کد خبر: ۳۸۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه مصاحبه حضوری، تخصصی و عمومی داوطلبان استخدامی سازمان دامپزشکی کشور چهار استان منطقه غرب کشور در روز چهارشنبه مورخه 8/9/96 در محل اداره کل دامپزشکی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این مرحله تعداد 73 نفر (سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان نهایی) استان های ایلام، زنجان، کرمانشاه و کردستان با حضور مشاور رئیس سازمان و مسئول امور استانها، مدیران کل امور اداری و امور مالی، اساتید و کارشناسان سازمان دامپزشکی، نمایندگان سازمان مدیریت کردستان، نماینده هسته گزینش و نماینده بنیاد شهید استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

خاطر نشان می سازد جلسه مصاحبه داوطلبین در حوزه های تخصصی، غیر فنی، عمومی و ICDL انجام گرفت و افرادی که حد نصاب لازم را کسب نمایند، بعد از طی مراحل قانونی به استخدام سازمان دامپزشکی در خواهند آمد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
با سلام
نقدی بر نحوه‌ی مصاحبه داشتم:
۱) اساتید بزرگوار در سوالات از بنده پرسیدن تب کشتارگاه ، نقد بنده اینه در سوالات چرا از اسامی علمی بیماریها استفاده نمیشه!؟ و از اسامی فارسی که گاها به چندین اسم مختلف نامیده میشه استفاده کردن.
۲) نقد دوم بنده این بود : از بنده پرسیده شد یک گاو داریم بصورت پریودیک طی سه سال اسهال داره! و انتظار داشتند بنده روی یک بیماری خاص تمرکز کنم و بگم قطعا فلان بیماریست، به نظرم منظورشون بیماری یون بود ، اما نقد بنده اینه چرا در سوال علایم اصلی بیماری یون رو که اسهال پرتابی هست اشاره نمیکنن و تنها یک حالت کلی از بیماری میگن!! خب مطمئنن با یک حالت کلی کسی نمیتونه قطعا بگه فلان بیماریست.

در نهایت از تمام اساتید بزرگوار تقدیر و تشکر میکنم. و آرزوی موفقیت دارم برای تمام جوانان کشورم
نظر شما
ادامه