کد خبر: ۳۱۷۲۴
 
 

رای گیری اینترنتی برای انتخاب برترین کارشناسان صنایع غذایی و شرکت های غذایی استان مازندران برای انتخاب "برترین های کیفیت" ویژه روز جهانی غذا از اول مهر ماه آغاز شد و به مدت 11 روز ادامه دارد.

با توجه به اینکه 4 دکتر دامپزشک و یک کارشناس دامپزشکی در انتخابات کاندیدا هستند و شرکت کلیه دامپزشکان از سراسر کشور در این رای گیری آزاد می باشد، از کلیه همکاران ارجمند درخواست می شود که در این رای گیری اینترنتی شرکت نموده و به همکاران دامپزشک رای دهند تا حداقل موجب انتخاب همکاران دامپزشک در این انتخابات گردد.

لازم به ذکر است که دامپزشکانی که در این رای گیری اینترنتی شرکت می کنند، باید نام و نام خانوادگی، شماره تماس، میزان تحصیلات و محل کارشان را در سایت اعلام نمایند. در واقع برای اینکه یک نفر نتواند بیش از یک بار رای دهد، رمز عبوری به هر شخص داده می شود. رای دهندگان باید از بین مصرف کنندگان آگاه باشند که شامل دامپزشکان هم می شود. در واقع مصرف کنندگان عام مثل مردم عادی مجاز به رای دادن نیستند، حتی اگر از اعضای خانواده فرد باشند.

نکته مهم: هر رای دهنده حتماً باید 6 کارشناس را از 6 گروه غذایی انتخاب کند، یعنی از هر گروه غذایی فقط یک کارشناس انتخاب می شود.

 

برای شرکت در این رای گیری اینترنتی کلیک نمایید

 

راهنمای رای گیری در سایت http://elect.fda-mazand.com

 (برای انتخاب شرکت ها و کارشناسان برتر کیفیت محور صنایع غذایی مازندران در سال 95 )

مراحل رای گیری شرکتها و کارشناسان منتخب دستگاه های نظارتی استان در شش گروه تولیدی1- لبنیات، 2-روغن، 3- نوشیدنی، 4- آرد و فراورده های آردی، 5- فراورده های گوشتی و 6- کنسروهای غیرگوشتی به شرح زیر می باشد:

پس از ورود به سایت http://elect.fda-mazand.com رمز کاربری را در کادر مربوطه تایپ کنید و وارد صفحه رای گیری شوید. با انتخاب خود میتوانید در رای گیری شرکتها، کارشناسان و یا هر دو مشارکت کنید.

 1- انتخاب شرکتهای برتر

برای انتخاب برترین شرکت های کیفی باید حداقل به 6 و حداکثر به 10 واحد از لیست شرکت های نامزد (33شرکت) در گروه های مختلف تولیدی رای بدهید.  گروه های تولیدی شش گانه در شش رنگ تفکیک شده اند.

یادآوری 1: لطفا اولویت انتخاب را بر پایه تعهد شرکتها به کیفیت و سلامت تولیدات قرار دهید.

یادآوری 2: از هر گروه تولیدی باید حداقل یک شرکت انتخاب شود، در غیر اینصورت امکان ثبت نهایی وجود ندارد و فرایند انتخاب کامل نخواهد شد.

 2- انتخاب کارشناسان برتر

برای انتخاب کارشناسان برتر با کلیک روی آیکون "کارشناسان نامزد" وارد صفحه انتخابات این گروه شوید و 6 کارشناس و الزاماً از هر گروه تولیدی یک کارشناس را انتخاب کنید.

یادآوری 1: لطفا اولویت انتخاب را بر پایه نقش این کارشناسان در حفظ و رشد کیفیت و سلامت محصولات و نیز نقش اجتماعی و فعالیتشان در تشکل های مدنی مرتبط قرار دهید.

یادآوری 1: امکان انتخاب دو کارشناس از یک گروه وجود ندارد و نیز در صورت عدم انتخاب از همه گروه ها، امکان ثبت نهایی وجود ندارد و فرایند انتخاب کارشناس برتر کامل نخواهد شد.

 3- ثبت نهایی

به ازای هر رای که می دهید نام نامزد در پایین صفحه ظاهر خواهد شد و بعد از اتمام رای دهی در هر یک از دو گروه (شرکتها و کارشناسان) باید ثبت نهایی انجام شود.

رای هایی که ثبت نهایی نشده باشند در شمارش کلی بی اثر خواهند بود.

یادآوری 1: تا قبل از ثبت نهایی آرا امکان تغییر در انتخاب ها وجود دارد، ولی پس از آن امکان تغییر در هیچکدام از لیست ها را نخواهید داشت.

یادآوری 2: رمز عبوری که در اختیار دارید تا تکمیل رای گیری هر دو گروه (شرکتها و کارشناسان) معتبر می ماند به عبارتی با این رمز عبور می توانید در زمانهای مختلف در رای گیری هر گروه شرکت کنید ولی بعد از رای گیری کامل هر دو گروه، رمز عبور از اعتبار ساقط می شود.

 
 
نظر شما
ادامه