کد خبر: ۲۹۸۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
سید محمد عابدی فرماندار اهر
 

فرماندار اهر گفت: هم اکنون وضعیت بیماری تب برفکی در شهرستان اهر به صورت عادی بوده و حدود ۴ روز است که بیماری تحت کنترل می باشد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از  افکارنیوز، «سید محمد عابدی» با اشاره به آخرین وضعیت بیماری تب برفکی در شهرستان اهر، گفت: از 207 روستای این شهرستان، احشام نزدیک به 170 روستا واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه 300 هزار دوز واکسن در اهر استفاده شده است، اظهار کرد: قسمتی از واکسن ها از کشور ترکیه وارد شده و قسمتی نیز در کشور خودمان و در شهر مهاباد به تولید رسیده است.

فرماندار اهر در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت این بیماری در شهرستان اهر به صورت عادی بوده و حدود 4 روز است که بیماری تحت کنترل می باشد.

گفتنی است، بیماری تب برفکی که یک بیماری مختص دام می باشد از اوایل سال جاری در شهرستان اهر و برخی دیگر از شهرستان های آذربایجان شرقی تلفات گسترده ای داشته است و طبق اعلام مدیرکل دامپزشکی استان تاکنون 1300 رأس دام بر اثر این بیماری تلف شده اند .
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
عجب فرماندار سادهای
مصطفی قلاوند
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
یکی از وظایف نیرو های اطلاعاتی کشور انتخاب مدیران لایق در سمت های مدیریتی کشور است. در گذشته زمانی که دستگاهی به نیرو های کارکشته مدیریتی نیازمند بودند از دستگاه های امنیتی اطلاعاتی کشور درخواست میشد که در این پست ها مستقر شوند، و این تغییر باعث میشد که وظیفه این افراد از تامین اطلاعات به مشتری اطلاعات تغییر ماهیت بدهند.

یک مدیر ویژگی های مشخصی داره که متاسفانه در خیل عظیمی از مدیران وزارت خانه ها دیده نمیشه.
پاسخ ها
وحید سه دکانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
احسن برشما اقا مصطفی واقعا گل گفتی کسانی باید شرمنده باشند که میگن بیماری تب برفکی به طور 4 روز وعادی بوده شما اصلا میدانید مدیریت چیست
نظر شما
ادامه