کد خبر: ۲۴۳۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

«دکتر کامیار داهیم» مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی از پست قرنطینه بین استانی "رختار" در محور سلماس به تبریز بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، در این بازدید دکتر داهیم از نزدیک به ارزیابی وضعیت جابجایی و تردد محموله های دام و طیور و فرآورده های خام دامی از پست قرنطینه بین استانی رختار در محور سلماس به تبریز پرداخت.

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی در خاتمه بازدید از عملکرد همکاران در پست قرنطینه بین استانی رختار اظهار رضایت نمود.

لازم به ذکر است که پست قرنطینه بین استانی رختار در محور سلماس به تبریز یکی از پست های قرنطینه مهم استانی بین دو استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی می باشد که به لحاظ تردد شبانه روزی دام و فرآورده های خام دامی، از این محور و به جهت پیشگیری و کنترل بیماری ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همكار بخش خصوصي
|
-
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
0
با عرض سلام به خدمت مدير كل محترم به استحضار ميرساند كه اقاي محترمي كه در عكس مشاهده ميفرمايند داراي تحصيلات كمتر از ديپلم متوسطه ميباشند در حالتيكه در استان تعداد زيادي كاردان و تكنسين و كارشناس دانشگاهي وجود دارد به چه دليل وظيفه مهم قرنطينه به يك فرد غيرفني سپرده ميشود
دامپزشک طرح نیروی انسانی
|
-
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
0
این دفاتر در زیر برف و باران پاییزی چقدر سالم مانده اند
نظر شما
ادامه