کد خبر: ۱۵۲۳۱
تعداد نظرات: ۹۲ نظر
حکیم مهر - دکتر مهدی خلج با حکم مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب و جایگزین دکتر سید محسن دستور شد ...
khalaj2
IMG_8142.JPG
_1_~1.JPG

حکیم مهر- دکتر مهدی خلج از مدیران با تجربه و پرسابقه سازمان دامپزشکی بوده و سابقه مدیریتی در سمت های معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی و مدیر کل دامپزشکی استان تهران را در کارنامه خود دارد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است :
نظر به سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب می شوید.
امید است با بهره گیری از توان و استعداد نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان در راستای حفاظت از منابع پایه و حمایت از تولید و اعمال وظایف حاکمیتی در مدیریت قرنطینه و تأمین بهداشت و سلامت فراورده های دامی ضمن تعامل با دستگاه های ذی ربط در نیل به اهداف بخش اهتمام ورزید .
مهندس حجتی در ادامه این حکم آورده است : توفیق جنابعالی را در رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم .
بر اساس این گزارش وزیر جهاد کشاورزی همچنین از تلاشهای دکتر سید محسن دستور تقدیر کرد.

 

حکیم مهر نیز به نوبه خود ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان، امیدوار است ریاست جدید سازمان دامپزشکی با انتخاب مدیران با تجربه، بی حاشیه و خوشنام و همچنین تدوین برنامه های مناسب کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، موجبات ارتقاء دامپزشکی کشور در بخش های دولتی و خصوصی را فراهم آورده و در کار خود موفق باشند.

 

سوابق تحصیلی:
دکترای دامپزشکی دانشگاه تهران

MPH دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتری تخصصی (PhD) انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران

 

سوابق کاری:
رئیس مرکز تشخیص و مبارزه با بیماریهای دام و طیور

مدیرکل دامپزشکی استان تهران

مدیرکل مبارزه با بیماریهای دامی

مشاور رئیس سازمان و مدیرکل آموزش، بررسی و مراقبت بیماریهای دامی

مشاور رئیس سازمان و مدیرکل نظارت بر بهداشت عمومی

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی

 

 

 

 

