کد خبر: ۳۴۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر



ادارات دامپزشکی در اسرع وقت موافقت یا مخالفت خود را با صدور جواز کسب مشاغل مرتبط با دامپزشکی (مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، رستوران ها و...) اعلام می‌کنند.

به گزارش حکیم‌مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر سید بهمن نقیبی» گفت: بر اساس آئین نامه اجرایی نظارت دامپزشکی و به استناد ماده ۲۱ قانون سازمان دامپزشکی کشور، کلیه مراجع صادر‌کننده پروانه کسب می بایست از دامپزشکی در خصوص مراکز عرضه فرآوردهای خام دامی و رستوران ها و ... استعلام نمایند.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: از آنجا که نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و رستوران ها بر عهده دامپزشکی است، بعضاً با صدور جواز کسب بدون استعلام از دامپزشکی مواجه بودیم که مشکلاتی را با خود به همراه داشت ولی با برگزاری جلسات متعدد با اتحادیه‌های صادر کننده پروانه کسب و شرح قوانین و ارائه دستورالعمل‌های متقن در سال گذشته، مقرر شد صدور پروانه‌های کسب منوط به موافقت اداره دامپزشکی باشد.

دکتر نقیبی ضمن تاکید به لزوم دریافت پروانه کسب در واحدهای عرضه گفت: زیرساخت ها و قوانین جهت صدور پروانه بهداشتی از سوی سازمان دامپزشکی آماده شده و این اداره در اسرع وقت نسبت به کلیه تقاضاها پاسخگو خواهد بود.

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: با هدف تسهیل در ایجاد زمینه‌های اشتغال، پاسخ به استعلام‌های مذکور در سریعترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتررهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
اين موضوع يک راه فرار براي فردي که ميخواهد مجوز بگيرد دارد به اين نحو که چنانچه استعلام دامپزشکي که معمولا بصورت دستي دراختيار فرد قرارميگيرد ،چنانچه به دامپزشکي ارائه نشود ،صنف مربوطه بعد از ده روز عدم پاسخ دامپزشکي ،بمنزله رأي مثبت تلقي ميکند وبه اين نحو سيستم دامپزشکي را دور ميزند .البته اين ده روز عدم پاسخ بمنزله موافقت دستگاه جنبه قانوني دارد.
نظر شما
ادامه