کد خبر: ۲۸۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر ذبیح ا... قائمی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز روز شنبه مورخ 17/11/94 در محل اداره کل دامپزشکی حضور یافته و از بخش های مختلف اداره کل بازدید بعمل آورد.

گفتنی است در جلسه ای که به مناسبت حضور وی در محل اداره کل برگزار شد، ابتدا «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و تشکر از حضور دکتر قائمی در اداره کل دامپزشکی، به ارائه آمار و عملکردهای 10 ماهه ادارات فنی و ستادی اداره کل در قالب پاورپوینت پرداخت.

دکتر شریفی گفت: استان البرز از لحاظ صنعت دام و طیور در کشور حائز رتبه بالایی بوده و نیازمند حمایتهای جدی مسئولین می باشد.

وی افزود: این اداره کل همواره در صف اول پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مشترک و واگیر می باشد.

در ادامه، دکتر قائمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط دامپزشکی استان، گفت: دامپزشکی از جمله ارگان های مهم و قابل توجه می باشد که در مسئله حفظ بهداشت و شرایط سلامت انواع فرآورده های خام دامی بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: خوشبختانه دامپزشکی استان دارای نیروهای متخصص و کارآمد بوده و بیش از 50 درصد آن را پرسنل دکترا تشکیل می دهند.

دکتر قائمی همچنین به آمارهای اشاره شده اشاره و گفت: استان البرز در صنعت دام و طیور جایگاه ویژه ای دارد و نیازمند توجه بیشتر مسئولین در این بخش می باشد.

دکتر قائمی در خصوص اعتبارات بودجه ای نیز گفت: علیرغم کمبود بودجه و امکانات، سعی ما بر این است که به دامپزشکی بدلیل حساسیت کاری نگاه ویژه تری لحاظ گردد تا انشا... کارکنان دامپزشکی با دلگرمی بیشتر به فعالیت ها و خدمات خود در خصوص کنترل و نظارتهای بهداشتی ادامه دهند.

وی در پایان ضمن تقدیر از جلسه برگزار شده افزود: این سازمان همواره در جهت ارتقاء کیفیت ادارات اجرایی استان آمادگی داشته و از واگذاری خدمات به بخش خصوصی حمایت می کند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
آقای قائمی بفکر ساختمان اداره کل هم باشید زمان خیلی زود میگذرد تلاش نمایید این استان تلاش طاقت فرسا میخواهد
نظر شما
ادامه