(آرشیو) از راست به چپ: دکتر علیرضا صفاریان، دکتر مهدی خلج (رئیس جدید سازمان دامپزشکی)، دکتر محمد لطفی زاده، دکتر سید محسن دستور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتشار یافته: ۹۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
|
-
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
ضمن تبریک به آقای دکتر خلج ، امیدواریم ایشان رعایت عدالت را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهد و فقط به کارکنان سازمان مرکزی اهمیت ندهد و سایر رده هارو هم به حساب بیاورند .
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
با سلام
ضمن تبریک به آفای دکتر خلج وآرزوی توفیق روز افزون برای ایشان، امیدواریم ایشان به نیروهایی که در مناطق محروم کار می کنند الاخصوص نیروهای غیر بومی توجه بیشتری داشته باشند. با تشکر، همکار
دکتر تهران
|
-
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
از دولت تدبیر و امید انتظار بیشتری می رفت.
ولی من هم با حکیم مهر موافقم که معاونین و مدیرانی بی حاشیه، کار بلد و توانمند که به اعتلا و پیشرفت سازمان دامپزشکی کمک کنند، انتخاب شوند نه افرادی که در دوره های قبلی در معاونت ها و مدیریت کل دفاتر مسوولیت داشته و نقشی جز به حاشیه بردن سازمان را نداشتند، بر سرکار آیند.
آقای دکتر خلج، به یاد داشته باشید که:
کلکم راع و کلکم مسوول عن رعینه.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
واقعا؛ چطور همچین .......... !!!!!!
محمد
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
با سلام
انشاا.. مدیر کل .......... هم عوض بشه به کارمند ها بخصوص طرحی ها خیلی بی احترامی می کنند تسری هم ندادند در صورتی که مدیر کل کرج بین کارمندها تبعیض قایل نشد وداد امیدوارم هر کس که دلسوز مردم باشه بیاد سر کار ومدیر بشود- کارمند دامپزشکی
بهار
|
-
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
خبر خوبی و امید بخشی بود.مدیریت ............. بسیار خسته کننده و غیر علمی شده بود. سازمان به .......... کشیده شده . کار دکتر خلج خیلی سخته ولی با سخت کوشی که در ایشان سراغ دارم به امید خدا موفق میشه.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
کسی نمی داند خوب شد یا بد شد.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
فردی که در پشت این عزیزان قرار داره کیه؟؟؟ مشکوک به نظر می رسه؟؟؟نکنه عامل انتحاری باشه ؟؟؟ لطفا اطلاع رسانی کنید
محمد
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
بنده ضمن آرزوی توفیق و بهروزی به جناب آقای دکتر خلج به ایشان توصیه میکنم مثل بعضی ها بی عدالتی و پایمال نمودن حقوق کارکنان دامپزشکی رو باب نکنن که فردای قیامت دیگر این افرادی که بی جهت برخوردار شدن حاضر به دفاع یا تقدیر از شما نیستن . خواهش میکنم در بحث تسری به قانون و هر آنچه که دستورالعمل هاست پایبند باشید و تفسیر به رای دیگران را که غالبا منافع خود را در نظر میگیرند اهمیت ندهید . کمی هم به کارکنان شبکه ها که صف مقدم و بازوان اجرایی سازمان میباشد توجه بفرمایید . لیکن بی صبرانه منتظر اقدامات جنابعالی در این زمینه هستیم .
بارونی
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
ضمن تبریک به دکتر خلج امیدوارم عدالت در این سازمان رعایت شود و تسری به کسانی تعلق بگیرد که کار انجام می دهند نه به کسانی که فقط مدرک دارند.
حسام الدین بهرامی
|
-
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
با سلام و ضمن تبریک به آقای دکتر خلج باعث سر افرازی و سربلندی سازمان دامپزشکی کشور هست که یک انسان فرهیخته و آگاه و کار کشته را به این مقام انتصاب شده اند . امیدواریم که جناب اقای دکتر خلج همانند گذشته در راستای پیشبرد اهداف فنی سازمان دامپزشکی قدم برداشته و همچنین جایگاه دامپزشکی را در کشور برجسته و ارتقاء بخشند .
و آرزوی موفقیت برای جناب آقای دکتر دستور را داشته و داریم . که در مدت تصدی خدمتشان به نحو احسنت به سازمان دامپزشکی کشور خدمت رسانی نموده اند .
كارشناس دامپزشكي
|
-
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
0
ضمن تبريك به آقاي دكتر خلج اميدوارم ايشان با تغيير اساسي درمديران (يادر ديدگاه مديران) در خصوص تبعيضهاي اعمال شده در زمان مديريت دكتر دستور كه متاسفانه يادگاري بدي از خود به جاي گذاشتند وموجبات اختلاف بين دامپزشكان وساير رده ها را در ادارات فراهم آوردند تجديد نظر فرمايند.چراكه به قول شاعر اين ره كه تو مروي به تركستان است!
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
مشخص نیست جناب آقای حجتی از دولت تدبیر و امید دستور میگیرد یا از حزب مشارکت!!!! تغییرات ایشون در حوزه های فنی کاملا سیاسی بوده و این باعث تاسف مضاعف است.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
سالیان سال است که ما ملت از رفتن افراد ابراز خوشحالی کرده ایم و عملکرد افراد را باحب و بغض ارزیابی میکنیم. تا به کی این فرهنگ بایستی در این ملت نهادینه شده باشد و رو به آینده ای نا معلوم فقط و فقط پارو میزنیم بدون اینکه ارزیابی ای از وضعیت حال و آینده داشته باشیم. دکتر دستور فردی دلسوز و سالم بود. جزو معدود روسای دامپزشکی است که بدون حاشیه کار کرد و پرونده ای علیه ایشان در مراجع باز نشده است. مصوبه های خیلی قوی از دولت و مجلس برای دامپزشکی گرفته است و البته ممکن است نقایصی هم باشد. چرا نیامدیم با تقویت او به حفظ و حراست از حرفه کمک کنیم؟ تا به کی بایستی این مسیر اشتباه تکرار شود؟ چرا مطالبات از سازمان و زمانبندی آن اول مشخص نمی شود تا بعد ببینیم چه کسی اولاتر است؟ مردم سرگردان ؛ وزیر سردرگم ؛ سازمان پریشان و کارها و وظایف پراکنده و نابسامان و عده ای...... . بگذریم!!!!! باز روزی به این وضعیت معترض خواهیم بود و روز از نو روزی از نو.......یادمان نرود زمانی که روسای آمدند و زمانی که رفتند؛ غیر از این بود؟ اشتباه در اشتباه در اشتباه-
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
ضمن تبریک خدمت ایشان امیدواریم خانه تکانی اساسی در سازمان انجام دهند ، مدرک سالاری را حذف کنند و در طرح تسری عادلانه رفتار نمایند
کارشناس ارشد سازمان
|
-
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
