجوز واردات دام زنده ، بعضا دامهای با آلودگی های عفونی بالینی از تمامی کشورهای آلوده به بیماری تب برفکی از جمله گرجستان ، هند پاکستان
2) ایران بزرگترین کشور وارد کننده گوشت قرمز در دنیا شد
3) گزارش توفانهای سقط در کشور و افزایش بیماری بروسلوز در کشور اتفاق افتاد
4) افزایش سل گاوی در استانهای مرکزی کشور اتفاق افتاد
5) ارسال دامهای شیری بدلیل مصائب بهداشتی و البته اقتصادی به کشتارگاهها و ابتلای روزن افزون انها به بیمارهایی همانند تب بر فکی و برسلوز
6) ...........
7) دادن میدان برای استفاده از فراورده های بیولوژیک بدون کیفیت
8) ......
9) ..........- همکار
همکار
|
-
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
0
0
آقای دکتر به این فکر میکنند که چرا از ایشان پذیرایی نشده است.
نظر شما
ادامه