کد خبر: ۲۲۵۳۷

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور به همراه دکتر رئوفی معاون وی در سفر به استان سیستان و بلوچستان از کشتارگاه های شهرستان چابهار و کنارک بازدید بعمل آوردند.

دکتر میر لاشاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چابهار گفت: این بازدید به منظور شناسایی و ارزیابی ظرفیت کشتار در کشتارگاه های صنعتی شهرستان چابهار و کنارک صورت گرفته است که این واحدها با تمام ظرفیت های موجود فعالیت داشته باشند.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط مطلوب این کشتارگاه ها از جمله وجود اتاق های سرد، شامل پیش سرد، تونل انجماد، انبارهای نگهداری و وجود بسته بندی در محل کشتارگاه، مقرر گردید که افزایش ظرفیت کشتار در پروانه بهره برداری کشتارگاه های مذکور اصلاح شده تا این واحدها بتوانند با توجه به شرایط موجود با حداکثر ظرفیت روزانه به فعالیت خود ادامه دهند.

دکتر عباسی در ادامه از نزدیک وضعیت کشتارگاه ها و بسته بندی های شهرستان زاهدان را مورد بررسی قرارداده و در خصوص رفع نواقص و افزایش کیفیت و کارایی این مراکز نکاتی را متذکر شد.

در ادامه مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور با حضور در شهرستان مرزی میرجاوه از کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان بازدید بعمل آورده و در جریان مشکلات و نواقص موجود در این کشتارگاه قرار گرفت.

 

 

نظر شما
ادامه