کد خبر: ۳۹۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - تصاویر : بازدید دکتر دستور از تونلهای ضد عفونی وسائل نقلیه در بازرگان

 

رییس سازمان دامپزشکی کشور در اولین روز سفر به استان آذربایجان غربی از جایگاههای ضدعفونی مکانیکی وسائط نقلیه (داکت / DUCT) در مرز بازرگان بازید بعمل آورد .
دکتر دستور رییس سازمان دامپزشکی کشور به همراه ناهیدی رییس اداره روابط عمومی این سازمان سفر دو روزه ای را به منظور بازدید از توانمندیهای استان آذربایجان غربی در راستای حفظ و حراست از سرمایه دامی کشور و تامین بهداشت عمومی جامعه و ارائه رهنمودهای لازم داشته است.

در اولین روز سفر ، دکتر دستور به همراه مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی و هئیت همراه از کشتارگاه صنعتی دامی در حال احداث شرکت صنایع گوشت فروردگان و آزمایشگاه درجه یک تشخیص دامپزشکی در شهرستان خوی ، تونلهای صد عفونی وسائط نقلیه در مرز بازرگان و آزمایشگاه دامپزشکی قرنطینه مرزی بازرگان شهرستان ماکو بازدید نمود.

 

 

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حق‎گو
|
-
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۳
0
0
آقا بعضي از تونلها متعلق به............ است كه اتفاقا همشهري يكي ............ است. براي آخرت دكتر ......... همين همراهي كافي است چرا كه گفته اند : مرد را از روي ................ بشناسيد.
البته براي دنيايشان هم خوشنامي بهمراه دارد.
رشيدي قادر
|
-
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
0
0
از تونل آقاي ........... هم گزارش تهيه كنيد بسيار كامل و پيشرفته است و مثل ......... از اعتبار دولتي و ... هم استفاده نكرده است
نظر شما
ادامه