کد خبر: ۳۹۸۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر



طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «دکتر محمد علی بخشی» به عنوان سرپرست جدید معاونت سلامت دامپزشكي استان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، طی مراسمی در محل سالن جلسات با حضور کارکنان این مجموعه دکتر بخشی به عنوان سرپرست معاونت سلامت معرفی شد.

لازم به ذکر است در سوابق کاری ۱۷ ساله دکتر بخشی فعالیت در بخش خصوصی، معاونت شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، ریاست اداره نظارت بر بهداشت عمومی، دبیر صدور پروانه بهداشتی نظام دامپزشکی استان، ریاست اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور در دو مقطع زمانی دیده می‌شود.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمد علی بخشی

موضوع: انتصاب

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

احتراما نظر به حسن سابقه و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان بعنوان سرپرست معاونت سلامت اين اداره كل با حفظ سمت منصوب می شوید.

امید است با الطاف الهی و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضمن بهره‌مندی مطلوب از مشارکت، توان و پتانسیل کارکنان صدیق آن اداره کلیه امور محوله را برابر مقررات و دستورالعمل‌های مربوطه به نحو احسن انجام دهید. توفیق شما را از خداوند متعال خواهانم.

دکتر محمد اصغر زاده

مدیر کل






 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محبوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
1
برای دکتر بخشی عزیز نیروی کارآمد و متخصص و از همه مهمتر ویژگی بارز این استاد عزیز داشتن روحیه جهادی و تفکر بسیجی است چراکه ایشان رزمنده و جانباز دوران پر افتخار ۸سال دفاع مقدس هستند آرزوی توفیق دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
1
خدمت اقای دکتر اصغرزاده تبریک عرض میکنم با این انتخاب شایسته و ارزوی موفقیت برای دکتر بخشی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
1
0
البته نیروهای خیلی با تجربه تر و متخصص تری هم بودند ولی خب صلاح رو بزرگان میدانن.انشالله دکتر بخشی موضع قبلی و عقایدشون تغییر نکنه
علی حسینی
|
Finland
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
1
عرض تبریک خدمت آقای دکتر بخشی،ایشان در اداره طیور زحمات زیادی کشیدند.انشاءالله با همان نیرو و پشتکار در سمت جدید باعث خیر شوند
نظر شما
ادامه