من از کامنت همکار خود در مورد تغییر بی رویه مدیران دامپزشکی تشکر نموده و صحبت تمام دلسوزانددامپزشکی نیز همین است خوشبختانه دکتر خلج از نیروهای با سابقه دامپزشکی است که شناخت کامل به پرسنل دارد من از ایشان خواهشمندم به نگرانی همکاران خود احترام گذارده و برخی نیروهای تنش زا را در تیم مدیریت خود راه ندهد قطعا سازمان دامپزشکی تیم فنی قوی می خواهد نه اینکه همکاران سازمان با تمام تلاشی که می کنند نگران تخریب یا پرونده سازی باشند
جناب آقای دکتر خلج لطفا همکاران خود را از بین افراد دلسوز و شریف سازمان انتخاب نمایید
حمیدرضا
|
-
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
با عرض تبریک خدمت دکتر خلج وآرزوی موفقیت برای ایشان.
مهدی
|
-
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
بهترین انتخاب بود
یک دلسوز دیگر
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
من دکتر خلج را از نزدیک می شناسم و به توان مدیریتی ایشان واقف هستم و این انتخاب را به ایشان تبریک و گفته و برایشان آرزوی توفیق دارم. در مورد تسری هم هر چه حق است امیدوارم همان اجرا شود یعنی نص صریح قانون تا جلوی برخی از کینه توزیها گرفته شود. عده ای اصلاحات جدیدی مانند مدرک سالاری را علم کرده اند. بهرحال باید فرقی بین یک مدرک دکتری که شخص برای گرفتن آن شش سال زحمت کشیده با یک مدرک فوق دیپلم که دو سال وقت صرف گرفتن آن شده باشد و باید یک مزایایی داشته باشد. توجه فرمایید کسی شش سال از عمر خود را بجای یافتن کار صرف آموختن و کسب مدرک کرده و دیگری حالا کار نداریم به چه نحوی با مدرک دیپلم استخدام شده و تمام این سالها حقوق گرفته است. پس باید مزایایی درخور آنرا نیز دریافت کند.نمی گویم قانون تسری بنحو احسن اجرا شده ولی شاهد برخی کینه توزیها و عقده گشاییها در این سایت هستم که واقعا غیرمنطقی و زورگویانه می باشد. خدا همه مان را هدایت کند.
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم. سلام به بینندگان محترم. لازم است از زحمات جناب آقای دکتر دستور در زمان تصدی ریاست سازمان دامپزشکی تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت نمایم. در دوران ایشان یک نکته بارز بود و آن هم متانت رییس سازمان بود و البته از بعد فنی پیشرفت هایی به نسبت دوره ریاست دکتر نوروزی حاصل شد و جهش هایی در رسانه ای شدن دامپزشکی حاصل گشت اما بعضا مشکلات فنی و بخصوص محافظه کاریهایی هم مشاهده شد. جناب آقای دکتر خلج را هم که باید به ایشان تبریک بگویم همه می دانند فرد باتجربه و البته کارآشنایی است. من امیدوارم عنصر حیا که در دکتر خلج ذاتی است مانع قاطعیت در تصمیمات نشود. به ایشان صمیمانه پیشنهاد می کنم از ظرفیت کارشناسان خارج سازمان و سازمانها و نهادهای مرتبط به نحو شایسته استفاده نموده و بخصوص دایره نسبتاْ‌ بسته شورای راهبردی دامپزشکی را بسط دهند و بخصوص برنامه راهبردی مبتنی بر نقشه جامع پیشرفت چندگانه و چندبعدی را در سازمان دامپزشکی تدوین نمایند.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
0
به آقای دکتر خلج صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم به مباحث قرنطینه سازمان که در زمان دکتر دستور به فراموشی سپرده شده بود را جدی بگیرد که برخی کارها غیر قانونی به نظر میرسیدند.
همکار
|
-
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
0
ضمن تبریک به جناب آقای دکتر خلج بابت انتصاب ایشان به این سمت حساس. از ایشان تقاضا دارم همانند دولت تدبیر و امید ابتدا گزارشی از وضعیت موجود دامپزشکی کشور ارائه دهند البته بدون حب وبغض که می دانم این خصلت ایشان هست و اینکه یک برنامه مشخص و اهداف سازمانی ایشان که در زمان اتمام مسئولیت ایشان بتوانیم قضاوت درستی در مورد این ایشان انجام بدهیم . و اگر خدایی نکرده به اهداف مورد نظر نتوانستند دست پیدا کنند بعنوان یک دامپزشک بتوانیم مطالبه گر باشم. و امیدوارم ایشان مثل این مدتی که مسئولیت نداشتند پاسخگوی افکار عمومی باشند. و در پایان امیدورام با برنامه ای مدون باعث اعتلاء و شناساندن بیشتر رشته مظلوم اما کاربردی دامپزشکی شوند. دلسوز
محسن
|
-
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
............. سازمان بسیار افت کرد. امیدوارم اقای دکتر خلج این نقیصه را مرتفع نموده ودر ضمن .......... همه ما خود را موظف به اجرای مفاد بند بند انچه قانون مصوب شده است بدانیم ............. !!!!!!!!!!
فریدون
|
-
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
سلام ضمن عرض تبریک به آقای دکتر مهدی خلج، از ایشان انتظار داریم پرونده انتقال کارکنان غیربومی به استان زادگاهشان را با جدیت بیشتری پیگیری کنند تا این نیروها به استان زادگاهشان در اسرع وقت منتقل شوندو از بلاتکلیفی در بیایند.
سعید
|
-
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
فرد پشت سر آنها همان دستهای پشت پرده است . در فکر این است که کدام یک را به ریاست دامپزشکی انتخاب کند.
امیر
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
سلام.ضمن تبریک به آقای دکترخلج .لطفابحث تسری ونیزمحرومیت ازمطب دامپزشکان که چندسالی است بدون درنظرگرفتن فرمول پرداخت می شودرابه جدپیگیری ودامپزشکان راازبلاتکلیفی رهاسازد.تشکرهمکار
حسام
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
مدير محترم سايت لطفا ترتيبي اتخاذ كنيد كه نظرات بصورت جداگانه(تفكيك) و با فاصله نمايش داده بشه تو صفحه نظرات مثل سايتهاي ديگه ....
دراينجا معلوم نيست كدوم نظر مال كيه ؟
تفكيك اجباريه .
خيلي به هم ريخته و درهم برهمه
ممنون از حسن توجه شما ....
روزیه شباک
|
-
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
انتصاب شایسته دکتر خلج را تبریک گفته و از ایشان انتظار خانه تکانی در مدیران کل استانی را خواستارم .این کشتی به گل نشسته دامپزشکی نیازمند ترمیم اساسی است .
مدیر طیور دامپزشکی استان مرکزی
محمد خلج
|
-
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
انتصاب شایسته وبجای شما را در پست ریاست جدید سازمان دامپزشکی کشور تبریک عرض میکنیم ازطرف محمد خلج وپسران شهرستان محلات
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
با سلام ضمن عرض تبریک خدمت آقای دکتر خلج به عنوان عضو کوچکی از اعضا نظام دامپزشکی کشور اعتقاد دارم سازمان دامپزشکی زمانی پیشرفت خواهد کرد که از زیر سیطره وزارت جهاد خارج شود و سازمانی مستقل گردد
كارشناس
|
-
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
