کد خبر: ۱۴۱۳۹

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در استودیو شبکه چهار صدا وسیما از آخرین مراحل ضبط برنامه دامپزشک بازدید به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، ضبط استودیویی گفتگوهای کارشناسی برنامه  تلویزیونی دامپزشک برای پخش هفتگی از شبکه 4 سیما به پایان  رسید.  این برنامه به سفارش سازمان دامپزشکی کشور و در 13قسمت 30دقیقه ای  در گروه دانش شبکه 4 در حال آماده سازی است.
از انجا که تهیه و تولید برنامه تلویزیونی مرتبط با دامپزشکی با هدف آگاهی بخشی بیشتر به آحاد جامعه همواره  از  اولویتهای  شورای اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور به شمار میرود، این شورا بر آن شد تا متعاقب برگزاری جلسات متعدد کارشناسی در ماههای اخیر ، برای اولین بار با تهیه برنامه ای منسجم جهت پخش منظم و هفتگی از سیمای جمهوری اسلامی ایران ، گام شایسته ای به سوی این هدف بردارد. 
برنامه  "دامپزشک"  شامل بخشهای متنوع در حوزه موضوعات علمی مرتبط با دامپزشکی در بخش تامین سلامت فرآورده های خام دامی می باشد. در هربرنامه میزگردی با حضور دامپزشکان مدعو  از بخشهای مختلف دولتی،خصوصی،دانشکده ها و مراکز علمی و تحقیقاتی برگزار می شود.

دکتر دستور با حضور در استودیو ضبط میزگردهای علمی ، ضمن ملاقات با عوامل تولید  و میهمانان مدعو ،از روند و پیشرفت کار اطلاع حاصل نمود.

پخش این برنامه به صورت هفتگی  همزمان با 14 مهر ،روز ملی دامپزشکی از شبکه4، شبکه فرهیختگان آغاز میشود.
به گزارش حکیم مهر، پیش از این هم با پیگیری سازمان دامپزشکی برنامه ای رادیویی تولید و هر هفته پنج شنبه ها با عنوان "دامپزشکی و زندگی" پخش شده است.

 

نظر شما
ادامه