کد خبر: ۲۲۴۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، در ادامه انتقادات سریالی خود از سازمان دامپزشکی کشور، با انتقاد از اهمال سازمان دامپزشکی در مقابله با آنفلوآنزای حاد پرندگان، گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگوی خسارت های وارده به مرغداران باشد.

«رحمت الله نوروزی» در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اهمال سازمان دامپزشکی در مقابله با آنفلوآنزای حاد پرندگان، گفت:نابودی بسیاری از پرندگان و همچنین خسارت های بی شماری که به مرغداران وارد شده نتیجه بی توجهی مسئولان به وظایفشان است.

هنوز هیچ پرداختی به مرغداران صورت نگرفته است

نماینده مردم علی آباد کتول درمجلس شورای اسلامی،با تاکید برضرورت تسریع درتخصیص اعتبارات برای جبران خسارت آنفلوآنزای پرندگان از سوی دولت،افزود: با وجود وعده های بیشمار هنوز هیچ پرداختی به مرغداران صورت نگرفته است.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان دامپزشکی در کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، تصریح کرد: توضیحات "مهدی خلج "ریاست سازمان دامپزشکی درخصوص اقدامات انجام شده از سوی این سازمان قانع کننده نبود.

این نماینده مردم درمجلس نهم،با بیان اینکه نمایندگان خواستار حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس هستند،ادامه داد: درصورتی که توضیحات وزیر درخصوص مقابله با آنفلوآنزای پرندگان قانع کننده نباشد،پیگیر سوال از وی خواهیم بود.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:دولت درحمایت از تولیدکنندگان باید اهتمام بیشتری داشته باشد.

 

خبر مرتبط:

انتقادات مغرضانه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از سازمان دامپزشکی ادامه دارد!

انتقاد غیرمنصفانه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: سازمان دامپزشکی در خصوص آنفلوانزا عجولانه برخورد کرد!

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: مسئولان سازمان دامپزشکی باید در زمینه افت قیمت تخم‌مرغ پاسخگو باشند!

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
علی آباد هم دهی است.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
ببین بخاطر تعطیلی کشتارگاه غیر بهداشتی .................... داره چکار میکنه!!!!!
نظر شما
ادامه