ضمن تبريك به آقاي دكتر خلج و آرزوي موفقيت براي جنابعالي خواهشمند است در خصوص اعزام به خارج جهت بازرسي گوشت ساير رده ها كاري بكنند چرا كه تمامي كار بازرسي گوشت در كشتارگاههاي كشور توسط ساير رده ها انجام مي گيرد ........... با تشكر
کارمند دامپزشکی
|
-
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
ضمن تبریک به دکتر خلج آقای دستور مدیریت خوبی داشتند. در مورد تسری موراد ذیل را لازم به تذکر میدانم:
1- منابعی که از دامداران جمع آوری می شود باید هرچه زودتر قطع شود چون یک دامدار با 20000تومان برای اخذ یک نامه به دامپزشکی مراجعه می کند باید 10000تومان را به دامپزشکی بابت آن بدهد
2- نارضایتی دامداران و عشایر بخاطر این موضوع
3- این پول را رده های پایین از دامداران اخذ می کنند ...............
خواهشمندم این قانون را از محل جیب دامداران خارج نمایید.
کامیار محمدزاده
|
-
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
0
جناب آقای دکتر خلج
ضمن تبریک به حضرتعالی متاسفانه سکانداری سازمان دامپزشکی زمانی به شما رسیده که بخش خصوصی در حال نابودی است کاهش شدید جمعیت دامی افزایش شمار فارغ التحصیلان دامپزشکی در سایه تصمیمات مدیریتی سازمان مانند جداسازی مراکز مایه کوبی از درمانگاهها بخصوص در استانهای محروم مانند استانهای غربی حکم به نابودی مراکز میدهد جناب اقای دکتر خلج جنگ سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی بخش خصوصی را نابود کرده آئین نامه 19 و نظام جامع دامپروری که میتواند امید را به بخش خصوصی بدمد باید زودتر اجرا گردد تعرفه های طرحهای دولتی باید افزایش یابد واکسیناسیون شرکتهای جوجه کشی در هچری که باعث بیکار شدن واکسیناتورها میباشد متوقف گردد چون واکسیناتوری آخرین سفره نیروهای سایر رده دامپزشکی میباشد واکسیناسیون در کشور بصورت 100 درصدی باید واگذار گردد
کارشناس
|
-
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
0
ضمن تبریک به دکتر خلج و تشکر از دکتر دستور به خاطر حمایت از پرسنل سازمان و ایجاد آرامش وبه دور از تنش از دکتر خلج نیز درخواست می نمایم ایشان وظیفه سنگین این دستگاه را به عهده گرفته اند با ید از همه گروههای موجود در دامپزشکی کشور استفاده نمایید نه از بعضی افراد حاشیه دار که به دنبال انتقام گیری و ایجاد فضای اتهام و تخریب مجموعه هستند
بی شک همه پرسنل سازمان آماده همکاری با دکتر خلج هستند به شرطی که خود ایشان نیز این فضا را ایجاد نموده و اینگونه افراد مسئله دار و تنش را را به تیم مدیریتی خود راه ندهد
دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
0
باسلم وتبریک انتصاب اقای دکتر خلج امیدوارم ایشان به درد دل ما کارکنان دامپزشکی استان اذربایجان غربی برسند چراکه مدتهاست پرداخت مزایای ما حداقل است وبه راننده ودکتر دامپزشک هرکدام 150هزارتومان مزایا در ماه می دهند درتمام استانها مزایا براساس روز ماموریت است ولی دراین استان به هر نفر 150هزار تومان درماه می دهند چه دکتر باشد یا یک ابدارچی خواهشمند است رسیدگی کنند.
بازنشسته
|
-
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
0
با سلام و احترام انمتصاب اقای دکتر خلج را تبریک میگویم امیدوارم اولین مدیر کلی که عوض میشود مدیر کل استان ما باشد به دلایل زیر 1-به انزواکشاندن نیروهای مخلص 2- استخدام برادر خود با رانت 3- بی احترامی به بازنشستگان 4- گماردن افراد بی اختیار بعنوان معاونین خود 5-
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
0
*******با سلام جناب آقای دکتر خلج عزیز
انتصاب شایسته حضرتعالی را که از مدیران لایق، دلسوز و فهیم این مرز و بوم می باشید، چشم انداز روشنی فراسوی دامپزشکی و همکاران دامپزشکی گشود تا با اتکال به خداوند متعال و تلاش و مساعی گروهی راه را برای دستیابی به اهداف نظام سلامت هموار نمایند.به این بهانه چند مورد عرض می تمایم:
1- درست است که کاردان دامپزشکی هستیم اما انسانیم و تنها تفاوت ما با دامپزشکان عزیز از لحاظ تحصیلات است ، .............. در کشتارگاهها بازرسی ، در کوه و سرما و صحرا و... واکسیناسیون و در سیستم اداری به جای 10 نفر تلاش می کنیم اما متاسفانه بعضی از دوستان مثل چند پیام ارسال شده در همین صفحه مدرکشان را به رخ می کشند .................
2- بنابه عرایض فوق بازرسی پیش و پس از کشتار در ایران توسط کاردا نها و ماموریت خارج از کشور متعلق به دامپزشکان محترم.( از همه دامپزشکان عزیز عذر خواهی مینمایم.)
3- دامپزشکان محترم ، کاردانان دامپزشکی تقریبا همگی تحصیلات عالیه در دیگر رشته ها را دارند و خواهشا مقایسه را کنار بگذارید . با هم دوست باشیم به هم رحم کنیم تا خدا به ما رحم داشته باشد .همه با هم حقوق خود را راحت تر می گیریم.
3- کاردانان ،کارشناسان ،دامپزشکان محترم (دامپزشکی با وجود همه این رده ها پا برجاست یک روز را بدون یکی از این گروهها تصور کنید)
ضمن تیریک مجدد به جناب آقای دکتر خلج و آرزوی موفقیت از زحمات جناب آقای دکتر دستور نیز سپاسگذاری می نمایم.(حکیم مهر پاینده و پربیننده باشی).ر.کاردان ************
دکتر
|
-
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
با عرض تبریک خدمت دکترخلج وبا تشکر ازجناب آقای مهندس حجتی بابت بهترین انتخاب
میخواهم از دوستی که فرمودن انتخاب فنی نیست سیاسی هست بپرسم ازجناب آقای دکتر خلج فنی تر در سازمان هست.
دکتر کیوان نیا
|
-
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
جناب آقای دکتر خلج انتصاب به جای جنابعالی را به سمت ریاست محترم سازمان دامپزشکی را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.
رضا
|
-
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
از آقای دکتر خواهشمندم یه فکری به حال کارمندانی مانند(کارمند دامپزشکی)بنمایند.
مهاجر
|
-
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
ضمن تبريك به جناب آقاي دكتر خلج و خسته نباشيد و خدا قوت به دكتر دستور متاسفانه آقاي وزير اينقدر براي سازمان دامپزشكي و همكاران دلسوز آن اهميت قائل نبود كه مراسم توديع و معارفه را در محل سازمان دامپزشكي برگزار كند . و متاسفانه اين از هم كسيختگي و اختلافات في مابين ما دامپزشكان است كه زمينه چنين بي حرمتي ها را رقم زده است .راه نجات سازمان دامپزشكي فقط و فقط انفكاك از وزارت جهاد كشاورزي و تبديل به يك سازمان مستقل مثل محيط زيست و يا الحاق به وزارت بهداشت است
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0




