کد خبر: ۴۰۴۴۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردل خبر داد:
«دکتر داود ربیعی» افزود: خاطی همچنین به تحمل یک سال حبس تعزیری به لحاظ تمرد از مأمور دولت و یک سال حبس تعزیری به لحاظ تهدید علیه بهداشت عمومی محکوم شد ...


حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردل از حکم محکومیت به حبس یکی از قصابان شهر اردل مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق کشتار غیرمجاز دام، توهین و تمرد در مقابل مامور دامپزشکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر داود ربیعی» اظهار داشت: طی بازرسی‌های مکرر از واحد قصابی و بی توجهی متصدی واحد به اخطارهای بهداشتی اکیپ‌های بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان اردل، در بازرسی‌های اخیر از واحد قصابی، متصدی واحد به مامور دامپزشکی حین انجام وظیفه توهین نمود.

دکتر ربیعی در ادامه گفت: با شکایت علیه متصدی واحد فوق، دادگستری شهرستان نیز طی حکمی خاطی را به تحمل یک سال حبس تعزیری به لحاظ ارتکاب بزه تمرد به مامور دولت، تحمل یک سال حبس تعزیری به لحاظ ارتکاب بزه تهدید علیه بهداشت عمومی و همچنین تحمل ۷۴ ضربه شلاق برای ارتکاب بزه توهین به مامورین دولت محکوم نمود.

وی از مردم خواست هرگونه کشتار غیرمجاز و غیربهداشتی را به شماره تلفن ۱۵۱۲ یا شبکه‌های دامپزشکی شهرستان خود اطلاع دهند تا برخورد قاطع با متخلفین صورت گیرد.


 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
چقدر زیبا با عکس تزئینی خبر را پر رنگ می کنند .
این حکم شکسته شده است اولا و دوما بهتر نبود خبر فرهنگ سازی را منتشر کنید . البته اگر این کار (فرهنگ سازی) در ذات دامپزشکی باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
شلاق؟ کی میشه این روش وحشیانه حذف بشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
بیچاره قصاب.دامپزشکی بجز قصاب زورش به هیچکس نمیرسه.دو تفنگدار معروف در کانال تلگرامشان و علنی هر چی از دهانشان اومد نثار دامپزشکان مملکت کردند اما آب ازآب تکون نخورد.تازه طلبکار هم هستند که چرا بجز gmp سایر پروتکلها مثل ghp و haccp را به اینها‌ نمی دهند.قصاب جماعت این بی عدالتی را می بینه و واکنش نشان میده
ناصر - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
جریمه شلاق ها می دهد 100 هزار تومان .شما زیاد حرص و جوش نخورید ....
دکتر حیدرزاده از لردگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
با سلام
مقصر اصلی شهرداری و اصناف است که به هر کسی از راه می رسد پروانه قصابی می دهند.به نظر بنده باید صدور مجوز قصابی با دامپزشکی باشه که به کسایی که صلاحیت روانی ندارند مجوز ندهند.واقعا به دامپزشکان خیلی بی احترامی می کنند.به امید روزی که با مدیریت سنتی در عرصه دامپزشکی خداحافظی کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
جالبه.وقتی در بازرسی گوشت کشتارگاهی در یکی از استان های محروم بودم وقتی که اون همه گوشت آلوده گزارش کردم و توسط وارد کننده مورد حمله قرار گرفتم،هیچ ضربه شلاقی برای آنها در نظر نگرفتند.احتمالا بهداشت مردم زیاد برای حضرات مهم نیست.چون درآمدی برای آنها نداره.علت اینکه در هر گوشه کشور،این وقایع اتفاق می افته به خاطر بی اهمیتی دولت به بهداشت و عدم ارزش قائل شدن برای مردم واقعی است.اگه برخورد شدید باشد،طرف جرات فکر حمله به بازرس رو نخواهد داشت چه برسه که عملا اقدام کنه.وقتی گوشتی آلوده هست وهمه هم می دونن،دیگه لازم نیست که از صاحب گوشت اجازه گرفت که چی کار کنیم.
نظر شما
ادامه