کد خبر: ۳۵۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر


معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در ماه‌های تیر و مرداد باید همانند سنوات گذشته، منتظر اعلام موارد جدید از تب کریمه کنگو در استان‌ها باشیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر کریم امیری» معاون امور دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی با اشاره به آخرین وضعیت تب کریمه کنگو اظهار داشت: براساس آخرین آمار تاکنون از ۶۵ نفری که مبتلا به این بیماری شدند، سه نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

به گفته وی طی هفته‌های اخیر در استان تهران و شهرستان‌ها موارد جدیدی از سوی وزارت بهداشت اعلام نشده است.

امیری افزود: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در ماه‌های تیر و مرداد باید همانند سنوات گذشته منتظر اعلام موارد جدید در استان‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم حائز اهمیت است، گفت: بنابراین از مردم تقاضا داریم که از کشتار غیرمجاز دام و خرید گوشت از مراکز غیرمجاز اکیداً خودداری نمایند.

معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی با اشاره به ضرورت هوشیاری دامداران بیان کرد: دامداران در صورت رویت کنه روی بدندام خود مراتب به سازمان دامپزشکی اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدام به سم‌پاشی اسطبل‌ها نمایند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
آقای دکتر عزیز همین دو روز پیش که مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت(دکتر گویا) آمار مبتلایان را 79 نفر و فوتی ها را 5 نفر اعلام کردند تو همین سایت حکیم مهر.........
حکیم مهر حداقل خبر مندرج خودتون رو به دکتر می گفتید........
نظر شما
ادامه