با سلام
دوست عزیزی که با نام * ر.کاردان * خودتون رو معرفی کردید، جهت اطلاع عرض می کنم مواردی رو که بهش اشاره داشتین مربوط به جایگاه شغلی یک تکنسین یا کاردان یا کمک کارشناس هست.
از سوی دیگر همان چند سال اضافه درس خواندن همکاران دکترا ، خود بیانگر تفاوت های معنا دار آنها با کاردان های محترم می باشد و همینطور همکارانی که در دوره ی دکترای تخصصی تحصیل می کنند قابل قیاس با با این دو گروه نیستند .
(همانطور که یک پزشک با یک پرستار یا تکنسین اتاق عمل یا کارشناس مامایی مقایسه نمی شود ) پس برای انسجام هرچه بیشتر لازم است هرکس جایگاه خود را بداند و مغرضانه قضاوت نکنیم!!!!!
همکار







دامپزشک دولتی
|
-
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
با عرض تبریک به رییس جدید و تشکر از رییس قبلی اگر حمل بر بی ادبی و جسارت نشود در بحث رفاه همکاران فقط به یک نکته کلیدی اشاره می کنم :
نود درصد ارگانها راندمان مختصرشان را با هیاهو و استفاده از رسانه های مختلف بزرگنمایی کرده و ازمنافع حاصله بهره مند می شوند اما سازمان دامپزشکی که پرسنل محترم آن در تمامی رده ها واقعا سربازان گمنام سلامت جامعه هستند و نمونه های فراوانی از اسیب های شغلی و ریسک بالای ابتلا به بیماریهای مسری و خطرناک را در خود و اطرافیان خود دیده ایم متأسفانه درخور شأنش شناخته شده نیست . آقای دکتر خلج گرامی بنده بعنوان کمترین و کوچکترین عضوی ازین مجموعه فداکار و زحمتکش از شما خواهش می کنم از اولین اولویتهایتان سازماندهی واحد روابط عمومی مقتدر با امکانات فراوان و مدیری دارای قدرت لابی گری قوی و شخصیتی کاریزماتیک در صدر واحد روابط عمومی باشد تا از کنار اقتدار سازمان همکاران نیز منتفع گردند
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
برادر عزيزي كه آرزوي تغيير مديركل دامپزشكي آذربايجانغربي را داري
اولا نيروهاي مخلص را براي ما تعريف نماييد. ما كه هر چه مي گرديم غير از بادمجان دور قاب چين نيروي مخلص ديگري نمي بينيم.
ثانيا برادر مدير كل يك فرد متخصص و باسواد است .متاسفانه چون جو فكري حاكم بر اين اداره سطح بسيار پاييني دارد ايشان شده اند خار چشم بعضي ها واي به روزي كه مدير كل عوض شود.شايد شما رانت داشته اي كه بجاي بازنشستگي سر سي سال خدمت مي خواستي مادام العمر خودت را تمديد خدمت كني.
ثالثا تركيب معاونين از زمان شما تا كنون تغيير خاصي نكرده مگر اينكه به تشخيص شما در اختيارات آنها تغييراتي رخ داده باشد
سلام
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
با سلام و عرض تبریک به جناب آقای دکتر خلج ، خواهشمند است در رابطه با حق محرومیت از مطب دامپزشکان که کاملا به صورت نا عادلانه پرداخت می شود دستور فرمائید رسیدگی گردد که شاهد این همه تبعیض نباشیم و در مورد حق همترازی دامپزشکان که به عده ای شامل گردیده و عده ای دیگر فقط حسرتش را می خورند و اکثر زحمات بر دوش این عزیزان هست
خیرخواه
|
-
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
دوستان عزیز کمی صبر کنید تا ببینید تکلیف مدیریت ایشان چیست دکتر دستور که اینقدر کرامت انسانی را رعایت می کرد متاسفانه همکاران اینگونه در موردشان صحبت می کنند
برای شناخت دکتر خلج کافیست که بدانیم چه کسانی اطرافشان هستند اقایانی که زمانی مدیرکل دفتر دارویی و معاونت تشخیص و درمان سازمان و...بوده اند و حسابشان را پس داده اند و کلیه همکاران درون سازمان و بیرون سازمان با سازمان دامپزشکی درگیر شده اند
اقای دکتر خلج اگر می خواهی در قلبها ماندگار شوی باید افراد مغرض و تنش افرین را از خود دور نمایید با تهدید و تبعید و ایجاد جو امنیتی نمی توان در دراز مدت بر سازمان فنی مدیریت نمود کما اینکه دکتر حسنی نیز نتوانست لطفا ریسی نمونه باش
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
با عرض تبريك به دكتر خلج،اميدواريم هر چه سريعتر فكري به حال تغيير مدير كل هاي استان ها هم بشود.دامپزشك از لرستان
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
با تبريك به دكتر خلج، اميدواريم مسئول فني داروخانه هاي دامپزشكي فقط دكتران دامپزشك باشند نه كاردان هاي دامپزشكي و داروخانه ها حق فروش دارو بدون نسخه دامپزشك نداشته باشند. ازلرستان
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
به اميد خدا فكري به حال تعرفه هاي دامپزشكي هم بشود تورم همه قيمت ها را تغيير داد به جز دستمزد دامپزشكان را
وحیدنمکی
|
-
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
بنام خداوند بلند مرتبه. جناب دکتر خلج انتصاب حضرتعالی را به ریاست سازمان دامپزشکی کشور تبریک عرض کرده و امیدوارم در راستای اهداف نظام گام برداشته و موفق سربلند باشید . نصیحتم به دوستان ، دامپزشکان و سایر رده ها همانند بازوان یک بدن هستند و هر یک مکمل همدیگرند.
دکتر
|
-
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
پایگاه خبری تحلیلی اعتدال فارس :

در پی انتصاب دکتر مهدی خلج به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور اعضای بنیاد تدبیر و امید ایرانیان استان فارس در پیامی انتصاب وی را به این سمت تبریک گفتند



جناب آقای دکتر مهدی خلج

احتراما

نوید مسرت بخش انتخاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دولت تدبیر و امید راتبریک و تهنیت عرض می نمایم

به گواهی، آگاهی و کمال خواهی و به پشتوانه ی آشنایی و دانایی شما در امر کارگشایی و نیک رآیی به رسم ارادت و اخلاص و درکمال امتنان و افتخار این منصب خطیر را به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم



بنیاد تدبیر و امید ایرانیان

ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
اميدوارم دست راستشان بر سر اداره كل دامپزشكي استان فارس هم كشيده شود
استان سمنان استان رئيس جمهور
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
اقاي دكتر خلج لطفا به نكات به شرح ذيل توجه نمائيد .
1-استفاده از مديران قابل و با تجربه استاني در سازمان دامپزشكي كشور

2-معرفي كارشناسان ( ليسانس ) به خرج از كشور جهت بازرسي بهداشتي گوشت

3-پيگيري بمنظور تفكيك از وزارت جهاد و مستقل شدن سازمان دامپزشكي

4-پيگيري در خصوص افزايش حقوق كليه افراد شاغل در مجلس شوراي اسلامي

5-پيگيري در خصوص افزايش تعرفه هاي صدور گواهي حمل بهداشتي قرنطينه اي در راستاي درآمد حاصل ماده 14 سازمان دامپزشكي كشور

6- برنامه ريزي بمنظور جذب نيرو در استان هايي كه داراي ريزش شديد نيرو انساني هستند( بازنشته ) .. .

