کد خبر: ۲۳۱۳

حکیم مهر -  هنگام تصدی دکتر مجتبی نوروزی رئیس قبلی سازمان دامپزشکی برخی از خبرگزاریها بویژه خبرگزاری مهر وی را با عنوان جعلی "معاون وزیر" معرفی و پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی هم به نقل از این خبرگزاری این عنوان را تبلیغ می‎نمود.

با ورود دکتر سید محسن دستور به اتاق ریاست سازمان دامپزشکی این روند همچنان ادامه داشت و مطابق رسم پیشین نشریه حکیم مهر این نوع اطلاع رسانی را تضعیف شأن و جایگاه سازمان دامپزشکی می‌دانست.

در پی اصرار فراوان حکیم مهر مبنی بر اصلاح این عنوان ، بیژن ناهیدی رئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی در نامه‎ای به رسانه‎ها رسماً از آنان خواست دکتر دستور را تنها "رئیس سازمان دامپزشکی" معرفی کنند.

اکنون با گذشت بیش از یک ماه از این تذکر رئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی به رسانه‎ها ، خبرگزاری ایلنا در خبری دکتر دستور را "معاون وزیر جهاد کشاورزی" عنوان نموده اما برخلاف رویه گذشته پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور این خبر را در حالی منتشر نمود که این عنوان را به "رئیس سازمان دامپزشکی" اصلاح نموده است.

 

نشریه حکیم مهر ضمن تقدیر از این اقدام سازمان دامپزشکی امیدوار است در آینده نزدیک جایگاه ریاست سازمان دامپزشکی کشور فارغ از تصدی اشخاص مختلف تقویت گردد و این جایگاه به دلیل مسئولیت مهم در اقتصاد و امنیت و سلامت کشور نه تنها شایسته معاونت وزیر جهاد کشاورزی بلکه لایق جایگاههای برتری هم هست.

 

خبر مرتبط :

 

 
 
نظر شما
ادامه