کد خبر: ۳۶۱۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر


مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر اختصاص اعتبارات فصل کشاورزی، دامپزشکی باید از اعتبارات فصل سلامت بهره‌مند شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال بختیاری، «دکتر عبدالمحمد نجاتی» با بیان اینکه در موضوع سلامت نباید مماشات کرد و باید با قاطعیت برخورد شود، اظهار کرد: با اختصاص درصدی از اعتبارات فصل سلامت به دامپزشکی علاوه بر فصل کشاورزی می‌توان از اکثر بیماری‌های مشترک پیشگیری و هزینه‌های مردم برای درمان کم کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بحث سلامت آگاهی و همکاری مردم با دستگاه‌های ذی‌ربط در تهیه محصولات، کشتار غیرمجاز ساماندهی شده است.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر سلامت به مخاطره بیفتد امنیت نیز به تبع آن از بین خواهد رفت و مردم همیشه دغدغه سلامت را دارند افزود: در صورت حضور سرمایه‌گذار در استان و تامین دام و گوشت برای قصاب‌ها، بسیاری از مشکلات قصابان کاهش پیدا می‌کند.

نجاتی با اشاره به اینکه با عدم حضور قصابان در کشتارگاه بسیاری از آلودگی‌هایی که با نقل و انتقال جابجا می‌شود، کاهش می‌یابد، عنوان کرد: در حال حاضر مهمترین مسأله پیش سرد‌گذاری لاشه‌های استحصالی از کشتارگاه‌های سنتی است تا بتوانیم بسیاری از بیماری‌ها را به حداقل برسانیم.




 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
با سلام.
برای بازدیدقصابیها باید نیروی فنی برود، چرا کارمند امورمالی که فنی نیست به بازدید میرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
این که خوب در شهرستان ....... کسی که بیست سال راننده بوده براساس سابقه کار و پارتی برایش حکم فنی زدند که تسری بگیرد و نظارت بهداشتی در سطح شهر ....... می رود. در ضمن این یک نمونه کوچک در یک شهرستان و مرکز استان است. چرا کسی در سازمان پیگیر امور استانها نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
متاسفانه در بعضی استانها برای اینکه بتوانند به کارمند تسری بدهند برای کارمندانی هم که تحصیلات دامپزشکی یا مرتبط به دامپزشکی ندارند بر حسب سابقه و تجربه حکم فنی صادر شده و گاها در امور فنی و بازرسی از آنها استفاده میشود
نظر شما
ادامه