7-پيگيري بمنظور كميته اشتغال زايي فارغ التحصيلان در كارخانجات خوراك دام ، انبار هاي خوراك دام و كارگاهاي مختلف و مرتبط با بحث فرآورده هاي خام دامي منجمله كارخانجات شير و لبنيات و ....
بخش خصوصی
|
-
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
با سلام و تبریک من دکتر خلج را نمیشناسم ولی مدیر کل استان ما از انتصاب ایشان خیلی ناراحت شده است .......
دامپزشک
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
0
.............. حالا هم بعد از انتخاب معاون خودش که همان معاون سازمان در دولت نهم است نشان خواهد داد که اصلا حالا طلب نبوده و ................. حالا جامعه اسلامی باید پاسخگو باشد که چرا معاون دولت نهم و فعال ستاد جلیلی به عنوان معاون سازمان دوباره انتخاب می شوند .................
دکتر
|
-
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
0
آقای کارشناسی که میخواهی بروی خرج جهت بازرسی گوشت هر وقت دوست داشتی برو خرج ما مشکلی نداریم .
مهاجر
|
-
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
0
آقاي دكتر خلج اگر در دوران تصدي خود بتواند شان دامپزشكي را در جامعه به جايگاه واقعي خود برساند و سازمان دامپزشكي را از وزارت جهاد كشاورزي منفك نمايد بزرگترين خدمت را به جامعه دامپزشكي نموده است
دلسوز
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
0
جناب اقای دکتر خلج ضمن تبریک جهت انتصاب جنابعالی در سمت ریاست سازمان دامپزشکی کشور که الحق از مدیران دلسوز و فنی وفهیم میباشیداگر جنابعالی مطالعه ای از استان س... بعمل بیاورید بیماریها بویژه سل(دامداریهاتا50درصددرگیر) و تب مالت وعوامل ناشناخته بیدادمی کند که این موضوع ناشی از سو ئ مدیرفعلی استان بوده که تعامل سازنده ای با پرسنل فنی دولتی وبخش خصوصی نداردو وپرسنل فنی وبخش خصوصی از نامبرده رضایت ندارند که ممکن است در عملکرد کاری پرسنل تاثیر سوئ بجا بگذارد وبه انتشار بیماریها کمک کند (سوئ مدیریت شامل گماردن افراد کم تجربه در پست های حساس وتعویض های مکررووتوهین پشت سر افراد وگماردن افرادغیر فنی در پست های حساس وبدون فکر ومطالعه کاری را انجام دادن) که خود با برخورد کوتاهی به غیر فنی بودن نامبرده پی خواهی برد امید است با انتصاب افراد شایسته شاهد سرافرازی کشورمان باشیم
زمانی
|
-
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
0
0
انتصاب جناب اقای دکتر خلج را به ریاست سازمان دامپزشکی کشور تبریک گفته امید است منشا تغییر و تحول در سازمان گشته و سازمان دامپزشکی به جایگاه واقعی خود ارتقاء یابد استان های محروم و دور افتاده را در یابید و در اجرای چارت و تشکیلات سازمانی نطارت کافی داشته تا شاهد تبعیض و بی عدالتی در دولت تدبیر و امید نباشیم انچه مشاهده می شود مقدم بودن رابطه بر ضابطه است.
دکتر دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
0
0
با سلام و تبریک این انتصاب بجا به استحضار میرساند در استان ما دانشگاههایی که رشته دامپزشکی دارند زیاد و لذا فارغ التحصیل دکتر و حتی متخصص فراوان است تعداد داروخانه و مطب و مراکز مایه کوبی هم بیش از ظرفیت است حداکثر بیکاران دکتر دامپزشک در کشور در استان ماست با این مشکلات متاسفانه مدیر کل محترم اداره کل استان ما در این چند سال فقط برادر خود را به بهانه متخصص بودن استخدام کرده است و لاغیر البته دکتران دامپزشک بنیاد شهید را هم استخدام کرده اند که ان حق خودشان است ما هرچه داریم از شهدا داریم امیدوارم ریاست محترم سازمان در برکناری مدیران کل فعلی این موارد را در اولویت قرار دهند این دولت برخاسته از ارائ مردم همیشه در صحنه پارتی بازی و رانت بازی را تحمل نمیکند با درود بر روان پاک بنیان گذار انقلاب اسلامی
محسن
|
-
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
باکمال تشکر خواهشمند است نسبت به تغییر روسای ادارات اقدام فرمائید چون در سطح ادارات به نور چشمی های خود فقط میدان می دهند،وکسی که سابقش بیشتره بیشتر اذیت می شود
همکار بخش دولتی
|
-
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
جناب آقای دکتر خلج. ضمن عرض تبریک، خواهشمند است برای تغییر مدیریت استان ....... اقدام نمائید. اداره کل و شبکه های تابعه در استان ما واقعا دچار رکود و رخوت شده اند. با تشکر
دکتر مهدی. ن
|
-
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
با سلام خدمت اقای دکترخلج از صمیم قلب انتصاب جنابعالی را به سمت ریاست سازمان دامپزشکی تبریک عرض می کنم بنده دکتر دامپزشک شاغل در اداره ی کل دامپزشکی استان ........... هستم امیدوارم که بابررسی در اوضاع احوال این اداره کل از نظر فساد اخلاقی ومالی واداری که توسط اقای دکتر .......... مدیر کل دامپزشکی استان در عرض مدیریت ایشان صورت گرفته را بررسی وخودتان قضاوت کنید که ایشان ایا لایق پست هستند یا خیر؟
سارا .ع از ارومیه
|
-
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور ضمن تبریک خدمت شما برزگوار به نظر من مدیر کلی که برای ماندن بر این مسند به نمامی مقامات استانی از ا....... تا ........ داره التماس میکنه رو هر چه زودتر باید عوض کرد چون اصلا به فکررسالت سازمانی خودش نیست فقط به فکر حفظ پست خودشه ما رو از دست اینجور ادما نجات بدین مشنکرم . سارا ع. ارومیه
مهدی . ن . دامپزشک ارومیه
|
-
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
مسئول محترم سایت حکیم مهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما سرور گرامی بهتر نیست که به جای نقطه چین همان نام استان یا شخص در قسمت مربوط باقی بماند تا شایدبعضی از این آقایان که ازشون انتقاد میشه با خبر باشند که چه خیانتی رو دارن در حق این سربازان کمنام میکنن . دکتر مهدی . ن دامپزشک ارومیه
دامپزشک
|
-
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
متاسفانه آقای دکتر خلج ........ و مدیران بد نام دولت نهم ......... می آورد و .......... معاون هم می کند من عکس حضور ایشان در کنار دکتر ....... در ستاد جلیلی را برای شما ارسال می کنم لطفا منتشر نمایید
رضا. م .دامپزشک از ارومیه
|
-
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
آقای دکتر خلج از شما خواهش میکنیم به مشکلات مدبریتی دامپزشکی استان آذربایجانغربی از مدبر کل گرفته تا معاونت فنی و اداری مالی با بررسی مدارک ارسالی فکری به حال این استان بکنید. که واقعا ................
دکتر علی از خوی
|
-
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
با عرض سلام آقای دکتر خلج وقتی شنیدیم که جنابعالی بعنوان ریاست سازمان دامپزشکی کشور منصوب شدید وافعا خوشحال شدیم چرا چون به حتم یقین داریم که حتما به مشکلات ................. این استان همرز با ترکیه رسیدگی خواهید کرد . دکتر علی . از خوی
دکتر ر الف
|
-
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
ضمن تبریک خدمت جناب آقای دکتر خلج که الحق سازمان دامپزشکی در این برهه از زمان در جستجوی چنین مردی بود تا از کم کاری ها ، رانت خواری ها ، بی تفاوتی برعلیه تبعیض ها رهایی یابد . استاد بزرگ بنده از آ............... تنها یک تقاضا دارم و آن دستور بررسی در خصوص مشکلات عدیده ای است که حتی بصورت پرونده های مستند و متقن تشکیل شد ولی با رایزنی هایی که با مسوولین وقت سازمان دامپزشکی کشور صورت گرفت علیرغم اینکه حتی فیلم و عکس و ... موجود بود کل پرونده نیست گردید ولی شاید در سازمان دامپزشکی کشور بخشی از آن را می توان در برخی دفترها یافت . شما را بحق خونهایی که در این دهه در سال 57 ریخته شد تا پرچم زیبایی ها بر افراشته شود به داد دامپزشکی استان برسید
دکترش-د
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
با سلام خدمت آقای دکتر خلج و ارزوی توفیقات روز افزون درخدمت به تمامی اقشار دامپزشکی از دکترگرفته تا پایین ترین سطح این قشر؛ لازم می دانم مواردی را در ارتباط با مدیر کل محترم دامپزشکی استان آ........... که در نقطه نظرات بینندگان بیشتر به چشم می خورد به عرض برسانم شاید مقبول بیفتد؛آقای دکتر همانطور که خود حضرتعالی مستحضرید ایشان از مدیران بارز سازمان هستند چرا که ............. کمتر کسی را در سازمان سراغ داریم و در طول6الی7 سالی که با قدرت و صداقت مدیریت کرده اند(ایشان اصولا هیچ وقت دروغ نمی گویند)دامپزشکی استان بهر کافی را برده است !!!دیگر این پست برای ایشان خیلی کوچک است لذا ازشما ملتمسانه در خواست می نماییم که از بهره خدمتی ایشان در سایر جاها که در اندازه ایشان باشد استفاده نمایند . شاید دامپزشکی استان کمتر عرصه تاخت و تاز دلالان شغل های مدیریتی در استان مثل آقایان ..........، ........، ......... و غیره شود
نخود
|
-
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
خدمت دوستانی که مدام تقاضای عوض شدن مدیر کل استان آغ را دارند. بابا حالا این رفت کدام شخصیت مشعشع دیگری را سراغ دارید بیاد. نکنه منظورتان اینکه خودتان را مدیر کل کنند. البته بهتر است یا امضا نکنید واگر امضا میک نید حداقل با اسم واقعی باشد چرا که چنین اسامی در این استان اصلا وجود ندارند.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
متاسفانه مدیر کل استان .......... کلا بحث فنی را رها کردن و فقط به فکر حفظ جایگاه خود هستند تا جایی که به همه باج میدهند تا چند روز بیشتر بمانند در مسند قدرت و حتی این پست را برای خود کم میدانند و به فکر ریاست سازمان دامپزشکی یا جهاد کشاورزی هستند لطفا این استان توانمند و با پتانسیل را نجات دهید آقای دکتر خلج - دامپزشک از ارومیه
كريمي راد
|
-
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
ضمن عرض سلام و ادب و احترام و تبريك به آقاي دكتر خلج . اميدواريم در فاصله طبقاتي ميان پرسنل اين سازمان كمتر شود با تشكر
عریزی . دام
|
-
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
سلام آقای دکتر خلج ملتمسانه از شما خواهش میکنیم یه فکری هم برای فساد هایی مالی و اخلافی و اداری که از طرف مدبر کل و معاونین اداره کل دامپزشکی استان .......... داره صورت مبگره بکنبن
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
آقای دکتر خلج پرسنل این استان محرم و زحمت کش رو ............. مدیر کلی .............. تک تک مسولین استانی از امام جمعه گرفته تا چای چی استاندار ............. رسالت شغلی و سارماتی خودشو از یاد برده و داره آبروی سازمان دامپزشکی رو با اینجور رفتارها میبره . و یکی نیست به ایشان گوشزد کنه که بابا تا بحال برای این استان چی کار کردی که میخوای بعد از ابن بکتی از بس خلاف کردین بس نیست . دکتر ت. د از ارومیه
استان سمنان -زادگاه دكتر حسن روحاني
|
-
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
0
اقاي دكتر خلج لطفا به نكات به شرح ذيل توجه نمائيد .
1-استفاده از مديران و كارشناسان جوان و با تجربه استاني در سازمان دامپزشكي كشور

