کد خبر: ۲۴۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان همدان اظهار داشت: صدور مجوز حمل هر گونه طیور به کشتارگاههای استان،در حفظ سلامت و امنیت غذایی جامعه و پیشگیری از بروز شیوع بیماریهای مشترک و حصول اطمینان از رعایت دستورالعملهای سازمان دامپزشکی اهمیت بسزایی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر محمود رضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، مهندس حسن پور و جمعی از کارشناسان اداره دامپزشکی بطور سرزده و شبانه از کشتارگاه طیور شهرستان بهار بازدید به عمل آورد.

در این بازدید شبانه که در ادامه بازدیدهای مستمر از کشتارگاه های استان و با هدف برطرف شدن نواقص بهداشتی و اجرایی آن ها انجام شد، دکتر رسولی ضمن حضور در بخش های مختلف این کشتارگاه، نکات بهداشتی مدنظر و توصیه های لازم را به مدیران و ناظر بهداشتی این واحد گوشزد کرد.

وی در ادامه به همراه هیئت بازدید کننده از کشتارگاه بر نظارت دقیق بر اعمال ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای و دستورالعمل های ابلاغی، همچنین نحوه صدور کد رهگیری و مجوزهای حمل مرغ زنده و گوشت مرغ استحصالی، آلایش خوراکی و ضایعات کشتارگاهی را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدید شبانه که حدود 4 ساعت به طول انجامید، مدیرکل دامپزشکی استان همدان با توجه به لزوم انجام پیشگیری از بروز و شیوع بسیاری از بیماریهای طیور و نقش ارزنده کشتارگاههای طیور در این رابطه و رعایت بهداشت کامل در آنها بر لزوم انجام هر چه بهتر امور محوله به مسئول فنی و بهداشتی واحد و همچنین دستیاران ایشان تاکید کرد.

در ادامه طی جلسه ای دکتر رسولی و مدیرکل تعزیرات استان همراه با رئیس کشتارگاه و بازرسان اداره کل دامپزشکی استان همدان ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات موجود بر انجام هماهنگی و همفکری بیشتر جهت حل مشکلات تاکید نمود.

در پایان مدیرکل دامپزشکی استان به همراه مهندس حسن پور و کارشناسان اداره دامپزشکی از پست قرنطینه این شهرستان بازدید به عمل آورد و از نزدیک بر فعالیت و عملکرد اکیپ مستقر در این پست نظارت نمود.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
تاریخ خبر ؛ روز دوشنبه 9 آذر ( امروز 8 آذر 94 ) درج شد !
نظر شما
ادامه