کد خبر: ۳۴۲۹۷
 

بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه لرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر خسرو عزیزی» از سفر وزیر علوم به لرستان طی فردا شنبه خبر داد و اظهار داشت: وزیر علوم برای افتتاح چند پروژه اقتصاد مقاومتی دانشگاه لرستان به استان می‌آید.

وی با اشاره به اینکه وزیر علوم از نزدیک، پیشرفت‌ها و مشکلات دانشگاه لرستان را خواهد دید گفت: از مطالبات ما این است که بخشی از واحدهای مسکن مهر که در دولت قبل در زمین دانشگاه لرستان ساخته شده‌اند و بدون متقاضی هستند به استادان، کارکنان و خوابگاه‌ متأهلی دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت:افتتاح فاز نخست پروژه‌ حصارکشی دانشگاه لرستان از جمله پروژه‌هایی است که قرار است وزیر علوم افتتاح کند.

عزیزی عنوان کرد: نباید فراموش کرد سال‌هاست سایت مرکزی دانشگاه لرستان فاقد حصار بوده است و هم اکنون از مجموع هفت هزار متر، مقدار دو هزار و ۵۰۰ متر، در حال حصارکشی است و مابقی کار هم در حال انجام است.

وی با اشاره به نشست وزیر علوم با شورای دانشگاه لرستان گفت: افتتاح پروژه گازرسانی به دانشگاه لرستان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر علوم به لرستان است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه همچنین بیمارستان تخصصی دامپزشکی با حضور وزیر علوم افتتاح می‌شود اظهار داشت: افتتاح آزمایشگاه تخصصی شماره دو در سایت دانشکده کشاورزی نیز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر علوم خواهد بود.

 
 
نظر شما
ادامه