2-معرفي كارشناسان ( ليسانس ) به خارج از كشور جهت بازرسي بهداشتي گوشت

3-پيگيري بمنظور تفكيك از وزارت جهاد و مستقل شدن سازمان دامپزشكي

4-پيگيري در خصوص افزايش حقوق كليه افراد شاغل در مجلس شوراي اسلامي

5-پيگيري در خصوص افزايش تعرفه هاي صدور گواهي حمل بهداشتي قرنطينه اي در راستاي درآمد حاصل ماده 14 سازمان دامپزشكي كشور

6- برنامه ريزي بمنظور جذب نيرو در استان هايي كه داراي ريزش شديد نيرو انساني هستند( بازنشته ) .. .

7-پيگيري بمنظور كميته اشتغال زايي فارغ التحصيلان در كارخانجات خوراك دام ، انبار هاي خوراك دام و كارگاهاي مختلف و مرتبط با بحث فرآورده هاي خام دامي منجمله كارخانجات شير و لبنيات و ....
- استان سمنان استان رئيس جمهور
دامپزشک دلسوز
|
-
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
0
با سلام خدمت دوستان.روی سخن بنده در ابتدا با مسئول محترم سایت حکیم مهر است.جناب آقای دکتر کوهیان عزیز خواهشمندم جهت جلوگیری از تهمت های ناروا و عقده گشایی به عده ای اجازه ندهید هر اتهامی را خواست به هر مسئول و مقام محترمی یا قشر خاصی بزند.آقا یا آقایان محترم مرجع حل بعضی از مسائل مطروحه توسط شما در قانون مشخص گردیده است و محلش اینجا نیست.عده ای افراد که قطعا اطلاعات اندکی در خصوص مسائل اداری و فنی دارند تهمتهای بی پایه و سندی را متوجه اشخاص و مسئولین محترم می زنند که علاوه بر ایجاد تنش باعث ایجاد کدورت و دلسردی میشود .لذا درخواست دارم که از درج چنین مطالبی جدا خودداری گردد تا ارزش سایت با مسائل مبتذل درج شده در قسمت نظرات پایین نیاید. با تشکر فراوان- ارومیه
متخصص دامپزشکی
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
با سلام و احترام بنده این انتصاب را تبریک میگویم و موارد زیر را عرض میکنم
اولا هر مدیر کلی که در این بحران بیکاری برادر خود را استخدام کرده است باید عوض شود
ثانیا هر مدیر کلی که کارهای فنی را ول کرده و دائما در فکر کارهای سیاسی است باید عوض شود
ثالثا هر مدیر کلی که از ترس خود معاونین خود را از بین افراد بی اراده انتخاب کرده است باید عوض شود
چهارما هر مدیر کلی که به بازنشستگان بی احترامی کرده است باید عوض شود
پنجما هر مدیر کلی که بدون روپوش وارد کشتارگاه شده است باید عوض شود
ترسو
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
0
دوستی کامنت زیر را گذاشته است (خدمت دوستانی که مدام تقاضای عوض شدن مدیر کل استان آغ را دارند. بابا حالا این رفت کدام شخصیت مشعشع دیگری را سراغ دارید بیاد. نکنه منظورتان اینکه خودتان را مدیر کل کنند. البته بهتر است یا امضا نکنید واگر امضا میک نید حداقل با اسم واقعی باشد چرا که چنین اسامی در این استان اصلا وجود ندارند.- نخود) بنده قسم میخورم در هیچ استانی در کشور هیچ کارمندی در هیچ سازمانی اسمش نخود نیست خوب برادر من وقتی شما خودت نام خودت را نمینویسی چگونه توقع داری دیگران بنویسند
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
0
من هم با نظرات دامپزشک دلسوز کاملا موافقم مثلا این آقای دامپزشک متخصص در مورد اتهاماتی که مطرح کرده باید کمی تحقیق کند. مگر هر کسی که برادرش در یک اداره استخدام شود گناه کرده. خب بنده خدا برادرش امتحان داده مصاحبه کرده و قبول شده و تازه متخصص هم است اگر شما قبول نشدی باید همه را متهم به فساد کنی.
ثانیا چون معاونی درخواست احتمالا غیر قانونی شما ر ا انجام نداده فردی بی اراده و بی اختیار است. اصلا شرط معاونت حرکت در راستای سیاستهای کلی آن اداره کل نکنه منظورت اینه باید خود شما را به معاونی نصب نمایند.
مدیریت محترم سایت حکیم مهر خواهشمندم بجای نقطه چین برخی کامنتها کلا کامنتهای حاوی تهمت را در سایت درج نکنید چون 98درصد این کامنتها از استان آذربایجانغربی است و بعقیده من بدست چند نفر معدود با اسامی مستعار متعدد ارسال می شود. خوب نیست این سایت به محل عقده گشایی عده ای که اگر دوران دست خودشان بود معلوم نبود چه بلایی سر دامپزشکی می آوردند،تبدیل شود. با تشکر-ناظر قضایا
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
از آقای دکتر خلج خواهش میکنیم در امور اداری سازمان خانه تکانی اساسی انجام دهند ...........................
دکتر- ح - ت
|
-
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
با سلام
ضمن تبریک به حضرتعالی بمناسبت انتصاب شا یسته شما به ریاست سازمان دامپزشکی کشور به خانواده دامپزشکی ایران وعرض خدا قوت به تمام همرزمان سنگر جهاد دامپزشکی به استحضار می رساند تمام دوستان ارسال نظرات داشتند وهمگی خواسته هائی داشتند ولی بنده ضمن آرزوی سلامتی برای جنابعالی وکلیه دست اندرکاران سازمان دامپزشکی کشور ومسئلت توفیق روزافزون برای همه تلاشگران عرصه سلامت دامپزشکی اعلام میدارم ما کلیه دامپزشکان استان آذربایجان غربی آماده هرگونه همکاری و ازخودگذشتگی وتلاش مضاعف درراستای رسیدن به اهداف مقدس سازمان دامپزشکی با سکانداری شما درکشور همیشه سبزوسرافرازمان ایران اسلامی هستیم انشاءا...
دکتر ح ت
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
از خودگذشتگی؟تلاش مضاعف؟ آذربایجانغربی؟!!!!!!!!! عجب!!!!!
از پرسنل دامپزشکی استان آذربایچان غربی
|
-
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
0
0
سالهاست که مدیرانی آمده و رفته اند اما نام برخی همیشه ماندگار ثبت شده سازمان دامپزشکی کشور علی رغم وظیفه مندی بسیار بالا در تلاتم طوفانها گهگاه به ورطه غرق شدگی نزدیک شده اما مدیرانی چون دکتر مطلبی و صد البته مدیران مقتدر متفکر و مجربی چون دکتر خلج این سازمان را حفظ مدیریت کرده اند تا خدشه ای به وظایف تشکیلاتی آن وارد نگردد.برادران استان آذربایجان غربی بی شک آقای دکتر خلج و مطمئنا تیم مقتدر ایشان که از مجربین فرهیخته سازمان می باشند علی رغم دوری مسافتی از استان آ. غ. خود مطلع به امور بوده و اشراف کامل دارند در وظایف خود برای خدمت به مردم استان هیچگاه کوتاهی نکنید و همیشه خدا را به یاد داشته باشید خداوند درهایی بر روی آنان که صبر پیشه کنند می گشاید هدف اعتلای سازمان دامپزشکی
از پرسنل دامپزشکی استان آذربایچان غربی
|
-
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
0
در تکمیل آخرین مطلب که نوشته اینجانب بوده به جهت اینکه شاید تفاسیر دیگری ازآن می تواند بعمل آید باید عرض کنم در این استان سیاست جای فن دامپزشکی را گرفته است والسلام به امید گشایش
javad
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
0
با سلام . تبريك ،تبريك.به دكتر خلج .. كارمند قرار دادي بخت برگشته در لرستان هستيم . چون در مركز استان نيستيم و پارتي نداري،نه ماموريتي ،نه اضافه كاري.كارگر افغاني اداره كل هستيم و آنها هميشه از ما طلب كار .اگر هم حرفي بزنيم ميگويند .ناراحتي تسويه كن.



