کد خبر: ۲۳۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل و رئیس حراست اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به همراه مدیریت جهاد کشاورزی و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان از مرکز پرورش شترمرغ واستریوش اسپادانا به ظرفیت 250 قطعه مولد، در شهرستان دهاقان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در ابتدای این بازدید دکتر مهدی فرهمندیان مسئول فنی- بهداشتی مرکز ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل و هیات همراه، تاریخچه ای از تاسیس و راه اندازی مرکز را بیان کرد و نکاتی در خصوص مدیریت پرورش، بیماری ها و مدیریت مبارزه با بیماری ها توضیح داد.

در ادامه مدیرعامل مرکز ضمن تشکر از همکاری هایی که شبکه دامپزشکی شهرستان با این مرکز داشته، گزارشی از مشکلاتی موجود در مجموعه داد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن خسته نباشید به مسئول فنی- بهداشتی و مدیریت مرکز، دستورات و ارشادات لازم جهت رفع مشکل مجموعه داد و آمادگی این اداره کل را برای همراهی با سرمایه گذاران در حوزه دامپروری درچارچوب قوانین و دستورالعمل های بهداشتی سازمان دامپزشکی اعلام کرد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک اصفانی
|
-
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
مدیر کل دستورات و ارشادات لازم جهت رفع مشکل مجموعه داد،مگه گشت ارشاده؟مگه مدیر کل پرورش دهنده با تجربه شترمرغه؟مگه در این بخش کارشناس متبحر و مولفه؟مگه داریم مگه میشه؟
نظر شما
ادامه