کد خبر: ۳۶۴۹
حکیم مهر - شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان در پی درخواست‌های مکرر متقاضیان مسکن اقدام به معرفی پروژه‌های جدید خود در سطح استان برای اعضای این شورا کرد.
 بلوار شفق، جنب پارک قلمستان و ارغوانیه 2 عنوان طرح‌های مسکونی این شورا برای اعضای نظام دامپزشکی در استان اصفهان است.
پروژه بلوار شفق در بلوار شفق کوچه شهید انصاری واقع است، پروژه جنب پارک قلمستان در خیابان امام خمینی کوچه 30 و پروژه ارغوانیه 2 در ارغوانیه شهرک الهیه کوچه حجتیه شهر اصفهان واقع هستند.
متقاضیان حداکثر تا تاریخ 18/7/89 باید مبالغ درخواستی را به حساب شماره 14002537364 نزد شعبه مسکن مرکزی به نام تعاونی مسکن نظام دامپزشکی استان اصفهان واریز و فیش مورد نظر را برای تشکیل پرونده به همراه مدارک درخواسنی به تعاونی مسکن این شورا تحویل دهند.
اصل و کپی کارت ملی، شناسنامه و کارت نظام دامپزشکی، فرم ثبت نام اولیه و فیش بانکی مبلغ 600 هزار تومان به عنوان حق عضویت و فیش بانکی پیش پرداخت پروژه مورد نظر مدارک متقاضیان استفاده از خدمات جدید تعاونی مسکن شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان را شامل می‌شود.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آدرس محل طرح‌ها می‌توانند در ساعات اداری به محل شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان مراجعه نمایند.
تعاونی مسکن شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان در صورت به حد نصاب رسیدن پروژه‌های اعلامی اقدام به  خرید زمین و تراکم می‌نماید و در صورت به حد نصاب نرسیدن ثبت نام هر یک از پروژه ها پس از اتمام مهلت مقرر ظرف مدت یک هفته از تاریخ اعلام شده مبالغ دریافتی عودت داده می شود و تعاونی مسئولیتی در قبال احداث آن پروژه ندارد.
بنا بر اعلام تعاونی مصرف شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان مبالغ ذکر شده فقط برای خرید زمین و تراکم به صورت علی الحساب محاسبه شده است و مبالغ بعدی برای مخارج ساخت و ساز متعاقباً اعلام می شود.
همچنین متقاضیان می توانند طرح های مذکور را به صورت اولویت بندی در فرم ثبت نام تعاونی اعلام کنند تا تعاونی در صورت به حد نصاب نرسیدن هر یک از پروژه ها نسبت به اولویت ثبت نام متقاضی اقدام نماید.
نظر شما
ادامه