ما هنوز اميد واريم وايستاد هايم به اميد تحولي كلي وموثر
دکتر یوسف زرگرزاده از نقده استان آذربایجان غربی
|
-
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
0
0
جناب دکتر خلج از جناب عالی تقاضا داریم با توجه به تجارب وسوابق تحصیلی وکاریتان نقش واهمیت دامپزشکی را درتا مین بهداشت وسلامت افراد جامعه و اقتصاد ملی و امنیت ملی به گوش مسئولین برسانید وبا بهره گیری از رسانه ملی و روزنامه ها ومجلات اهمیت ونقش بی بدیل دامپزشکی را به اطلاع عموم مردم برساند ودر جلسات مجلس شورای اسلامی وهیات دولت با تبین موضوع امنیت غذائی و بهداشت عمومی اعتبارات لازم را اخذ نمائید
ناشناس
|
-
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
دکتر خلج عزیز لطفا از انتقال سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت حمایت کنید. لطفا از رشته دامپزشکی حمایت جدی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
بسمه تعالی
باسلام و آرزوی موفقیت
مطلبی را خواستم خدمت شریفتان مطرح نمایم.امیداست رسیدگی شود.
بیش از 50 سال از عمر سازمان دامپزشکی می گذرد اما روند بیماریها هر سال تقریبا مثل سال قبل است یعنی در دامپزشکی پیشرفت تقریبا معنای مهمی ندارد .
آیا کسی برای علم ارزش قائل است ؟چرا اگر تحصیل کرده ای و یا مخترعی پس از سالیانی کار و تلاش به دستاوردی می رسد و برای ثبت آن به سازمان رجوع می کند چرا باید فرمول آنرا پس از چند سال دوانیدنش از او بگیرند و سپس آب پاکی را به دستش بزیزند و با بهانه ای حالا که خلع صلاح شده او را جواب کنند. و پس از مدتی هم برایش خبر بیاورند که کارت به نام دیگری برای خودشان ثبت و به بازار امد؟ ! !
آیا در دنیای پیشرفته هم با خلاقان همینگونه رفتار می شود؟ ! !
این مسئله برای یکبار اتفاق نیفتاده است سال هاست همین است در واقع شیوه عمل همین است وتعارف از خودشان بیرون نمی رود !
آیا عدالت , نبوغ , پیشرفت و روند رو بجلو ارزش دارد؟
لطفا رسیدگی کنید. مسئولیت یعنی همین
باتشکر
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام و آرزوی سلامتی و موفقیت حضرات عالی
اگر این متن ها به رویت جناب آقا ی دکتر خلج رسانیده شود از شما متشکر می شوم.
هدف مطرح نمودن یکسری ریز کاری هاست شاید مفید آید. باتشکر
می گویند امسال در آلمان 2 مورد کانون آلودگی به انفلونزا گزارش شده که آنهم بعلت بودن مرغداری در کنار رودخانه و آمدن پرندگان مهاجر بوده است . آنها توانسته اند با آگاهی مفید به مردم , در تلویزیون و .. اعلام کرده اند که اگر پرنده مرده ای را دیدند به دامپزشکی اطلاع دهند وخود دست نزنند. – تا سرنخها را داشته باشند و * کارهای مفید دیگرشان بیماری را کنترل کردند * اینکه اطلاعات مردم از انفلونزا خیلی خوب و کافیست - حتی مردم می دانند که با گرم شدن هوا بیماری می رود.
اینجا یک کانون خود می شود منبع – چون مرغدار, صاحبان پرنده , مردم اطلاعات مفید وکافی ندارند و اگر دارند بطور جدی نیست . کبوترها می میرند و مرده هایشان معلوم نیست چه کرده اند؟ آب بستر رودخانه آلوده میشود - در صورتیکه می توان با اطلاعات همه جانبه , شرایط را تغییر داد- اگر مرتب از طریق صدا و سیما اعلام میشد بمنظور جلوگیری و پیشگیری از انفلونزا چه باید کرد و هر گونه پرنده و دام مرده در محیط رها نشود و اطلاع داده شوند – اینها هم مردم را توجیه اخلاقی می کرد وهم ایجاد سرنخ می نمود.
1- و یا مثلا برای سلامتی از ماسک استفاده کنند برای اینکه انتقال رامانع شوند.
2- ویا اثر جداسازی انها
3- و یا اثر تک تک فاکتورها
4- اصولا این چرخه وقتی جواب می دهد که دو طرف چرخه با هم در توازن باشند یعنی یک طرف کار اینجاست و طرف دیگرش مردمند یعنی تا مردم رعایت نکنند اتفاق رو به رشدی مهیا می شود ؟ چرا هیچ چیز ریشه کن نمی شود ؟ چون سطح علمی مردم و این قشر هنوز پائین است – چون فرهنگ آموزش عمومی بیماریها , پیشگیریها, اصول بهداشتی مراکز پرورش هنوز تقریبا با 50 سال پیش تفاوت بنیادین ندارد - آیا نوآوری و آوردن تاکتیک های جدید نمی تواند کم هزینه انجام شود ؟ چرا صنعتی شدن نصفه نیمه است؟ آیا فرصت برای کامل شدن نیست؟
5- آیا اگر اسرافی صورت بگیرد مبارزه انجام شده است ؟ می شود اسراف در یک در طرف کره جوابگو باشد و در طرف دیگر کره به نحو دیگری , مبارزه عملیاتی باشد ؟ آیا چنین دیده نمیشود؟ آیا این خشم خدا را در پی ندارد؟
6- چرا صنعت دام وطیور ما متمدن نمیشود ؟ در کجا گیر کرده است ؟ آیا کار سختی است ؟ آیا با مغز متفکر کارساز نیست؟ آیا هزینه هایش نمی تواند کمر شکن نباشد ؟
7- آیا اموز ش بهینه , بهداشت بهینه زیر ساختار اوست؟ هست یا نیست ؟ آیا صنعت را دگرگون نمی کند ؟
8- چرا ما مسلمانان اینقدر تنبیه می شویم مگر ما شیعه نیستیم ؟ آیا اگر منش های ما درست بود برکتهای خدا بیش از این با ما نبود؟ آیا هنوز وقت تغییر ما نرسیده است؟
9- آیا هنوز مرغدار و دامدار ما باید به بیراهه روند؟ اشتباهات در کجاست ؟
10- آیا اطلاغات ما کافی نیست؟ آیا غربیان برای پیشرفت راهی غیر از این رقته اند؟
11- آیا چه روند در نهایت به ذلت می انجامد؟ آیا آنان که راه را یافتند چگونه یافتند؟ آیا نباید باطل را شناخت ؟ آیا زمان زمان کمی بود؟
12- آیا نباید بدون تکبر اقدام نمود ؟ آیا اگر اقدامات ما حکمتانه و محکمانه بود اکنون چه جایگاهی بود؟
13- آیا در کار غربیان ( در کار غربیان برای خودشان نه برای کشورها ی دیگر ) می توان ذره ای خرده گرفت ؟
14- آیا طریق طریقت غیر از اینست؟
15- -
16- آیا امر بمعروف همین نیست؟

لطفا رسیدگی کنید.
با تشکر - و با پوزش
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
بسم الله ابرخمن الرحیم
باسلام وآرزوی سلامتی
یک نکته و ان اینکه
وقتی تلفات کلاغ در بیماری انفلونزا زیاد باشد این یعنی اینکه
1- مرغدار به وظایف خود عمل نمی کند و این معضل بسیار مهم -" دفع بهداشتی تلفات " را اصلا رعایت نمی کنند که اینقدر اینقدر انفلونزا در حال گسترش است.
2- دامپزشکی هم از این مسئله براحتی و براحتی عبور کرده است.

3- و این سرنخ مهمی است.
4- ودقیقا این قضیه را در دامدار نیز داریم....( به شکل دیگر)
5- اینکه فرهنگ عمومی سلامت صنعت دام و طیور مردم خیلی پایین است.
6- لطفا رسیدگی کنید.
5-
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام وارزوی سلامتی آقای دکتر خلج
چنر مورد است لطفا پیگیری کنید.
1- آیا قران از اتلاف ذره سخن نمی گوید؟
2- آیا 4 واحد بدون تلفات سیمرغ که در شعاع یک کیلومتری هست چرا باید از بین برود؟ آیا تحقیقات غرب را تایید کرده است؟آیا بعد از گذشتن 38 روز از تاریخ ابتلا اولیه اولین کانون , خلاف گفته هایشان را ثابت نکرده است؟
3- آیا تلفات تصاعدی آن در بقیه سالن ها ثابت شد؟
4- آیا 300 تن تخم مرغ نمی شد از لحاظ سطح و یا عمق رندومی PCR شود ؟ آیا خدا از ذره می گذرد؟ چه کسی مسئول عقب ماندن مامسلمانان می شود؟
5- آیه 16 سوره لقمان : "یابنی انها ان تک مثقال حبه من خردل فتکن فی صخره او فی السموات او فی الارض یات بهاالله ان الله لطیف خبیر " " پسرم اگر به اندازه سنگینی دانه خردلی کار نیک ویا بد صورت پذیرد و در دل سنگی و یا در گوشه ای از آسمانها و یا زمین قرار گیرد خداوند آن را در قیامت برای بها دادن , می آورد . بدرستیکه خداوند دقیق و آگاه است. "
6- آیا این آیه برای چیست؟
7- آیا بعد از اینهمه هنوز باید چشم و گوش بسته , اکتفا به یکسری معلومات از راه دور رسیده , بسنده کرد ؟
8- آیا نمی شد به حقیقت واقعی دسترسی پیدا نمود؟
9- آیا انتشار ویروس از "بدیهی ترین " روشها که در غرب نیز استفاده می شود یعنی بهداشتی بودن فضای مرغداری و ورود هوای سالم و مدیریت لاشه مرده وکود آن صورت میگیرد و یا از تخم مرعی که به مراتب بسیار safety آن قابل اثبات کردن است تحقق می یابد؟
10- آیا شواهد عملی تاکنون اینرا نشان نداده است ؟
11- آیا ما نیازمند به کار و آذوقه و اقتصاد در شب عید کم داریم؟
باتشکر
نظر شما
ادامه